نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp/ دزدگیر کلاسیک z4/doorbinmarket.com

 

با افزایش استفاده و همچنین تقاضا برای خریداری و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های تولید کننده و عرضه کننده نیز به طور متقابل افزایش یافته است. پیشرفت های تکنولوژی که هر روز نیز شاهد یک نمونه جدید از آن هستیم، حق انتخاب های سیستم امنیتی بسیار بیشتری در اختیار کاربران این خدمات قرار گرفته است. حق انتخاب بیشتر شاید گزینه های متعددی در اختیار کاربران قرار دهد ولی از سوی دیگر ممکن است برای افراد بی تجربه و نا آشنا کار را سخت نیز کند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. در صورتی که برای اولین بار قصد استفاده از دوربین های امنیتی را دارید، مسلما انتخاب کار سختی است. تنوع برندها و همچنین انواع دوربین ها و سیستم های امنیتی انتخاب را برای هر تازه کاری سخت و دشوار می کند. امروزه سایت ها و شرکت های بسیار زیادی هستند که اقدام به ارائه خدمات و مشاوره در زمینه سیستم های امنیتی می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی ذکر شده، محصولات آن را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دزدگیر کلاسیک z4 ، دوربین مدار بسته بی سیم و با سیم، ردیاب ماشین و... و همچنین انتخاب از بین آن ها، کمک کند.

دوربین مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp را می توان یکی از پر کاربردترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته برند داهوا می باشد. این دوربین با بهره مندی از قابلیت چرخ و بزرگنمایی و کوچک نمایی، و همچنین دید در شب در کنار مقاومت برابر آب و گرد و غبار یک دوربین امنیتی و نظارتی کاملا مناسب برای محیط های داخلی و بیرونی می باشد. مشخصات کامل این دوربین را می توانید از سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت/ دوربین سیم کارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربین داهوا

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند.

سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین دوربین های مدار بسته امنیتی و مراقبتی به مشتریان خود، همواره درصدد جلب رضایت آنها بوده است. از جمله جدیدترین محصولاتی که می توان از طریق سایت دوربین مارکت تهیه کرد، دوربین سیم کارت خور می باشد. دوربین های سیم کارت خور یکی از جدیدترین مدل های و ابداعات دنیای سیستم های امنیتی و مراقبتی است. دوربین سیم کارت خور برای کار کردن تنها به یک سیم کارت و اتصال اینترنت که از طریق بسته های اینترنتی قابل تهیه است، می باشد. دوربین های سیم کارت خور به دلیل مستقل و بی سیم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبین این محصولات مواجه شد. دوربین های سیم کارت خور با مدل های متعدد خود که از منبع تغذیه متفاوت نیز دارند، توانسته اند به سرعت در بین مشتریان این نوع سیستم ها، محبوبیت فراوانی کسب کنند.

البته سایت دوربین مارکت بجز دوربین سیم کارت خور، مدل های به صرفه و قیمت مناسب را نیز عرضه می کند. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های سیستم های امنیتی و مراقبتی موجود در بازار به شمار آوریم. این دوربین به دلیل ضد آب و ضد خاک بودن خود، می تواند برای پوشش دهنی فضا و محیط های بیرونی گزینه ای کاملا مناسب باشد. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ می باشد. تهیه و سفارش تمامی این دوربین ها و سیستم های مراقبتی و امنیتی از طریق سایت دوربین مارکت کار بسیار راحتی می باشد. کافی است که به آدرس سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس با ارسال آن به سبد خرید و تکمیل سفارش، خود را صاحب یک دوربین مدار بسته قوی و قابل اعتماد خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت/ دید در شب / دستگاه IPC-HFW4431T

 

به لطف پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و فناوری، حق انتخاب مردم در تمامی زمینه ها حتی خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی در حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. فراوانی حق انتخاب در عین مزایایی که به همراه دارد، ممکن است برای افرادی که تجربه چندانی در خریداری این گونه محصولات ندارد کارد را دشوار کنند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. قطعا خرید سیستم امنیتی برای افرادی که اطلاعات خاصی در این زمینه ندارد، کار ساده ای نخواهد بود. محصولات متنوع، شرکت های سازنده با نام های تجاری بزرگ و همچنین انواع مختلف دوربین ها و سیستم های امنیتی و نظارتی که انتخاب را برای هر فرد حرفه ای و تازه کاری سخت و دشوار می کند. کمک گرفتن از کارشناسان فنی متخصص امور امنیتی برای خرید سیستم ها و دوربین های مدار بسته، فکر خوبی خواهد بود. امروزه دوربین های مدار بسته از تکنولوژی های همانند حسگرهای مادون قرمز، دوربین مدار بسته دید در شب، نورهای ال ای دی برای بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده در شب و ... بهره می برند که بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشته است.

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. از جمله توصیه ها و پیشنهاداتی که برای دوربین های مدار بسته به شما داده می شود، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند معروف داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های روز دوربین های مدار بسته همانند قابلیت دید در شب، دوربین 4 مگا پیکسلی با ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی و بدنه فللزی مقاوم برابر آب، گرد و غبار به بازار عرضه می شود. تمامی ویژگی های گفته شده و دانستن اینکه دستگاه IPC-HFW4431T از تولیدات شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا، ب هر خریداری را می تواند قانع به خریداری آن کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا 1200 tp/ دوربین مارکت

 

بالا رفتن تقاضا یک محصول یعنی افزایش کسب و کارهای مرتبط! این قانون در تمامی زمینه ها صدق می کند. هنگام خرید محصولاتی همانند سیستم های امنیتی و نظارتی که مستقیما به جان و مال ما مربوط می شوند،  باید نهایت دقت و توجه را صرف کرد. از این رو، یافتن جایی که بتواند به شما در انتخاب و خرید سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرتان کمک و راهنمایی کند، اولویت اصلی قرار دارد. در بازار امروزی کشور، شرکت ها و سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور دانست که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت  که سال های متوالی است به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های بی نظیر می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای متعدد سایت دوربین مارکت محسوب می شود.

یکی از محصولات پر فروش این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های برند معتبر و مشهور داهوا است. یکی از مدل های پرفروش داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین های مدار بسته اقتصادی برند داهوا، دوربین هایی هستند که علاوه بر کیفیت و قابلیت های بسیار بالا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. همین امر باعث شده است که دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp یکی از محبوب ترین دوربین های در بین برندهای دیگر باشد.

یکی دیگر از محصولات جدید و قوی شرکت داهوا، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp با بهره مندی از دوربین 5مگا پیکسلی و بدنه فلزی جزو دوربین های آنالوگ برند داهوا به شمار می رود. همانند دیگر هم ترازهای خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز از قابلیت های دید در شب، مقاوم برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند. اگر قصد تهیه دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp و یا دوربین داهوا 1200 tp را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

dh-hac-hfw1200tp-a/ دزدگیر سایلکس/ دوربین مارکت

 

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. این پیشرفت ها در تمامی بخش های زندگی ما موثر و مشهود هستند. یکی از عرصه هایی که به لطف پیشرفت های دنیای تکنولوژی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. از جمله آن ها می توان به تنوع بالای دزدگیرهای اماکن و اشکال مختلف دوربین های امنیتی اشاره کرد. سایت دوربین مارکت می تواند گزینه مناسبی برای آشنایی با این تنوع دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی باشد. مطالب متنوع و آموزنده و همچنین توضیحاتی که در زیر هر محصول در دوربین مارکت قرار دارد، می تواند برای تمامی افرادی بی تجربه و ناآشنا با سیستم های امنیتی و نظارتی یک عامل کمک کننده و موثر در انتخاب بهترین گزینه مناسب برای خرید باشد.

از جمله دوربین های مدار بسته و پرفروشی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دوربین برند معروف و معتبر داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a است. دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a با پشتیبانی از تکنولوژی دید درد شب و جنس بدنه فلزی که آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم می کند، یکی از با کیفیت ترین دوربین های قیمت مناسب موجود در بازار می باشد. کیفیت دوربین فول اچ دی که کیفیت تصاویر را در حد قابل توجه ای بهبود می دهد و همچنین زاویه دید 90 درجه لنز، دوربین dh-hac-hfw1200tp-a برای پوشش دهی مناطق باز و در محیط های کم نور، بسیار مناسب کرده است.

یکی دیگر از محصولات پرفروش ترین سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر سایلکس می باشد. این برند که محصول یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای تولید کننده دزدگیر اماکن می باشد با پشتیبانی از دو حالت سیم کارت و تلفن کننده، یکی از مطمئن ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار می باشد. دزدگیر سایلکس با پشتیبانی از اتصال به حسگرهای بی سیم و همچنین ضبط پیام و از همه مهم تر بهره مندی از 5 زون مختلف که امکان پوشش دهی 5 منطقه به صورت جداگانه را برای این دوربین محیا می کند، می تواند یک گزینه امن برای استفاده از منازل و اماکن کسب و کار باشد. برای تهیه هر دو سیستم امنیتی و نظارتی دزدگیر سایلکس و دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a ، می توانید از طریق سایت دوربین مارکت اقدام کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP/ دوربین مارکت / دزدگیر گپ

 

امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته بسیار بیشتر از سال های قبل مورد استفاده قرار می گیرند. همه ی افراد دوست دارند از اتفاقاتی که که در غیابشان در منزل و یا محل کار رخ می دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقی ناگوار مانند آتش سوزی و یا  مورد سرقت قرار گرفتن می تواند با نشان دادن واکنش سریع و مناسب، از بیشتر شدن خسارات و تلفات جلوگیری کرد. امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته این نیاز را تامین می کنند. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی حس نیاز مردم به امنیت و حفاظت برابر اتفاقات پیش بینی نشده، را تا حدود زیادی برطرف می کند. به لطف تنوع محصولاتی که شرکت های مختلف در این عرصه به بازار ارائه می دهند، تقریبا می توانند تمام حس امنیتی که دوست دارید به شما القا کنند. تنوع بالا و حس امنیتی که استفاده از این محصولات به آدم می دهد، مردم بسیاری را به استفاده از این نوع سیستم های امنیتی و نظارتی تشویق کرده است. شما با خرید دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین مداربسته برای محل زندگی و محل کسب و کار خود نه تنها امنیت آن را تامین می کنید بلکه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت می کنید.سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از نظر هزینه ها نیز بصرفه هستند.

در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. از آنجایی که سیستم های امنیتی و نظارتی شامل دوربین های مدار بسته (از نوع بی سیم و با سیم)، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، دوربین بیبی کم و ... می شوند، انتخاب گزینه مناسب با توجه به نیاز و مورد استفاده، می تواند کار دشواری باشد. مشورت و راهنمایی گرفتن از کارشناسان می تواند به شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، کمک فراوانی کند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید با دزدگیر گپ و یا انواع دوربین های مدار بسته دیگر همانند دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه NVR 4116HS-4KS2/ دوربین لامپی / دوربین مارکت

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیم کارت خور / دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

از آنجایی که نصب دوربین مدار بسته تبدیل به یکی از ضروریات و اولویت های هر کسب و کاری شده است، شرکت های سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی با عرضه محصولات متنوع و کاربردی خود سعی در جلب رضایت مشتری و جذب مخاطبین بیشتر دارند. از جمله تکنولوژی های جدید بکار رفته در سیستم های دوربین مدار بسته می توان به دوربین سیم کارت خور، دوربین خورشیدی و انواع دوربین بی سیم و تحت شبکه اشاره کرد. علاوه بر دوربین های متنوع، شرکت های عرضه کننده و فروش آنها نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده اند. در کشورمان نیز، فعالان در این عرصه در چند سال اخیر به شکل عجیبی بیش از گذشته شده اند. برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید دوربین مدار بسته دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار دشوار است. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. سایت دوربین مارکت با توجه به قدمت و تجربه ای که در فروش، نصب و تعمیر سیستم های امنیتی اعم از دزدگیر، دوربین مدار بسته و انواع دستگاه های دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی دارد، یک گزینه مطمئن برای خریداری سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظر شما  می باشد.

برای نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شوند، سیستم های امنیتی و نظارتی به فضایی جهت انجام این کار نیاز دارند. برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه این دستگاه یکی از اولویت های اصلی آن سیستم امنیتی به شمار می رود. دستگاه ان وی آر، وظیفه نگه داری تصاویر و صداهایی که توسط دوربین های مدار بتسه ضبط می شوند را بر عهده دارد. شرکت های بزرگ در کنار دوربین های مدار بسته، اقدام به تولید دستگاه ان وی آر نیز می کنند. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از محصولات پر فروش و مطمئن برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دستگاه NVR4832-4KS2 با عملکرد تحت شبکه خود و پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی می تواند یک گزینه عالی برای سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a / دزدگیر فایروال f9 /doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت های فعال در زمینه فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی مختلف و همچنین انواع دوربین های مداربسته است. با توجه به تنوع برند و محصولات مختلفی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، این سایت را تبدیل به یکی از بهترین گزینه های خرید اینترنتی سیستم های امنیتی و نظارتی تبدیل کرده است. محصولاتی همانند دوربین مدار بسته بی سیم و با سیم، انواع دوربین لامپی، دوربین ماشین و... را می توانید به راحتی از طریق مراجعه به دوربین مارکت تهیه کنید. چندین سال تجربه در این حیطه و بهره مندی از کارشناسان و متخصصین با تجربه، دوربین مارکت را مقصد مناسبی برای افراد تازه کار برای مشورت و افراد حرفه ای برای خرید، است. متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت، می توانند به شما کمک کنند تا با توجه به محیطی که قصد نصب سیستم و یا دوربین مداربسته را دارید بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید.

ازجمله محصولات برند پرفروش و محبوب در بین خریداران که در سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را پیدا کنید، دوربین های برند داهوا می باشند. برند داهوا که یکی از معتبرترین و پیشروان در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی است، با تنوع محصولات و کیفیت بالایی که دارد قادر به جلب رضایت مشتریان خود تا به امروز بوده است. داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a یکی از محصولات محبوب و پر فروش این برند است که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی ها روز و همچنین قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای خود، توانسته است به سرعت جای خود را در پرفروش ترین محصولات بازار اثبات کند.

از سوی دیگر، محصولات دیگری بجز دوربین های مدار بسته نیز در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار یعنی دزدگیر فایروال f9 را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید. دزدگیر فایروال f9 با پشتیبانی از تلفن کننده شهری و تلفن کننده سیم کارتی، یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دزدگیرهای موجود در بازار می باشد. اگر قصد آشنایی بیشتر با دزدگیر فایروال f9 و همچنین دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین شیائومی بی سیم گردان/ دوربین مارکت / دستگاه NVR4216HS-4KS2L

 

با افزایش خطراتی که روزانه جان و مال مردم را تهدید می کند، استفاده و تقاضا برای سیستم امنیتی و دوربین های مدار بسته نیز نسبت به سال های گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بوده اند. به سادگی می توان حس کرد مردم از طریق نصب و استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی، سعی در افزایش حس امنیت و حفاظت برابر خطرات را دارند. البته، استفاده از این سیستم ها در حفاظت برابر خطرات بسیار موثر هستند. همین امر مردم را به استفاده از مدل های متنوع سیستم های امنیتی ترغیب می کند. سیستم های امنیتی که شامل دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته بیسیم، دزدگیر اماکن و ... می شود را با توجه به نیاز و مورد استفاده، می توان تهیه کرد. هرچند، در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. آنها می توانند شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، راهنمایی کنند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید برای تهیه انواع سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته همانند دوربین شیائومی بی سیم گردان و در کنار آن دستگاه ان وی آر مورد نیاز برای دوربین های مدار بسته آنالوگ، به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

دستگاه ان وی آر که در بالا به آن اشاره کردیم، یک وسیله تحت شبکه است که قابلیت ثبت و نگهداری از اطلاعات ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته، استفاده می شود. از جمله بهترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار، می توان به دستگاه NVR4216HS-4KS2L محصول شرکت داهوا اشاره کرد.این دستگاه که توانایی پشتیبانی از نصب 2 هارد با ظرفیت 6 ترابایت را برخوردار است، دارای 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته تحت شبکه است.

دوربین شیائومی بی سیم گردان نیز یکی از محصولات سری بیبی کم های شرکت شیائومی می باشد. دوربین شیائومی بی سیم گردان قابلیت اتصال از طریق وایفای به اینترنت را دارد و تصاویر ضبط شده را بر روی تلفن همراه و یا کامپیوتر می تواند ارسال کند.

هر دو دستگاه دوربین شیائومی بی سیم گردان و NVR4216HS-4KS2L در سایت دوربین مارکت موجود است.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

خرید دوربین خورشیدی / دستگاه xvr5104hs-i2 / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت را می توان یکی  از کاربردی ترین و مفید ترین سایت های فعال در عرصه ی سیستم های امنیتی و نظارتی قلمداد کرد. سایت دوربین مارکت با بهره مندی از تنوع بالای محصولات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین با تجربه ای که مهارت بالا و آشنایی خوبی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دارند، می تواند به بسیاری از مشتریان و افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دوربین خودر و یا هرگونه سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، راهنمایی و کمک کنند. با توجه به اطلاعات و مطالبی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، خریداری بسیاری از محصولات حتی برای افراد نا آشنا با آن محصول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. به طور مثال، هنگامی که یک فرد به قصد خرید دوربین خورشیدی وارد سایت دوربین مارکت می شود، علاوه بر تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات می تواند از با مطالعه مطالب و توضیحاتی که در رابطه با نحوه کار و شیوه صحیح استفاده از دوربین خورشیدی، انتخابی مناسب و صحیح داشته باشد. سایت دوربین مارکت همواره سعی داشته است با به روز رسانی محصولات و مطالب خود، از روش ها و شیوه های مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. با توجه به سالهای متوالی ای که در این زمینه فعالیت داشته است به طور مشهود می توان فهمید که در این امر از عملکردی قابل قبول برخوردار بوده است.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دستگاه ان وی آر است. دستگاه ان وی آر یک عضو جدا نشدنی در سیستم های امنیتی و نظارتی است که محل نگهداری اطلاعاتی است که توسط دوربین های مدار بسته به آن ارسال می شود. دستگاه xvr5104hs-i2 که یک دستگاه آنالوگ و از تولیدات برند بسیار معروف و معتبر داهوا می باشد، یکی از دستگاه های ان وی آر موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته را دارد. دستگاه xvr5104hs-i2 را می توان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار دانست که از قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت برخوردار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a/ دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

امروزه شاهد رشد روز افزون پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر تمامی ابعاد زندگی خود هستیم. شاید یکی از صنعت هایی که از باقی صنایع بیشتر تحت تاثیر تکنولوژی قرار دارد، صنعت تولید سیستم های امنیتی و نظارتی است. با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی، تنوع محصولات و کاربرد آنها نیز بسیار مختلف و گوناگون شده است . دزدگیر کلاسیک که یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین محصولات سیستم امنیتی است با استفاده از تکنولوژی جدید، دستخوش تغییر و تحول فراوانی شده است. دزدگیرها کلاسیک امروزه با پشتیبانی از قابلیت های جدید همانند سیم کارت و تلفن کننده بودن و... بسیار ایمن تر و کاربردی تر از سابق شده اند. آشنایی با کاربردها و توانایی های دزدگیر کلاسیک و جدیدترین محصولات جدید از طریق سایت های فعال در این زمینه بسیار راحت است. سایت دوربین مارکت یکی از سایت هایی است که می توانید علاوه بر کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با سیستم های امنیتی و نظارتی، امکان سفارش و خرید آن نیز محیا می باشد. سایت دوربین مارکت، سالیان سال است که به طور حرفه ای و تخصصی در عرصه  فروش سیستم های امنیتی و انواع دوربین های مدار بسته فعالیت می کند. کارشناسان فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی فعال در دوربین مارکت، آمادگی راهنمایی خریداران را در مورد مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی با توجه به محیط مورد نظر را دارند. محصولات متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود می باشد که به طور حتم می تواند پاسخگوی هر گونه تقاضای مشتریان خود باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یکی از قوی ترین و قابل اعتماد ترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار کشور قلمداد کرد. میکروفون داخلی به کار رفته در دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a  برای شنیدن صدای محیط کاملا مناسب می باشد. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با کیفیت فول اچ دی و همچنین قابلیت دید در شب قادر است تا فاصله 50 متری را نیز پوشش دهی کند. در کنار ویژگی های گفته شده و بسیاری قابلیت دیگر که می توانید به طور کامل در سایت دوربین مارکت مطالعه کنید، دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یک دوربین مطمئن و ایمن برای محافظت از محیط و اماکن مختلف به شمار آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین فیش آی /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

تمام کسانی که قصد دارند محصولی جدید که هیچ تجربه و ذهنیتی از آن ندارند را خریداری کنند، برای کسب اطلاعات از سایت ها و مطالب آنلاین مرتبط با آن موضوع کمک می گیرند. اکثر سایت هایی که مطالبی مرتبط با آن محصول را قرار می دهند، در همان زمینه نیز فعالیت می کنند. افرادی که قصد خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانند از مطالب و محصولات موجود در سایت دوربین مارکت دیدن کنند. سایت دوربین مارک، یکی از سایت های شناخته شده و با تجربه در این عرصه است که سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. افراد تازه کار و نآشنا می توانند با استفاده از مطالب و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزایش دهند، بلکه با ذهنی آشنا قادر به خریداری سیستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضیحات موجود درباره محصولات، مشتریان می توانند از بخش تماس با ما با کارشناسان و متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

یکی از محصولات مورد نیاز هر سیستم تحت شبکه، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه که وظیفه دریافت تصاویر و صدا از دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته به بازار عرضه می شوند. شرکت داهوا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید مدل های مختلف دستگاه ان وی آر، توانسته است بخش بزرگی از بازار را به دست گیرد. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته 8 مگا پیکسلی  تحت شبکه می باشد.

یکی دیگر از محصولات موجود در دوبین فیش آی است. دوربین های مدار بسته فیش آی با قابلیت چرخش زاویه ای 180 یا 360 ای، قابلیت برقراری مکالمه، انتقال تصاویر بر روی گوشی تلفن همراه و اینترنت و همچنین پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، گزینه ای ایده آل برای مکان های داخلی با سقف های بلند می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 /doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین بیبی کم شیائومی / دستگاه xvr5116hs-i2 / دوربین مارکت

چه نوع دوربینی برای پوشش دهی محیط باز مناسب است؟ کدام مدل دستگاه ان وی آر مناسب دوربین مدار بسته شما می باشد؟ کدام برند بهتر است؟ همچین سوالاتی برای تمام کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته یا هر نوع سیستم امنیتی دیگر را دارند، پیش می آید. یافتن پاسخ این سوالات از طریق مراجعه به سایت دوربین مارکت را می توان سریع ترین و راحت ترین راه حل مقابل شما دانست. سایت دوربین مارکت که در زمینه فروش محصولات و سیستم های امنیتی فعالیت می کند، دارای تنوع بالایی از محصولات است که دست شما در انتخاب باز گذاشته است. برندهای معتبر همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و...  در کنار کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. مشورت با کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می تواند کار شما را برای انتخاب و خرید بسیار ساده تر کند.

برند شیائومی، یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای است که برخی از محصولات آن مانند دوربین بیبی کم شیائومی جزو محصولات پرفروش دوربین مارکت قرار دارد. دوربین بیبی کم شیائومی بی سیم گردان با قابلیت اتصال به اینترنت توانایی ارسال تصاویر بر روی برنامه نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر را دارد. علاوه بر این، دوربین فول اچ دی دوربین بیبی کم شیائومی و حالت گردان آن، این دوربین را برای پوشش دهی فضاهای داخلی تبدیل به گزینه ای ایده آل کرده است.

در کنار دوربین بیبی کم شیائومی، یکی دیگر از محصولات پرفروش و البته ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه xvr5116hs-i2 است. دستگاه xvr5116hs-i2 که یکی از دستگاه های آنالوگ تولیدی شرکت معتبر و مشهور داهوا می باشد، با پشتیبانی از انواع فرمت های گرافیکی قابلیت اجرای تصاویر با کیفیت های مختلف را دارد. علاوه بر این موارد، بهره مندی از  کانال تصویر و قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت، دستگاه xvr5116hs-i2 به یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین دستگاه های آنالوگ موجود در بازار تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته آیمو / دستگاه NVR4232-4KS2/ دوربین مارکت

 

با افزایش استقبال از فروشگاه های آنلاین، بسیاری از کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند. امروزه تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توان از طریق خرید آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای کسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نیز، جستجو در سایت های فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط می باشد. سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز می توان از طریق آنلاین خریدار کرد. سایت های متعددی در زمینه فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند، علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات با توضیحاتی که درباره هر محصول به خریداران ارائه می دهد، کار آنها را برای خرید و آشنایی بیشتر با کاربرد آن محصول آشنا می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، علاوه بر سیستم های امنیتی و نظارتی تمامی لوازم موردنیاز برای تامین امنیت منزل و محیط کار و حتی ماشین خود را، تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که برای نصب و فعال سازی یک سیستم امنیتی و نظارتی از ضروریات به شمار می رود، دستگاه ان وی آرNVR می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، در کنار دوربین های خود اقدام به تولید دستگاه های ان وی آر هماهنگ با دیگر محصولات خود می کنند. دستگاه ان وی آر، دستگاهی است که تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته برای نگه داری به آن، ارسال می شود. دستگاه NVR4232-4KS2، یکی از دستگاه های تولید شرکت داهوا است که به خوبی می توانند علاوه بر دوربین های شرکت داهوا، با عملکرد تحت شبکه ای خود دوربین های مدار بسته تا کیفیت 8 مگا پیکسل را پشتیبانی کند.

در کنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن یک دستگاه دوربین مدار بسته پیشرفته می تواند امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. دوربین مدار بسته آیمو، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و خاص در دنیای دوربین های مدار بسته تبدیل شود. توانایی تشخیص صداهای کم و غیر عاد، قابلیت چرخش افقی و عمودی دوربین، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل، دید در شب و همچنین بی سیم بودن دوربین مدار بسته آیمو را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار دانست.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر فایو / دوربین dh-hac-hfw1400tp/ دوربین مارکت

 

بسیاری از کسانی که به دلیل مشغله کاری و یا مشکلات دیگر نمی توانند به طور مداوم در منزل و یا محل کار خود حضور داشته باشند، اغلب مایل به استفاده از انواع دزدگیر و دوربین های امنیتی و نظارتی برای برای تامین امنیت محیط داخلی و بیرونی محیط مورد نظر خود هستند. با توجه به به رقابت شدیدی که در فروش و نصب محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد، نه تنها خرید این محصولات کار دشواری می باشد، بلکه انتخاب بهترین گزینه نیز از همیشه سخت تر شده است. به همین دلیل سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین اطلاعات و توضیحات درباره محصولات موجود در سایت دوربین مارکت سعی در کمک به خریداران این محصولات دارد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال است در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه قادر خواهد بود بهترین راهنمایی و توصیه را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از محصولاتی که در مورد خرید دزدگیر می توان به مخاطبان و کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توان پیشنهاد داد، دزدگیر فایو می باشد. دزدگیر فایو که یکی از مقرون به صرفه ترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد. دزدگیر فایو با پشتیبانی از 4 زون و بهره مندی از قابلیت شنود محیط و مجهز به آنتن های تلسکوپی که دریافت امواج رادیویی را امکان پذیر می کند، یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین دزدگیرهای اماکن است که می توانید با قیمت مناسب از دوربین مارکت تهیه کنید.

یکی دیگر از محصولات پرفروش و قابل اعتماد که در سایت دوربین مارکت موجود است و می توانید مشاهده کنید، دوربین dh-hac-hfw1400tp از برند معتبر و معروف داهوا است. دوربین dh-hac-hfw1400tp با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، یکی از بهترین گزینه های دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار سیستم های امنیتی و نظارتی کشور است. پشتیبانی از دید در شب تا 20 متر، چرخش 360 درجه دوربین، در کنار خروجی اچ دی، دوربین dh-hac-hfw1400tp را به یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین های مدار بسته در دسترس خریداران، تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

دوربین سیمکارتی / دستگاه NVR4216HS-4KS2L / دوربین مارکت

 

به لطف پیشرفت های تکنولوژی، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی در چند سال اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری شده است. اکثر این تغییرات را می توان در عملکرد دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها همانند ان وی آر مشاهده کرد. دوربین سیمکارتی در حال حاضر یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازارهای کشور می باشد. دوربین سیمکارتی، با بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی هایی همانند انتقال تصاویر به صورت بی سیم و پشتیبانی از سیمکارت می توان با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیمکارت نصب شده بر روی دوربین مدار بسته، عملکرد این دوربین مدار بسته را کاملا مستقل و بی نیاز از مودم و کابل اینترنت دانست.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از دوربین مدار بسته و کابل تشکیل نمی شود. تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها باید در بخش دیگری ثبت، نگه داری و اجرا شوند. یک دستگاه که هنگام نصب دوربین سیمکارتی یا هر نوع دوربین تحت شبکه ای مورد نیاز است، دستگاه ان وی آر می باشد. شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، همزمان دستگاه های جانبی هماهنگ با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. دستگاه NVR4216HS-4KS2L، از جمله تولیدات شرکت داهوا است که با اکثر دوربین های تحت شبکه هماهنگی و همخوانی بالایی دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2L با وجود 16 کانال ورودی ای که دارد به راحتی قادر است از دو عدد هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت پشتیبانی کند.

در صورتی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی از مکانی مطمئن با تنوع محصولی بالا را دارید، سایت دوربین مارکت می تواند مقصد بسیار مناسبی برای شما باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از معتبرترین و تخصصی ترین سایت هایی فعال در زمینه فروش و نصب انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. سایت دوربین مارکت بهره مندی از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر جهانی، قادر خواهد بود به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای امنیتی مشتریان خود باشد. مدل های مختلف دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی، دوربین های آی پی، دزدگیر اماکن، دزدگیر خودرو، دوربین خودرو و... از تولیدات شرکت های معتبر و معروف جهانی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت، خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک شیراز / مهد کودک در اراک / https://www.voolak.com

 

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد قیمت مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود . به یاد داشته باشید با ثبت نام فرزند خود در مهد کودک به گسترش توانایی های فرزند خود نیز کمک کرده اید و با ورود او به جامعه ای کوچک به همراه همسن و سال هایش قبل از مدسه به نوعی آمادگی ذهنی دوری از خانواده را نیز برای او ایجاد می کند . مهد کودک ساعتی در شیراز نیز همانند ساعات عادی همین وظایف را در قبال فرزندان شما بر عهده خواهد داشت .

مربیان تحصیل کرده و با اخلاق از مهم ترین نکاتی است که یک مهد کودک در اراک برای این که جز مهد کودک های خوب اراک باشد باید به آن توجه ویژه کند. مربی مهد کودک اراک که برای کودک خود انتخاب می کنید نقش بسیار مهمی در تربیت کودک شما و روحیه ی کودک شما دارد زیرا همانطور که می دانید مهد کودک در اراک یا هر شهری که در آن زندگی می کنید نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت کودک شما دارد زیرا مهد کودک اراک (شهر سکونت شما) تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیت فرزند شما دارد.

مهدکودک ها اولین مکان هایی هستندک ه کودکان به دور از خانواده تجربه می کنند. تا قبل از ورود به مهدکودک کودکان تمام ساعات خود را با خانواده خود سپری می کنند و تقریبا از دو سالگی به بعد تمایل کودکان به برقرار کردن ارتباط با کودکان هم سن و سال خو افزایش می یابد.در مهد کودک اراک قدرت ارتباطات اجتماعی کودکان نیز افزایش می باید. بنابراین محیطی دوستانه و امن یکی از مهم ترین نکات قابل توجه بهترین مهد کودک اراک است.

برای دیدن لیست بهترین مهد کودک های ایران به تفکیک مراکز استان ها در وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک مشهد / مهد کودک در اهواز / https://www.voolak.com

 

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. درست است که مهد کودک باید مکانی برای راحتی، سرگرمی و بازی کودکان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانین مورد نیاز و ضروری را نیز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانین پایبند باشد. به عنوان مثال مهد کودک ها باید در انجام به موقع واکسیناسیون های کودکان و چک آپ های منظم آن ها نظارت داشته باشند و در این مورد سختگیرانه عمل کنند و بهترین مهد کودک اهواز بی شک باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال یک مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین مهد کودک اصفهان / لیست مهد کودک رشت /  https://www.voolak.com

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک در اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

در یک مهد کودک خوب باید فعالیت های رسمی و غیر رسمی انجام شود. این امر به این منظور است که در یک مهد کودک در رشت که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید بازی های متنوعی انجام شود. کودک شما ساعات زیادی از روز خود را در مهد کودک می گذراند بنابراین باید در مهد کودک رشت بازی های متنوعی انجام شود. برای دیدن لیست مهد کودک رشت و ویژگی ها و امکانات گسترده مهد کودک های این شهر، می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و ادامه این مقاله را در آن جا بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شهریه مهد کودک رشت / لیست مهد کودک اصفهان / https://www.voolak.com

 

شهریه مهد کودک رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسات خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند.  حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. برای بررسی بیشتر مهد کودک های این شهر، به شما پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت وولک https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک های اصفهان به شمار می آیند که تمامی آن ها را می توانید در لیست مهد کودک اصفهان مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی بلوط  /  نقاشی اژدها / آموزش نقاشی

 

تماشای ویدئوی نقاشی بلوط هم در وولک کاملا رایگان و آنلاین دریافت می شود. تماشای ویدئو برای کودکان که در خانه هستند مزایایی هم دارد که باعث می شود از اینترنت به درستی استفاده کنند و از آن آموزش هایی نیز دریافت کنند که برایشان مفید باشد. ویدئوی نقاشی بلوط، می تواند جای آموزش های گران قیمت را بگیرد و به راحتی کودک را در خانه سرگزم آموزش های ویدئویی و به صرفه کرد. برای اینکه آموزش نقاشی بلوط در وولک را تماشا کنید، می توانید همراه ما باشید و همچنین ویدئو های بیشتری را نیز دریافت فرمایید. برای دریافت ویدئو های بیشتر به صورت آنلاین و رایگان همراه ما باشید.

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند.

حتی شما هم می توانید اگر نقاشی های دوران کودکی خود را دارید، به یک روانشناس مراجعه کنید، و از او بخواهید که شخصیت و ذهن کودکی شما را تحلیل کند؛ چرا که همانطور که می دانید تمام بنا و اساس شخصیت شما از کودکی و تاثیرات متعدد آن، شکل گرفته است.

یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند؛ این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است؛ بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کودکانه کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی روز مادر / نقاشی گنجشک / https://www.voolak.com

 

مادر یکی از زیبا ترین و بزرگ ترین مخلوقات خداوند در زمین است. ما ایرانیان روز مادر که در تاریخمان ثبت شده جشن میگیریم. معمولا کودکان ذوق فراوانی نسبت به این روز از خود نشان می دهند و به عنوان هدیه در حد وسع خود برخی از کارهای خود را به مادرشان هدیه می دهند. نقاشی روز مادر یکی از این هدایا است. نقاشی روز مادر می تواند بدون هیچ الگویی کشیده شود یا کودک می تواند نقاشی برای روز مادر را از طریق مختلف الگو برداری کند. با ما همراه باشید تا ویدئوی نقاشی رزو مادر ساده را باهم تماشا کنیم و در مورد این روز زیبا و نقاشی کودکانه روز مادر توضیح دهیم.

نقاشی گنجشک یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودئک می تواند آن را بکشد. نقاشی گنجشک از جمله نقاشی هایی است که می توان در آن از رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کرد. نقاشی گنجشک به سادگی کشیده می شود و نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. از جمله نقاشی های کودکانه ای است که می توان در مدرسه و مهد کودک نیز ان را اموزش داد و در نهایت از کودکان بخواهید آن را برای شما بکشند. کودکان با کشیدن نقاشی گنجشک می توانند از برخی آموزش حیوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترین ها را نقاشی کنند و یا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بیشتری به نسبت همسالان خود داشته باشند.

برای تماشای ویدئوی نقاشی گنجشک در وولک می توانید از همین صفحه وارد شوید یا به بخش نقاشی ها وارد شده و همه نقاشی ها را دریافت کنید. تماشای نقاشی گنجشک در وولک به صورت رایگان و انلاین است و نیاز به کلاس نقاشی در این سایت از بین رفته پس با داشتن ویدئوهای نقاشی در این سایت دیگر نیازی به کلاس نقاشی برای کودکان وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی اسکلت / کاردستی جدول ضرب / وولک

 

با آموزش کاردستی اسکلت می توانید فرزند خود را با ساختار بدن انسان آشنا کنید و اطلاعات او را در این زمینه بالا ببرید. همچنین می توانید در حالی که کودکتان در حال ساخت کاردستی اسکلت است برای شعر ها و قصه های مربوط به اندام های بدن را بخوانید تا اطلاعات بهتر در ذهن او بماند. همچنین ساخت کاردستی اسکلت یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما دارند و به رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز کمک می کنند؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودک شما تقویت می کند. تحقیقات روانشناسان نیز نشان داده است که آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. به همین دلیل است که در مهد کودک ها و مدارس به ویژه پایه های ابتدایی از ساخت کاردستی های متنوع کودکانه به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم استفاده می شود.

با فرزند یا دانش آموز خود مشغول ساخت کاردستی جدول ضرب شوید و هنگامی که کودک در حال ساخت کاردستی جدول ضرب است از او سئوالاتی در اینباره بپرسید و جدول ضرب را با او تمرین کنید. این کار درصد یادگیری کودک شما را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی جدول ضرب یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز دارد. چرا که باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شود. ساخت کاردستی جدول ضرب می تواند کمک بسیار زیادی به مسیر رشد و پیشرفت تحصیلی کودک شما کند. یکی از سخت ترین مسیر های یادگیری که کودکان سوم ابتدایی باید از آن عبور کنند یادگیری جدول ضرب است.

برای مشاهده نقاشی و کاردستی های بیشتر می توانید از کاردستی های رایگان و جذاب وبسایت وولک استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی روز مادر / کاردستی دایناسور / کاردستی

 

همه اینها نتیجه تلاش کودکان برای دیدن خوشحالی مادرشان است ساخت یک کاردستی روز مادر ساده می‌توانند هیجان و نشاط فراوانی برای کودک داشته باشد و اعتماد بنفس را افزایش دهد. یکی از دلایلی که کودکان را به ذوق می‌آورد تشویق والدین است که در نهایت موجب افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس آنها می‌شود. یکی از کاردستی های روز مادر کاردستی گل برای روز مادر است که کودکان می توانند به سادگی آنرا انجام دهند و در کلیپ کاردستی روز مادر نیز در حال پخش است. برای یادگیری این کاردستی گل برای روز مادر می توانید به ویدئوی قسمت بالا مراجعه فرمایید. یکی دیگر از کاردستی ها، کاردستی کارت پستال روز مادر است که معمولا کودکان بسیاری آن را به مادرشان هدیه می دهند. کاردستی کارت پستال روز مادر نیز مانند کاردستی گل برای روز مادر در ویدئویی کاردستی روز مادر در حال پخش است ساخت کاردستی روز مادر با کاغذ رنگی یا مقوا انجام میشود و نیازی به کمک بزرگترها ندارد مگر اینکه احتیاج به برش کاغذ وجود داشته باشد که لازم است فردی بزرگ تر آن را با قیچی انجام دهد.

کاردستی دایناسور می تواند با کاغذ رنگی های مختلف تهیه شود ولی معمولا برای ساخت کاردستی دایناسور از رنگ سبز استفاده می کنند. ساخت کاردستی دایناسور تنها با چند تا امکان پذیر است و نیازی نیست والدین کمک کودک کنند تا آن را بسازد. کاردستی دایناسور در نهایت به یک اسباب بازی و کاردستی زیبا تبدیل می شود. برای ساخت کاردستی دایناسور باید کودک حس استقلال داشته باشد و بتواند آن را به تنهایی بسازد. ساخت کاردستی دایناسور برای کودکان بسیار راحت و آسان است و کودک با ساخت کاردستی دایناسور و نشان دادن آن به والدین خود می تواند حس اعتماد بهنفس و استقلال را دریافت کند. برای این که کودک به ساخت کاردستی های جدید تر بپردازد می توانید ویدئوهای بیشتری را به او معرفی کنید. برای دریاقت ویدئوی کاردستی جدید می توانید به قسمت کاردستی های وولک مراجعه کنید.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک سمنان / قیمت مهد کودک اهواز / https://www.voolak.com

 

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.

یک مهدکودک در اهواز اگر خوب باشد اولین چیزی که باید به آن توجه کرده باشد محیط و فضای مهد کودک اهواز است. فضای یک مهد کودک در اهواز یا در هر شهر دیگری باید شاد باشد و از رنگ های شاد در طراحی آن به کار رفته باشد تا با روحیات کودکان سازگارتر باشد.

مهد کودک سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند. برای این کار می توانید از لیستی که در وبسایت وولک https://www.voolak.com موجود است، استفاده نمایید.

حضور در یک مهد کودک خوب در سمنان باعث افزایش و تقویت رفتار اجتماعی فرزند شما می شود زیرا کودک شما در مهد کودک سمنان باید سایر کودکان و مربی مهدکودک خود ارتباط برقرار کند و این ارتباط باعث تقویت رفتار اجتماعی در کودک شما می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی کریسمس / کاردستی کتابخانه / https://www.voolak.com

 

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کریسمس یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کریسمس را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کتابخانه یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کتابخانه را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

بنابراین برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب برای کودک، اشتیاق آن ها را به ساخت کاردستی یا دیگر فعالیت ها و سرگرمی های مفید برای آن ها، افزایش دهید.

برای دیدن سرگرمی های بیشتر برای کودکان خود در وولک، به نشانی اینترنتی ما یعنی، https://www.voolak.com مراجعه نمایید. در وولک هم چنین می توانید بازی ها و کارتون های متناسب با سن فرزندتان را نیز به صورت رایگان و راحت مشاهده نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی سفید برفی / نقاشی پیتر پن / نقاشی کودکانه

 

برای کشیدن نقاشی سفید برفی تنها داشتن آبرنگ یا مداد رنگی کافی است. نقاشی سفید برفی برای کودکان کاملا مناسب است و به راحتی می توانند آن را بکشند. نقاشی سفید برفی یکی از زیباترین شخصیت هایی است که کودکان به ان علاقه نشان می دهند و کارتون آن را تماشا می کنند. نقاشی سفید برفی به طور بسیار ساده ای کشیده می شود و برای کودکان بسیار راحت است.

بسیاری از کودکان شخصیت های کارتونی را برای خود الگو قرار می دهند و برای کشیدن نقاشی سفید برفی ذوق بسیاری نشان می دهند. کشیدن نقاشی سفید برفی کودک را شاد می کند و او را برای انجام کارهای هنری بزرگتر آماده می کند.

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیتر پن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / نقاشی جدید

 

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

 



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی سیب / کاردستی گیلاس / کاردستی

 

فیلم کاردستی سیب که در این صفحه بارگذاری شده است، مراحل ساخت یک کاردستی سیب ساده را تنها باک مک مقوا و کاغذ نشان می دهد. بنابراین ساخت این کاردستی بسیار ساده و کم هزینه است و می توانید در هر شرایطی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی سیب کنید. بهتر است خودتان نیز همراه کودکتان مشغول ساخت کاردستی سیب شوید چرا که انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی برای کودکان نسبت به بازی ها و سرگرمی های انفرادی بسیار لذتبخش تر است.

حتی پدر و مادر ها می توانند از کاردستی سیب به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی سیب است به او اطلاعاتی درباره ی میوه سیب منتقل کنید و از فواید این میوه خوشمزه بگویید تا کودکتان را نیز به سمت خوردن بیشتر این میوه مفید جذب کنید.کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی را در بین کودکان داشته است. چرا؟ کاردستی به کودکان در مسیر شناخت بیشتر و بهتر محیط اطرافشان کمک می کند و همانطور که می دانید کودکان از بدو تولد روحیه و شخصیتی کنجکاو دارند و همواره تلاش می کنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در این مسیر کمک می کند برایشان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که کودکان شما در حال ساخت کاردستی گیلاس است باید قسمت های مختلف کاغذ یا مقوا را به یکدیگر بچسباند و از کاغذ رنگی های مختلف استفاده کند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود.

 



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی چشم / نقاشی خانه / نقاشی کودکانه

 

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.

نقاشی خانه یکی از اولین طرح هایی از نقاشی کودکانه است که کودکان فرا می گیرند. طرح نقاشی خانه به دلیل آسان بودن می تواند برای کودکان از سن بسیار کم مناسب باشد. همچنین طرح نقاشی خانه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز نیز هست چرا که کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و تلاش می کنند تا درباره ی اطراف خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین انجام فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر محیط اطرافشان کمک می کند برایشان بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

به طور کلی کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه زیبای خود با شما ارتباط برقرار می کنند و شما با دیدن نقاشی کودکانه ساده آن ها باید به خواسته هایشان پی ببرید و این امر کاملا روانشناسی است که کشیدن یک خط صاف در ذهن کودک با کشیدن یک منحنی چه فرقی دارد . مثلا کودک وقتی فردی را در کنار خود می کشد و از او می خواهید در مورد آن توضیح دهد ، می گوید این فرد در حال زدن من است و متوجه می شوید فردی در دنیای واقعی او را زده و به همین صورت او با شما ارتباط برقرار می کند.

لذا دنیایی از حرف ها و فکر ها را می توانید تنها در یک نقاشی ساده از کودکان خود بیابید. گاهی به یادگار نگه داشتن نقاشی های کودکانه برای آن ها در بزرگسالی، نوستالژی های جالبی را می سازد. این که در بزرگسالی به این فکر کنند که در کودکی خود با چه افکار و دغدغه هایی سر و کار داشتند برای آن ها بسیار خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک کرمانشاه / قیمت مهد کودک رشت  / وولک

 

بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

قیمت مهد کودک رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند. یک مهد کودک خوب مانند بهترین مهد کودک رشت، کودک شما برای رفتن به مدرسه آماده می کند. تجارب و تحقیقات نشان داده است که کودکانی که قبل از رفتن به دبستان به مهد کودک و پیش دبستانی رفته اند تجربه بهتری از روی اول مدرسه داشته اند زیرا قبل از رفتن به مدرسه آمادگی لازم را برای حضور در یک محیط اجتماعی با حضور افرادی به غیر از خانواده داشته اند.

اگر شما هم دوست دارید مهد کودک های بیشتری را در این دو شهر زیبا بشناسید؛ می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و لیست مهد کودک های بیشتر را در آن مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی جارو / کاردستی کراوات / https://www.voolak.com

 

کاردستی یکی از سرگرمی های هنری است که از گذشته تا به امروز در بین کودکان جذابیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است چرا که کودکان و به طور کلی تر انسان ها به طور غریزی و ذاتی به ساختن و خلق کردن علاقمند هستند و ساختن کاردستی نیز ارتباط مستقیم با این نیاز انسان ها دارد. ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. همچنین بهتر است بدانید که ساخت جارو بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی جارو که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند.

کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین شما با انتخاب یک طرح جذاب کاردستی مانند کاردستی کراوات می توانید کودک خود را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید. همچنین ساخت کاردستی کراوات یا هر کاردستی کودکانه دیگری به تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک شما کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شما ساخت کاردستی کراوات خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از ویژگی های شخصیتی مثبت او یعنی اعتماد به نفس می شود.

کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متنوع تری را در وبسایت وولک https://www.voolak.com می توانید برای فرزندان خود ببینید و آن ها را تا ساعت ها به راحتی سرگرم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()