دوربين خودرو
نوشته شده توسط : shayan

دوربین خودرو  خیلی کار بردی است شما می توانید ان را  برای  مواقعی که تصادف می کنید استفاده کنید که حق شما را پایمال نکنند

دوربین خودرو 2 مدل است. مدل اول جلوی ماشین هستند و مدل دوم پشت ماشین ها هستند.

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد

مزیت دوربین‌های خودروی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

ردیاب خودرو نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده آمریکا برای جستجوی خودرو در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز کاربرد ها و فواید اصلی ردیاب خودرو ها برای زندگی و امنیتی که این سیستم به خودروی آن ها می بخشد را به خوبی نمی شناسند و یا به دلیل بالا بودن قیمت ردیاب خودرو و شناختی که از آن ندارند، اهمیتی به داشتن یا نداشتن آن نمی دهند. برای خرید ردیاب خودرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید به وبسایت دوربین مارکت مراجعه نمایید.

واژه "دوربین مداربسته" برگردان فارسی کلمه انگلیسی  closet circuit television  یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: