نوشته شده توسط : shayan

 کننده های ویدئویی شبکه ای در حال حاضر به یک جریان اصلی در عصر ارتباطات مبدل شده اند. با افزایش بیشتر تولید کنندگان دوربین های مداربسته و همچنین بالا رفتن تقاضا در این زمینه می توان گفت بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تولید و استفاده از سیستم NVR  را به  DVR ترجیح می دهند.

این امر با توجه به دلایلی مختلفی روی می دهد. بنابراین بهتر است مزایای سیستم NVR را در ذیل مورد بررسی قرار دهید:

ضبط کننده های ویدئو های شبکه ای  NVRداهوا با دوربین های IP همپوشانی دارند و تصاویری با 2 مگاپیکسل تا  12 مگاپیکسل (یا بالاتر) را تولید می کنند، در حالی که از دوربین های آنالوگ در سیستم امنیتی DVR چنین انتظاری نمی رود.
به همین دلیل است که بسیاری از کاربران و تکنسین ها معتقدند با توجه به اینکه شما به هنگام استفاده از دوربین مداربسته نیاز مبرمی به مشاهده دقیق جزئیات برای شناسایی چهره و دیگر اطلاعات فرد خاطی و مزاحم دارید؛ لذا سیستم های NVR باید برنده شفاف سازی در این امر باشند. با توجه به اینکه یکی از دردسرسازترین بخش های راه اندازی سیستم NVR یا DVR، کارهای کابل کشی آن هاست. می توان به عنوان یک خبر خوب گفت که کابل کشی سیستم امنیتی NVR به آسانی صورت می گیرد و این امر برای افراد مبتدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای این امر NVR WiFi از طریق شبکه بی سیم دوربین را راه اندازی می کند. بنابراین نیازی به داشتن نگرانی در مورد نحوه اجرای سیم ها در ضبط ویدیو شبکه نخواهد بود. دوربین را داخل شبکه قرار دهید و آن را وصل کنید. طی این امر PoE (Power over Ethernet) NVR هم قدرت و هم شبکه را توسط سیگنال های ارسالی از طریق یک کابل اترنت به دوربین ها فرستاده و آن ها را به آسانی راه اندازی می کند. یکی از بهترین سیستم های ضبط دستگاه NVR4232-4KS2 است که داهوا آن را به دنیا عرضه کرده است . دوربین مارکت عرضه کننده بهترین سیستم های امنیتی در ایران ، برای ارائه خدمات به شما عزیزان آماده است . برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین داهوا 1200DP

دوربین داهوا 1200DP از فناوری AGC پشتیانی می‌کند . دوربین داهوا 1200DP برای تصویر برداری به نور مناسب نیاز دارد اما برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وضوح را تصویر برداری کند، در این مواقع دوربین از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. فیلتر Automatic Gain Control  بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین داهوآ بطور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

دوربین داهوا 1200TP

داهوا یکی از معتبرترین برندهای ساخت دوربین مداربسته است. دوربین داهوا 1200TP مناسب محیطهای بیرونی است و بدلیل جنس فلزی آن در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است این دوربین دارای دید 25 متر در شب (مفید) است.

دوربین داهوا 1200MP

دوربین HDW 1200 MP هم یکی از دوربین های یری Economic HDCVI داهوا بوده که با رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربین داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند.

با درنظر گرفتن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی Full HD 1080p و قدرت دیددرشب 30 متری می توان گفت دوربین HDW 1200 MP DAHUA یک دوربین مداربسته حرفه ای از نظر کیفیت تصویر و قیمت مناسب و به صرفه می باشد. پردازش تصویر در دوربین داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت اچ دی صورت می گیرد . داهوا در دوربین خود از سنسور 1/2.7 اینچی CMOS بهره گیری کرده است که یک حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنین لنز فیکس 3.6 میلی متری را در این دوربین تعبیه شده است .

 


:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کشیدن نقاشی کودکانه تاثیرات متعددی روی ذهن بچه ها دارد. بعضی از کودکان برای آموزش و یادگیری نقاشی ها علاقمند به دیدن فیلم های آموزشی هستند و برای بعضی دیگر از آن ها دیدن عکس نقاشی به عنوان الگو کفایت می کند و دوست دارند مراحل کشدن نقاشی کودکانه را خودشان در ذهنشان ترسیم کنند و به نقاشی کشیدن مشغول شوند.

بعضی از تاثیرات نقاشی کودکانه را باهم بررسی می کنیم:

بالارفتن تمرکز کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه: نقاشی کودکانه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و بالا رفتن تمرکز ذهنی آن ها در کودکی و به خصوص در بزرگسالی، تاثیرات فوق العاده ای دارد.

ایجاد هماهنگی میان اعضای بدن: نقاشی کودکانه به ایجاد هماهنگی میان دست و ذهن کمک می کند. هم چنین اگر کودکی دچار نارسایی این هماهنگی میان اعضای بدن خود باشد، در تمرینات نقاشی می توانید هر چه زودتر این مشکل را برای او حل کنید. هم چنین هرچه هماهنگی اعضای بدن بیشتر باشد، توانایی حل مسئله نیز بیشتر در کودک شما تقویت می شود.
تاثیر بسیار زیاد نقاشی کودکانه در اعتماد به نفس کودکان: عکس العمل های بزرگسالان به نقاشی کودکان تاثیر بسیار زیادی در ساختار اعتماد به نفس کودکان دارد. لدا بهتر است سعی کنید با انرژی های مثبت، به افزایش اعتماد به نفس فرزند خود کمک کنید.

تقویت تخیل در کودکان: نقاشی های کودکانه قوه تخیل کودکان را تقویت می کنند؛ کودکان با کشیدن تخیلات و تصورات خود روی کاغذ یا بوم، به بزرگترها کمک می کنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسیر رشد کمک کنند. به عنوان مثال کشیدن نقاشی خانواده همراه با اعضای بیشتر به ما کمک می کند تا بفهمیم کودک به داشتن خواهر یا برادری در کنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشی کودکانه از او بپرسید که هدف و قصد او از کشیدن نقاشی چه بوده تا از ذهنیات او بهتر و بیشتر آگاه شوید.

دیدن ویدیوهای آموزشی نقاشی های کودکانه، هم کودکان را به کشیدن نقاشی های متفاوت تشویق می کند و هم ایده های جدیدی را به ذهن کودکان برای کشیدن نقاشی اضافه می کند. ویدیوهای آموزش نقاشی توت فرنگی، آموزش نقاشی اسب یا حیوانات دیگر، و یا عکس و پوستر های نقاشی های متعدد، ایده های بسیار خوبی را به ذهن کودکان اضافه می کند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان می شود.

برای دیدن ویدیوهای جذاب آموزش نقاشی کودکانه و ایده های جدید برای نقاشی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی http://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهدکودک اولین مکان عمومی ای است که فرزندان شما به دور از خانواده خود در آن حضور می یابند. بنابراین حتما می دانید که تجربه ای که فرزند شما در حضور در مهد کودک سنندج یا هر شهری که در آن ساکن هستید کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که فرزند شما از حضور در اولین مکان عمومی و اجتماعی به دور از خانواده تجربه خوبی کسب نکند ممکن است به طور کلی از این نوع مکان ها دلزده شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فواید مهد کودک سنندج و تمامی مهدکودک ها این است که فرزند شما برای حضور در پیش دبستانی و مدرسه آمادگی لازم را کسب می کند زیرا تحقیقات روانشناسان نشان داده است که کودکانی که در مهد کودک سنندج (یا هر مهدکودک دیگری) حضور می یابند هنگام ورود به مدرسه اضطراب کمتری دارند.

انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان اهمیت بسیار زیادی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که صرفا یک مهد کودک سمنان که به عنوان بهترین مهد کودک سمنان شناخته می شود برای کودک شما مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان نخواهد بود زیرا یک مهد کودک در سمنان که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید مطابق ملاک های شما، سلایق و علاقه ی کودک شما باشد.

قیمت مهد کودک شهرکرد می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد و طبیعتا هر چه امکانات یک مهد کودک شهرکرد بیشتر باشد، شهریه آن مهد کودک شهرکرد نیز بالا می رود بنابراین همیشه شهریه مهد کودک شهر کرد را با توجه به امکاناتی که در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد، بسنجید. حتی موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک شهرکرد می تواند بر روی شهریه مهد کودک شهر کرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هر مهد کودکی که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید ویژگی های خاصی را داشته باشد البته ملاک والدین برای انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا هر شهری که در ساکن هستند متفاوت است اما تعدادی ملاک و ویژگی های ثابت وجود دارند که چه بهترین مهد کودک بندر عباس چه هر مهد کودک بندرعباس دیگری باید به آن ها توجه ویژه داشته باشد. البته به طور کلی مهد کودک های بندرعباس از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله ی آن بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید، بررسی لیست مهد کودک های شهر سکونتتان است. به عنوان مثال، لیست مهد کودک های بیرجند انتخاب یک مهد کودک خوب در بیرجند را برای شما آسان تر می کند. به این صورت که شما با بررسی لیست مهد کودک های بیرجند می توانید به راحتی بهترین مهد کودک بیرجند و مناسب ترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

از دیگر دغدغه هایی که هنگام انتخاب یک مهد کودک مناسب قابل توجه است می توان به شهریه های مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، شهریه مهد کودک بوشهر یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و البته موارد و عوامل بسیار زیادی است که بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیرگذار است. برنامه های هفتکگی، اردوهای کودکان، امکانات و میزن رفاهی که یک مهد کودک خوب در بوشهر برای شما و فرزندتان فراهم می کند بر روی شهریه مهد کودک بوشهر تاثیر گذار است. حتی آدرس و موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک در بوشهر نیز بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیر دارد. البته که آدرس مهدکودک یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک بوشهر برای فرزند خود توجه ویژه داشته باشید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان در سن بسیار کم بسیار آسیب پذیر هستند زیرا شخصیت آن ها در حال شکل گیری است و بسیاری از موارد بر روی رشد شخصیتی آن ها به راحتی تاثیر می گذرانند. ویژگی هایی که در کودکی در شخصیت کودک شما شکل می گیرد در بزرگسالی از بارز ترین و مهم ترین ویژگی های شخصیتی فرزند شما خواهد بود. یکی از سرگرمی هایی که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما دارد، آهنگ کودکانه شاد یا هر نوع موسیقی کودکانه ای است. موسیقی تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رشد و تقویت اعتماد به نفس کودک شما دارند. کودکان هنگام شنیدن موسیقی سعی بر حفظ کردن متن ترانه می شوند تا بتوانند آن را برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودکان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آینده به مشکل برنخورند. پس انجام بازی ها، مسابقه ها و سرگرمی هایی که باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان شما می شوند بسیار اهمیت دارند. از بازی کودکانه نیز می توانید برای رشد اعتماد به نفس در شخصیت کودک خود کمک بگیرید. بسیاری از بازی های کودکانه توسط متخصصان کودک برای رشد اعتماد به نفس در کودکان طراحی می شوند که شما با استفاده از آن ها می توانید کمک بسیار زیادی در رشد شخصیتی کودک خود کنید.

بسیاری از سایت های کودکانه در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید با بررسی آن ها به محتوا های کودکانه و مورد نیاز برای فرزند خود دست پیدا کنید. وولک یکی از سایت های محبوب کودک است می توانید در آن بازی ها ترانه یا حتی داستان های کودکانه ی متنوع را با رنج سنی متفاوت پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی، ایجاد و پیدا کردن سرگرمی مناسب برای کودکان خود است. یکی از محبوب ترین سرگرمی های کودکان، کارتون جذاب کودکانه است. کارتون ها و انیمیشن های متفاوت می توانند نکات متفاوت و آموزنده ای به کودکان یاد دهند. کارتون ها تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و به همین دلیل است که یکی از راه و روش های بسیار مفید آموزش زبان های متفاوت به کودکان استفاده از کارتون های مربوط به آن زبان است. کودکان در سن پایین توانایی زبان پذیری بالایی دارند بنابراین بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او می کنند. کودکان در سن پایین بسیار انعطاف پذیر هستند بنابراین شما می توانید با استفاده از بازی و سرگرمی موارد بسیار زیادی را از سن بسیار کم به آن ها بیاموزید.

شما با استفاده از کارتون های زبان انگلیسی می توانید به کودکان خود از راه غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را آموزش دهید و شاهد یادگیری بسیار سریع کودک خود خواهید بود. از دیگر موارد می توان به دانلود آهنگ کودکانه اشاره کرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ های کودکانه نیز می توانید به کودک خود در امر یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید. هر چه بیشتر زبان مورد نظر به گوش کودک شما آشنا باشد یادگیری آن زبان نیز برای او آسان تر خواهد بود. از دیگر سرگرمی های مجازی کودکانه می توان به بازی جدید کودکانه اشاره کرد. کودکان امروزی علاقه ی زیادی به سپری کردن وقت روزانه ی خود با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا کنسول های بازی دارند. بنابراین بازی های آنلاین در گوشی های همراه برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بازی های آنلاین که فوایدی نیز برای هوش کودک شما داشته باشد، با یک تیر چند نشان بزنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی کودکانه، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود.

نقاشی درخت، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند. درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند. شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند. از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد. اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود. در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت. با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید. برای مشاهده طرح های بسیار جذاب آموزش نقاشی کودکانه می توانید به آدرس voolak.com مراجعه کنید. سایت وولک با محتوا های جذاب کودکانه قادر است تا هر گونه نیاز شما و کودکتان را رفع کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در مهد کودک ها و مدارس پایه های ابتدایی بسیاری از سرگرمی ها مانند سشاخت کار دستی ها متفاوت، خواند سرود های کودکانه، کشیدن نقاشی، خواندن داستان کودکانه کوتاه یا تماشای کارتون کودکانه رواج دارد. این سرگرمی ها جز سرگرمی هایی هستند که مربیان یا حتی والدین با استفاده از آن ها می توانند نکات بسیار آموزنده ای را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه کودکانه فارسی یکی از سرگرمی های بسیار تاثیرگذار و آموزنده برای کودکان است که بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود علاقه به یاد دادن انواع ترانه های کودکانه به فرزند خود دارند. کودک سعی می کند تا متن ترانه ی مورد نظر را حفظ کند و برای والدین خود بخواند. اینو امر باعث افزایش اعتماد به نفس در رشد شخصیتی کودک شما می شود. شما با دسترسی به انواع ترانه های کودکانه به وسیله اینترنت و ابزارات الکترونیکی می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش اعتماد به نفس در کودک خود شوید.

تماشای کارتون کودکانه نیز فواید بسیاری بر روی کودکان دارد و یکی از مهم ترین و آسان ترین راه های آموزش زبان به کودکان استفاده از کارتون های کودکانه با زبان اصلی است. کودکان در سن کم توانایی یاد گیری زبان بسیار بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین امر باعث شده است تا والدین از سن بسیار کم کودک خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اکثر کارتون ها نکات آموزنده ی رفتاری بسیار زیادی را به کودک شما می آموزند و بچه های امروزی نیز علاقه ی بسیار زیادی به تماشای انواع انیمیشن با داستان های متنوع و جذاب دارند. در مهد کودک ها نیز در بسیاری از مواقع برای کودکان کارتون ها متفاوت پخش می کنند و به صورت جمعی به نقد و بررسی کارتون می پردازند تا مطمئن شوند کودک شما نکات آموزنده ی کارتون مورد نظر را یاد گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک یا کودکستان هر دو نام اولین مکانی هستند که کودک شما به دور از پدر و مادر و خانواده ی خود در حضور پیدا می کند و برای حضور در مکان های اجتماعی بیشتر خود را آماده می کند. بزرگ ترین کمکی که شما با ثبت نام کودک خود در بهترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید می کنید این است که کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده می کنید. رفتار های اجتماعی و اعتماد به نفس کودک خود را تقویت می کنید و به او در رشد شخصیتی اش کمک می کنید. در ادامه به بررسی جزئی تر هر کدام از این موارد می پردازیم تا بیشتر به اهمیت حضور کودکانتان در مناسب ترین مهد کودک کرمان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، پی ببرید.

مربی مهد کودک خوب در قزوین یا هر مهدکودک دیگری مهم ترین نقش را در هر مهد کودک در قزوین یا هر شهر دیگری ایفا می کند. مربیان باید توانایی، مهارت و دانش کافی را برای این کار یعنی مربی مهد کودک قزوین داشته باشند زیرا در صورتی که مربی مهد کودک در قزوین اطلاعات و مهارت کافی را برای این شغل نداشته باشد ممکن است به کودکان آسیب های جدی برساند. اخلاق و مهارت مربی مهد کودک قزوین انتخابی شما برای کودک خود مهم ترین ویژگی ای است که شما باید هنگام انتخاب بهترین مهد کودک قزوین برای فرزند خود به آن توجه داشته باشید.

قیمت مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ویژگی های دزدگیر سایلکس +SG8

  • دارای 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
  • تماس با خط ثابت و سیم‌کارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
  • 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic)
  • قابلیت کنترل توسط نرم‌افزار اندروید و iOS و همچنین تغییر تقریبا تمامی تنظیمات توسط نرم‌افزار اندروید
  • دزدگیر سایلکس +SG8دارای ریموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
  • دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS (فارسی) و تماس
  • امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستم

دو دسته کلی دوربین مدار بسته IP وجود دارد:

دوربین تحت شبکه داهوا متمرکز که به یک شبکه ضبط تصاویر مرکزی نیاز دارد . دوربین های مدار بسته آی پی غیر متمرکز که به NVR مرکزی نیازی ندارند چرا که دارای عملکرد ضبط داخلی هستند و می توانند تصاویر را مستقیما به روی هر وسیله استانداردی مانند کارت های (SD، NAS (Network Attached Stirage و یا دریافت کننده ها بر روی کامپیوتر، ذخیره نمایند.

در واقع سیستم نظارتی تحت شبکه عملکردی مانند کامپیوتر ها دارند، چرا که به سرعت پس از دریافت اطلاعات از حسگر ها (که می توانند از نوع CCD و یا CMOS باشند) آنها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کنند. اکثر دوربین مداربسته های دارای این قابلیت هستند که می توان از همان کابل شبکه (و بدون استفاده از کابلی مجزا) برای تغذیه آن استفاده نمود؛ این مورد، یکی دیگر از تفاوت های اساسی دوربین مدار بسته آی پی با دوربین مدار بسته آنالوگ است؛ چرا که محصولات آنالوگ به خاطر نیاز به کابل کشی مجزا، زمان و هزینه بیشتری مصرف می کند. دوربین های تحت شبکه نیز همانند دیگر تجهیزات شبکه، با استفاده از سیستم آی پی و به صورت wired و یا wireless داده های خود را منتقل می سازند. با استفاده از این سیستم می توان صوت و تصویر را به راحتی انتقال داد. در نتیجه می توان به سهولت و به صورت زنده، از فواصل دور نیز بر محیط مورد نظر تسلط داشت. برای خرید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 


:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک اولین مکانی است که کودک شما به دور از خانواده در آن جا حضور می یابد. یکی از دلایلی که والدین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک گرگان یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستند حساسیت زیادی به خرج می دهند این است که تجربه ای که کودکان در مهد کودک خوب در گرگان کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا مهد کودک اولین مکانی است که فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور می یابد. شما با بررسی موارد می توانید مناسب ترین مهد کودک شهر سکونت خود را برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال شهریه یکی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در همدان می تواند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی داشته باشد و این نکات نه تنها برای مهدکودک همدان بلکه برای همه ی شهر ها صدق می کند. به عنوان مثال یکی از ویژگی هایی که می تواند در شهریه مهد کودک همدان تاثیرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد کودک همدان به خانه بازی کودک است.  بنابراین یکی از نکات قابل توجهی که در قیمت مهد کودک همدان و شهریه مهد کودک در همدان تاثیر گذار است، سطح امکانات و میزان رفاهی است که آن مهد کودک در همدان برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند، است.

لیست شما می توانید با تهیه کردن لیست مهد کودک های یزد و با بررسی لیست مهد کودک های یزد مطمئن شوید که بهترین مهد کودک یزد را برای کودک خود انتخاب کرده اید. بهتر است برای انتخاب بهترین مهد کودک یزد برای کودک خود، ویژگی بهترین مهد کودک های یزد را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید تا قبل از انتخاب مهد کودک یزد برای کودک خود حتما اطلاعات مهد کودک های یزد را بررسی نمایید زیرا انتخاب مهدکودک نا مناسب برای فرزند خود می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی شخصیت کودک شما داشته باشد. بررسی اطلاعات مهد کودک های یزد به کمک لیست مهد کودک های یزد بیشترین کمک را به شما برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک یزد برای کودکتان می کند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برند داهوا یکی از بهترین و برترین برند های جهان است که در حوزه سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت دارد و تولیدات خود را به بازار عرضه می کند . دوربین های مداربسته داهوا شامل دو نوع آنالوگ و تحت شبکه هستند که ما به معرفی دو مدل از دوربین آنالوگ داهوا می پردازیم و شما را با بهترین دوربین های آنالوگ آشنا می کنیم .

دوربین داهوا B1A21P

این دوربین از سری کوپر برند داهوا است و قیمت نسبتا ارزانی دارد پس در دسته اقتصادی شرکت داهوا قرار می گیرد . دوربین داهوا B1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر 30 فریمی را برایمان ضبط کند. دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به کیفیت فول اچ دی که دارد تا حد زیادی می تواند نیازهای ما را برطرف کند و با توجه به لنز ثابت 3.6 میلی متری که دارد میتواند تا تصویر 91 درجه ای را به ما نمایش دهد . دوربین DH-HAC-B1A21P با توجه به ال ای دی های هوشمندی که دارد میتواند در تاریکی مطلق تا 20 متر تصویر محیط را نمایش دهد . جنس بدنه ی این دوربین پلاستیکی است . دوربین DH-HAC-B1A21P دارای شکل ظاهری بالت می باشد که همین امر باعث میشود اکثرا از این دوربین در فضاهای بیرونی استفاده شود . دمای کاری دوربین مدا ربسته DH-HAC-B1A21P از 60- تا 40+ می باشد و دارای استاندارد IP67 می باشد و شما با خیال راحت میتوانید از این دوربین در هر جا که میخواهید استفده نمایید .

دوربین داهوا T1A21P

دوربین دام داهوا مدل DH-HAC-T1A21P یک دوربین 2 مگاپیکسلی با برد دید در شب 20 متر دوربین مداربسته DHHACT1A21P دوربین داهوا T1A21P یکی از محصولات سری کوپر داهواست که دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر مدل های داهوا می باشد. این دوربین ارزان قیمت مناسب برای فضاهای داخلی است و جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد. ضد آب نیست و نمی توان آن را در محیط های باز نصب کرد.

 


:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

به دلایل زیادی آموزش نقاشی می تواند یکی از کار های دلنشین والدین برای کودکان خود باشد زیرا نقاشی برای کودکان کاری بسیار لذت بخش و با مزیت های بسیار است. نقاشی جدید کودکانه می تواند به کودک شما برای برقرار کردن ارتباط با دنیای بیرونی بسیار کمک کند و به مهارت های شناختی کودک شما کمک کند. روانشناسان می توانند با استفاده از تحلیل نقاشی های کودک شما نشانه های و ویژگی هایی از شخصیت کودک شما به دست آورند. یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.

از دیگر فواید نقاشی می توان به آموزش های غیرمستقیم اشاره کرد. به عنوان مثال کودک شما در حین یاد گرفتن و رسم کردن نقاشی میوه به با انواع میوه ها نیز آشنا می شود و همچین با طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف نیز آشنا می شود. این امر به خودی خود کودک شما را برای حضور در مدرسه آماده می کند و این یکی از مهم ترین و اصلی ترین فواید کشیدن نقاشی میوه به هر نقاشی دیگری است. شما با آموزش نقاشی میوه به به کمک ویدیو بالا می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و ویژگی های مثبت شخصیتی او را افزایش دهید.

سایت های بسیار زیادی در حوزه ی کودک درحال فعالیت هستند که محبوب ترین آن ها وولک می باشد. وولک با داشتن محتوا های کودکانه می تواند نیاز شما را رفع کند. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید از این محتوا ها استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

دزدگیر گپ G12 با کیفیت قطعات بالا و کارایی متفاوت توانسته تا مزیت های کلی زیر را در خود جا بیاندازد:

  • قابل کنترل کامل از طریق اپلیکیشن گوشی های اندرویدی و ios
  • قیمتی مناسب و سطح امنیت بالا
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردیاب خودروآهن ربایی

امکانات بهترین ردیاب خودروآهن ربایی بازار را تنها می توان با ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو مقایسه کرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهیزات است. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود . حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربین بولت بی سیم

دوربین مداربسته بولت بیسیم بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط تصویر این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را نصب نمایید و با قرار دادن مموری کارت در دوربین تصاویر را ذخیره کنید و با استفاده از اینترنت تصاویر را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید دوربین را در تمامی محور ها بچرخانید و تنظیم کنید.  دوربین بولت بیسیم دارای بدنه ای پلاستیکی سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز این دوربین 2مگاپیکسل است و تصاور را به شما به صورت عریض ارسال می شود واز کیفیت تصویر خوبی برخوردار است همانطور که در فیلم محصول مشاهده میکنید .دارای نرم افزار اختصاصی برای تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید و IOS و مک و ویندوز جهت نصب بر روی موبایل و تبلت اندروید و ایفون وآی پد. ویژگی دیگر این دوربین نصب راحت و اسان ان میباشد که نیاز به متخصص ندارد و شما میتوانید از طریق دفترچه راهنمای ان استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان از سن بسیار کم مشغول به سرگرمی های ساده ای مانند نقاشی کشیدن می شوند. این امر به این معنی است که کودکان از سن بسیار کم به کشیدن نقاشی یا همان در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به برگه ی کاغذ علاقه دارند. از سن کم کودکان بدون فکر و بدون طرح خاصی شروع به کشیدن خطوطی بر روی کاغذ می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند شما با بررسی طرح های کشیده شده بر روی کاغذ کودکان می توانید به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یابید.

آموزش نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشنانسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند.

وولک یک ساایت با محتوای کودکانه است که شما می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت و بررسی این طرح های جذاب می توانید کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و طرح ها و الگو های متنوع و جذاب کودکانه را به آن ها آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد. پکیج  دوربین مدار بسته داهوا انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربین آنالوگ داهوا به دلیل رزولیشن و کیفیت تصاویر پایین ، منسوخ شدند و تولید کنندگانی مانند داهوا به دنبال تولید انواع دیگری از دوربین آنالوگ بودند تا کیفیت بهتری را به بازار ارائه دهند . یکی از این دوربین های با کیفیت ، دوربین HD داهوا است . دوربین HD داهوا با کیفیت و رزولیشن بهتر از دوربین قدیمی آنالوگ ، وارد بازار شدند و از کیفیت 2 مگاپیکسل شروع به کار کردند تا امروز که کیفیت های بهتری تولید شده است . نسل جدید دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصویر و صدا می پردازد و قیمت مناسبی نیز دارد . قیمت دوربین HD داهوا مانند دوربین قدیمی آن خیلی زیاد نیست و به صرفه است . تنها ایرادی که بر دوربین اچ دی داهوا وارد است ، نداشتن همخوانی با دیگر دستگاه های ضبط است یعنی نمی توان با هر دستگاهی تصاویر آن را ضبط نمود . یکی از دوربین هایی که با کابل کواکسیال انتقال تصویر انجام می دهد دوربین HDCVI است و تقریبا نسبت به دوربین آنالوگ کیفیت بهتری دارد و در رقابت با دوربین های تحت شبکه می باشد .

دوربین تحت شبکه داهوا

با وجود یک فضای مجازی به نام اینترنت و گسترش روز افزون این بستر مجازی و با دسترسی آسان کاربران به این فناوری باعث شد تا نسل جدیدی از دوربین تحت شبکه داهوا بوجود آیند. دوربین مداربسته های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین مداربسته با یک IP منحصر به فرد در یک مجموعه Local شبکه داخلی تعریف کرد و با استفاده از این شناسه IP می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه ای انتقال داد تا کاربر بتواند بر روی شبکه تصاویر را مشاهده کند همچنین با استفاده از این شناسه می توان انتقال تصویر از راه دور را براحتی فعال، مدیریت و به صورت آنلاین تصاویر دریافتی این دوربین ها را ملاحظه کرد. پس از اتصال دوربین مداربسته به  سوئیچ شبکه داخلی، کاربر با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ مربوطه از هر کامپیوتر متصل به همان شبکه و یا خارج از شبکه با استفاده از بستر اینترنت می تواند به تصاویر دوربین مداربسته IP دسترسی داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک اولین مکانی عمومی است که فرزندان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند. این موضوع به این معنی است که کودکان حداقل تا دو سالگی همیشه همراه پدر و مادر خود هستند و از دو سالگی به بعد تمایل حضور کودکان در محیط های اجتماعی گسترده تر می شود و همچنین تمایل ارتباط با سایر کودکان هم سن و سال خودشان نیز افزایش می یابد. بنابراین با نکات گفته شده نتیجه می گیریم که تجربه ای که فرزندان شما با حضور در مهد کودک زنجان یا هر شهر دیگه ای که در آن ساکن هستید، کسب می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد پس باید در انتخاب مناسب ترین و مناسب ترین مهد کودک زنجان برای فرزند خود نهایت دقت و زمان را خرج کنید.

شما می توانید با ملاک های شخصی خود و بررسی ویژگی های مهد کودک ها مناسب ترین و بهترین مهد کودک را در بین مهد کودک های موجود در شهر سکونت خود برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، بهترین مهد کودک زاهدان باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند تا به عنوان بهترین مهد کودک های زاهدان از سایر مهد کودک های زاهدان متمایز شوند. بهترین مهد کودک های زاهدان باید علاوه بر رفاه و آسایش کودکان برای والدین نیز فعالیت هایی را در نظر بگیرند. همچنین اولین چیزی که در بهترین مهد کودک های زاهدان انتظار می رود این است که کودک پس از حضور در مهد کودک زاهدان احساس امنیت و آرامش اولیه ای که در خانواده خود داشته است را احساس کند.

موارد بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت مهد کودک خرم آباد و به طور کلی بر روی قیمت مهدکودک ها اثر گذار هستند. از جمله این موارد می تواند به امکاناتی که مهد کودک در خرم آباد انتخابی شما در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد اشاره کرد.

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قطعا مهم ترین و اولین نکته ای که هر خانواده باید آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزیستی است. مهد کودک بوشهر یا مهدکودک هر شهر دیگری که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید از سمت سازمان بهزیستی همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان به آن مهد کودک بوشهر اعتماد نکنید. در صورتی که مهد کودکی دارای مجوز سازمان بهزیستی باشد باید بر در ورودی آن نام مهد کودک، سال تاسیس و عبارت (تحت امتیاز و نظارت سازمان بهزیستی استان) ذکر شده باشد.

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک های بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

قیمت مهد کودک بیرجند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. از جمله مواردی که در قیمت مهد کودک بیرجند تاثیر گذار است می توان به موقعیت جغرافیایی، برنامه های تفریحی، تجهیزات خانه بازی و ... اشاره کرد. بعضی از مهد کودک های بیرجند به صورت دو زبانه هستند و در آن ها زبان بین المللی انگلیسی نیز با روش غیرمستقیم به کودکان تدریس می شود. بنابراین این نوع مهد کودک بیرجند نسبت به سایر مهد کودک های بیرجند شهریه ی بیشتری دارند.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک زاهدان که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد زیرا هر والدینی کودک خود را بهتر از هرفرد دیگری می شناسد بنابراین با توجه به ویژگی های شخصیتی کودک خود باید بهترین مهد کودک زاهدان را برای فرزند خود انتخاب کنید. مهدکودک ها اولین مکانی است که کودکان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک زاهدان برای فرزند خود می توانید با بررسی لیست مهد کودک های زاهدان اقدام کنید.

بهترین مهد کودک خرم آباد طبیعتا بهترین مربیان مهد کودک خرم اباد را نیز دارد. مربیان مهدکودک در زمینه ی ارتباط با کودکان تحصیل کرده اند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فرزندان شما برقرار می کنند تا کودک هنگام ورود به مهد کودک خرم آباد یا هر مهدکودک دیگری، احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را بدست آورد. یک مهد کودک خوب در خرم آباد باید قوانین و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بی نقص تر پیش رفتن برنامه های آموزشی و تفریحی می شود.

امکانات مهد کودک های زنجان در شهریه مهد کودک زنجان نیز تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک ها قابلیت دو زبانه دارند یعنی یکی از امکاناتشان این است که به آموزش غیر مستقیم زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی به کودک شما نیز می پردازند. قیمت مهد کودک زنجان به عوامل متفاوتی بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار است بی شک امکاناتی است که آن مهد کودک در زنجان در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد. حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک های زنجان نیز می تواند بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()