نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیم کارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

با توجه به افزایش نیاز و تقاضا برای سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت ها و برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تنوع بالای محصولات و تفاوت کیفیت و عملکردهای مختلف آن ها، هر فرد تازه کار در این عرصه را گیج و سردرگم می کند.  بنابراین سایت هایی که در زمینه فروش این سیستم ها فعالیت می کنند نیز با توجه به تقاضای فراوان برای نصب سیستم های امنیتی و نظارتی، متقابلا رشد روز افزونی داشته اند. از جمله این سایت ها که شما می توانید از طریق مراجعه به آن بسیاری از برندها و تولیدات آن ها را مشاهده کنید سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خریداری کالای مورد نظر از سایت دوربین مارکت،  برای افرادی که به تازگی قصد آشنایی و خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع کالاها و اسامی مختلف آن ها دچار سردرگمی می شوند، گزینه مناسبی است. نقاط قوت و مکان صحیح قرار گیری اکثر دوربین ها در قالب توضیحات بیشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است که می تواند به مشتریان در انتخاب مناسب ترین دوربین مدار بسته متناسب با مکان دلخواه خود، کمک کند.

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور را می توانی یکی از پیشرفت ها و تغییرات مفید دنیای دوربین های مدار بسته دانست. به دلیل استقبالی که از این تکنولوژی صورت گرفت، دوربین های سیم کارت خور به شکل های متنوع و متناسب با اماکن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترین محصولات بازار شدند. دوربین سیم کارت خور بولت، به دلیل بی نیاز بودن به وجود مودم برای اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به صورت بی سیم، یکی از امن ترین و کاربردی ترین دوربین های موجود در بازار می باشد.

دوربین های سیم کارت خور بولت و به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کنند، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند تا تصاویر و صداهای ضبط شده خود را به آن ارسال کنند. دستگاه XVR-1B04 که یکی از محصولات پر فروش برند داهوا می باشد، قادر است از تکنولوژی ها و کیفیت های متعدد تصاویر پشتیبانی کند که یک نکته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار می رود. هر دو محصول دوربین سیم کارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com موجود هستند که می توانید با مراجعه به آدرس آن، با جزئیات و ویژگی های بیشتر این دو دستگاه آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i/ دوربین HFW1500THP-I8 / دوربین مارکت

 

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. با مراجعه به سایت دوربین مارکت و استفاده از امکانات آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و تهیه سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرخود، نیست. بدین ترتیب در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه جویی خواهد شد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.

برند هایک ویژن برای افرادی که خریدار و مشتری سیستم های امنیتی و نظارتی هستند، یک برند کاملا نام آشنا و جزو معتبرترین آنها به شمار می رود. دوربین هایک ویزن  جزو دوربین های سری IP این شرکت می باشد که با استفاده از کابل شبکه تصاویر را انتقال می دهد. بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز، ویژگی دید در شب تا حدود 30 متر فاصله، دوربین 2 مگا پیکسلی با کیفیت ضبط تصاویر به صورت اچ دی و در نهایت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن از جمله ویژگی های مهم و بارز دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i می باشند.

در نقطه مقابل این دوربین قوی و مطمئن، یکی از تولیدات شرکت داهوا که همانند هایک ویژن، نامی آشنا و معتبر در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد، وجود دارد. دوربین HFW1500THP-I8 با کیفیت تصویری در حد 5 مگا پیکسل و  نوع اتصال از طریق کابل کواکسیال و زاویه دید در حدود 90 درجه و همچنین ویژگی مهم دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 80 متر، یک گزینه فوق العاده امن و مطمئن برای خریداری و استفاده می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین داهوا b1a21p /  دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان همگی و همزمان در سایت دوربین مارکت مشاهده کرد. سایت دوربین مارکت را می توان مقصدی مناسب برای افراد حرفه ای و تازه کار دانست. افراد حرفه ای می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و به سرعت تهیه کنند. افرادی که به تازگی قصد خرید دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانندن با توجه به توضیحاتی که درباره عملکرد هر محصول داده شده است و همچنین مطالعه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی که در سایت دوربین مارکت موجود است، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. پس از کسب اطلاعات لازم و جستجو در بین محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود.

یکی از محصولات برند معروف و معتبر داهوا که نزد همگان به کیفیت بالا شناخته می شود، دوربین داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-aاست. دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a که در دسته دوربین های دام آنالوگ قرار می گیرد، از تکنولوژی هایی مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربین 4 مگا پیکسلی با کیفیت اچ دی، حسگرهای مادون قرمز، ویژگی  دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداری از تمامی امکانات ذکر شده و کیفیت بدنه بالای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبدیل به یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سایت دوربین مارکت و بازارهای داخلی کرده است.

دیگر محصول مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا، دوربین داهوا b1a21p است که در سایت دوربین مارکت موجود است. دوربین داهوا b1a21p نیز همانند دوربین مدار بسته قبلی برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و از دارای دوربین آنالوگ است. دوربین داهوا b1a21p با کیفیت 2 مگا پیکسلی و کیفیت فول اچ دی ، می تواند برای فضاهای بیرونی یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن به شمار رود.

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین هایک ویژن ip / دوربین مارکت / دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های حرفه ای و تخصصی ای است که سالیان سال است در زمینه عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است. کارشناسان و کادر فنی سایت دوربین مارکت می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سیستم مورد نظرتان و همچنین شرایط محیطی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنند. سایت دوربین مارکت دارای دوربین های مدار بسته متنوع از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. دوربین هایی همانند دوربین هایک ویژن ip و دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند که امکان تهیه آنها از طریق سایت دوربین مارکت نیز برای خریداران فراهم شده است. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود. اکثر دوربین های مدل های ip همانند دوربین هایک ویژن ip اتصال آنها از طریق کابل کواکسیال صورت می گیرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نیز همانند دوربین هایک ویژن ip برای اتصال از کابل کواکسیال استفاده می کند.

دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربین 5 مگا پیکسلی برخوردار است که برای دید در شب آن با پوشش دهی 80 متر فاصله بسیار کاربردی می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp می توان به زووم دیجیتال و زاویه دید در حدود 90 درجه اشاره کرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp که تصاویر را به صورت اچ دی ثبت می کند، در دسته دوربین های آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب بودن دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را برای استفاده در محیط های بیرون و درونی بسیار مناسب کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته بی سیم بالت / دستگاه XVR-1B08 / دوربین مارکت

اگر برای انتخاب و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات سیستم امنیتی و نظارتی برای کسب و کار و یا منزل خود با مشکل مواجه هستید، می توانید از مطالب و راهنمایی هایی که اکثر سایت های فعال در این عرصه در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید. مراجعه به سایت های تخصصی و معتبری که در حیطه سیستم های امنیتی و نظارتی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی کمک های زیادی کند. یکی از این سایت های تخصصی و نام آشنا در زمینه فروش، نصب و خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت می تواند یک مقصد ایده آل برای خرید و یا کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی و پیشرفت های تکنولوژی این دستگاه ها و سیستم ها می باشد. متخصصین و کارشناسان دوربین مارکت می توانند به شما راهنمایی و کمک های مفیدی کنند تا با سرعت بیشتری اقدام به تصمیم گیری و خرید کنید.

از جمله تغییر و تحولات دنیای دوربین های مدار بسته، اضافه شدن دوربین بی سیم بالت به مجموعه بزرگ دوربین های مدار بسته می باشد. به دلیل استقبال گسترده ای که از تکنولوژی دوربین های بی سیم و سیم کارت خور انجام شد، دوربین های مدار بسته بی سیم بالت به دلیل قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفتند. دوربین مدار بسته بی سیم بالت با پشتیبانی از سنسورهای تشخیص حرکت، ضبط صوت و تصویر به صورت همزمان و ارسال تصاویر از طریق شبکه، نه تنها یک گزینه مناسب برای تامین امنیت محیط پیرامون خریدار می باشد، بلکه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی و سوراخ کردن دیوار و مکان های مختلف، یک گزینه اقتصادی و به صرفه نیز به شمار می رود.

البته باید توجه داشت که اکثر دوربین های مدار بسته بی سیم برای ارسال تصاویر خود به یک مکان برای ذخیره سازی آنها نیاز دارند. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ و معتبر دنیا همانند شرکت داهوا همراه با دوربین های مدار بسته خود، دستگاه های ان وی آر متناسب و هماهنگ با آن را نیز روانه بازار می کنند. دستگاه XVR-1B08 یکی از چند دستگاه ان وی آر شرکت داهوا می باشد که به دلیل پشتیبانی از 8 کانال تصویر و کیفیت بالای تصاویر، یکی از پر فروش ترین محصولات این برند محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربین سیم کارتی

 

هر کسب و کاری برای مقابله با خطراتی همانند سرقت و آتش سوزی به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان کسب و کار، بسیاری از مالکان منازل نیز از دوربین های مدار بسته در منازل خود استفاده می کنند. به طور حتم، خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی برای افراد بی تجربه در این زمینه، کار دشواری است. با وجود شرکت های بزرگ و شناخته شده در عرصه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی، انتخاب محصول مورد نیاز نیز سخت تر از گذشته شده است.. نام های معتبری که نشان از کیفیت بالای محصولات آن ها است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال جایی هستید که دارای تنوع فراوان محصولات با بالاترین کیفیت هستید، ما دوربین مارکت را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت دوربین مارکت، با تجربه ای که در طول سالیان از طریق فعالیت تخصصی در زمینه فروش، نصب و خدمات انواع سیستم های امنیتی و نظارتی کسب کرده است، می تواند از جهات مختلف به شما کمک کند تا خرید و انتخابی صحیح و مناسب داشته باشید.

تکنولوژی های به کار رفته در دوربین های مدار بسته هر روز در حال پیشرفت است. از جدیدترین پیشرفت ها و تحولاتی که در دوربین های مدار بسته رخ داده است، قابلیت نصب و فعال سازی سیم کارت بر روی آنها می باشد. دوربین سیم کارتی، که به دلیل سیم کارتی که بر روی آن نصب است، می تواند بدون نیاز به هیچگونه اتصال به مودم و یا کابل، تنها از طریق فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت به اینترنت و شبکه متصل می شود.

یگی دیگر از دستگاه هایی که در نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی نقشی مهم ایفا می کند، دستگاه های ضبط هستند. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که متناسب با نوع آنالوگ یا تحت شبکه بودن دوربین انتخاب می شوند. دستگاه DH-XVR1B16 یکی از دستگاه های آنالوگ شرکت داهوا می باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دلیل پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته با کیفیت دوربین مگا پیکسلی، می تواند یک گزینه مطمئن و امن برای قرار دادن در سیستم امنیتی و نظارتی شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیم کارتی/ دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2/ دوربین مارکت

 

برای کسانی که قصد تهیه سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند سوال پیش می آید که از کجا می توانند آن را خریداری کنند؟ یا چه برندی را انتخاب کنند؟ مسلما این سوالاتی است که با ذهن هر کسی می رسد. شما می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. برای خرید انواع دوربین های مدار بسته اعم از دوربین وای فای، دوربین بیبی کم و حتی جدیدترین مدل های دوربین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی می توانید از سایت دوربین مارکت استفاده کنید. کافی است هنگام مراجعه به این سایت، نام محصول را جستجو کنید تا انواع مختلف ساخته شده توسط برنده ها و شرکت های معتبر در این زمینه را مشاهده کنید. برندهای معتبر و کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید، می توانید پیش از خرید با کارشناسان دوربین مارکت مشورت کرده تا شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان، راهنمایی کنند.

دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود است که همگی با کیفیت و کارآیی منحصر به فرد خود، می توانند رضایت مشتریان را جلب کنند. از جمله این محصولات، دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 است. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 که دوربین مدار بسته تولید شرکت بزرگ و معروف داهوا می باشد، از دوربین های تحت شبکه این برند معتبر می باشد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربین 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن بالا و اچ دی می باشد. از ویژگی های دیگر دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 می توان به دید در شب این دوربین مدار بسته اشاره کرد که تا فاصله 80 متری را پوشش دهی می کند. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 کیفیت تصاویر دید در شب را به در حد قابل توجهی بهبود داده اند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، جنس بدنه فلزی مقاوم برابر آب و گرد و غبار، ثابت می کند که چرا دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از پر استقبال ترین دوربین های مدار بسته داهوا در این مدت بوده است. مشخصات کامل دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 را می توانید از سایت دوربین مارکت مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

 

دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 / دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دزدگیر سیم کارتی / دوربین مارکت /  دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسیاری از کسب و کارها و منازل به دلیل وجود لوازم گرانقیمتی که دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پیش بینی نشدنی نیاز دارند. صاحبان کسب و کار و مالکان منازل نمی دانند در زمان هایی که در منزل یا محل کار خود وجود ندارند چه اتفاقاتی در آنجا رخ می دهد. برای محافظت ای محل زندگی و محل کسب و کار خود، نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان بهترین گزینه دانست. تنوع بالای سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالای دزدگیرهای سیم کارتی،  قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت نیز با توجه به شرکت سازنده، نوع و کیفیت در بازار با نوسان زیادی مواجه شده است. سایت ها و مغازه های فروش دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارند که می توانید قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت آنها را با یکدیگر مقایسه و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله سایت هایی که دزدگیر سیم کارتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین نیاز خریداران به تهیه محصولات با کیفیت و حرفه ای، محصولات خود را از بین برترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله محصولات پر فروش که می توان در سایت دوربین مارکت آن را خریداری کرد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر خود به سرعت به یکی از محبوب ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در بازار تبدیل شد. بهره مندی از ویژگی هایی همانند کیفیت دوربین فول اچ دی، زاویه دید 80 درجه، دید در شب با پوشش دهی 80 متر و ... باعث شده است دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp یکی از قابل اعتماد ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی حال حاضر باشد. علاوه بر این موارد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربین های اقتصادی برند داهوا به شمار می رود. بدین معنا که با خریداری دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp می توانید از تمامی ویژگی های ذکر شده با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهایت استفاده را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت/ 4116HS-4KS2/ دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

شما می توانید در دوربین مارکت علاوه بر دوربین های مداربسته و امنیتی منازل و کسب و کار، دستگاه های مورد نیاز برای نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز پیدا کنید. از جمله دستگاه های مورد نیاز در هنگام راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه، مکانی برای ذخیره سازی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ثبت و به آن ارسال می شود. یکی از بهترین محصولات داهوا که در این زمینه جزو پیشگامان تولید محصولات سیستم های های امنیتی و نظارتی در دنیا به شمار می رود، دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 یکی از پیشرفته ترین و قوی ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور است. دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2، یک ضبط کننده 16 کانال تحت شبکه است که توانایی پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را به راحتی دارد. استفاده از دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 در کنار نصب دو عدد هارد با ظرفیت 6 ترابایت، می تواند برای مدت ها خیال مشتریان را بابت ذخیره سازی اطلاعات دوربین های مدار بسته خود، آسوده کند.

یکی دیگر از محصولات جالب و کاربردی که در سایت دوربین مارکت در دسترس شما قرار دارد، دوربین بیبی کم v380 است. همانطور که از اسم دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 مشخص است، این دوربین برای اماکنی که کودک در آن قرار دارد همانند اتاق کودک و مهد کودک، گزینه مناسبی می باشد. علت آن هم چرخش 360 درجه در جهت افقی و 60 درجه در جهت عموی این دوربین است که قادر به دنبال کردن حرکات کودکان می باشد. هر دو دستگاه دوربین مداربسته 3 انتن بیبی کم v380 و دستگاه ان وی آر مدل 4116HS-4KS2 را می توانید از طریق سفارش از سایت دوربین مارکت، تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/ خرید دی وی آر / مداربسته دوربین مارکت

امروزه استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی یکی از اولویت های و لزومات هر کسب و کار و منازل مسکونی شده است. با توجه به افزایش جرم و جنایت، مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. پیشرفت های تکنولوژی و فناوری که شاهد عرضه آنها به بازار هستیم، می توانند تامین کننده امنیت برای مردم باشند. همانطور که شرکت های بزرگی وارد دنیای رقابت سیستم های امنیتی و نظارتی می شوند، تنوع محصولات و تکنولوژی آنها نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند. از جمله ملزوماتی که همراه با دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه دی وی آر DVR می باشد. این دستگاه که همراه با دوبین های مدار بسته آنالوگ که تحت شبکه کار می کنند، به مشتریان داده می شود، درواقع محل اصلی ذخیره سازی تمامی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شود. مسلما وجود این دستگاه با کیفیت بالا برای هر سیستم امنیتی و نظارتی اولویت اول می باشد. از سوی دیگر دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی با کیفیت های متعددی نیز وجود دارند. در هنگام خرید دی وی آر باید به تناسب و هماهنگی بین دستگاه دی وی آر و دوربینی که قصد خرید ان را دارید، توجه داشته باشید.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی است که از در دسته دوربین های امنیتی و نظارتی مقرون به صرفه قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی همانند ضد خاک و ضد آب بودن از دوربین هایی هستند که غالبا برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های توانایی های دید در شب خوبی نیز دارند که به لطف لامپ های ال ای دی که در اطراف آن کار گذاشته شده است، می تواند تا حداکثر 20 متر فضای تاریک را پوشش دهی کند.

اگر قصد خرید دی وی آر و دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p  را دارید می توانید از طریق سایت های فروش آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین مداربسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خور و ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-X یکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 / دوربین سیم کارتی بولت v380 / doorbinmarket.com

تحقیق و جستجو درباره محصولاتی که قصد خرید آن داریم، اولین قدم برای انتخاب صحیح و مناسب می باشد. بسیار از ما قبل از خریداری کالاهایی که با آنها آشنایی داریم نیز این مراحل را تکرار می کنیم. اما اگر بخواهیم وسیله ای که کوچکترین آشنایی ای با آن نداریم را خریداری کنیم، تمامی این مراحل سخت تر و دشوار تر نیز خواهد شد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که افراد بسیار زیادی در آن تجربه خاصی ندارند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، یکی از سایت های فعال در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از تخصصی ترین سایت های فروش، نصب و خدمات دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین مدار بسته وای فای، انواع دوربین های بولت، دوربین خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است.

دوربین سیم کارتی بولت v380 موجود در سایت دوربین مارکت، یکی از محصولات جدیدی است که در بازار با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. دوربین سیم کارتی بولت v380  یکی از دوربین های سیم کارت خور بازار است که به دلیل پشتیبانی از سیم کارت، قادر است مستقل از مودم و اتصال اینترنت به کار خود ادامه دهد. با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیم کارت فعال بر روی دوربین سیم کارتی بولت v380، می توان اتصال آن را تامین کرد. دوربین سیم کارتی بولت v380  دارای قابلیت ضبط تصویر و صوت را به طور همزمان می باشد. ویژگی تصویربرداری و دید در شب دوربین سیم کارتی بولت v380 که با استفاده از چراغ های به کار رفته در اطراف لنز خود و حسگرهای مادون قرمز انجام می شود، این دوربین مدار بسته را به یکی از بهترین گزینه ها برای تصویربرداری در شب تبدیل کرده است.

تمامی دوربین های مدار بسته تحت شبکه، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند. شرکت داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا، دستگاه های ان وی آر مختلف و با کیفیتی به بازار عرضه کرده است. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه nvr2116hs-4ks2 که قابلیت پشتیبانی از 16 دوربین مدار بسته، را دارد اشاره کرد. دستگاه nvr2116hs-4ks2 با بهره مندی از تمامی ویژگی هایی که یک دستگاه ان وی آر خوب باید از آنها برخوردار باشد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و در سری دستگاه های اقتصادی برند داهوا قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه IPC-HDW1230S / خرید دوربین هایک ویژن / دوربین مارکت

همه ما همیشه مشکل انتخاب کردن داشته ایم، حتی در انتخاب لوازمی که در خرید آنها تجربه داریم هم گاهی به مشکل بر میخوریم. تغییر و تحولاتی که در دنیای تکنولوژی رخ می دهد، تنوع محصولات و کالاها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از جمله این مواردی هستند که تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری، بر تنوع آنها افزوده شده است. در صورتی که قصد خرید انواع سیستم امنیتی و نظارتی تولید برندها و شرکت های پیشرو در این حیطه را دارید، می توانید از سایت دوربین مارکت کمک بگیرید. سایت دوربین مارکت، می تواند در خرید برندهای مختلف و راهنمایی در مورد کارآیی هر محصول به شما کمک کند. اگر قصد خرید دوربین هایک ویژن که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین های مدار بسته در دنیا به شمار می رود را دارید، می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده تا از محصولات مختلف این برند معتبر دیدن کنید. اما اگر هیچ آشنایی و یا ذهنیتی از مسائل سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته ندارید، می توانید با مطالعه مطالب موجود در این سایت، اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید. مسلما این کار، انتخاب و خرید را برای شما آسان تر خواهد کرد.

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن یکی از معتبرترین و معروف ترین سازندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا محسوب می شود. دوربین های و سیستم های مختلفی تولیدی داهوا در سایت دوربین مارکت موجود می باشند که می توانید با مطالعه مشخصات آنها، در مورد تهیه و خرید آنها تصمیم گیری کنید. از جمله محصولات پیشنهادی از برند داهوا، IPC-HDW1230S است. دستگاه IPC-HDW1230S که در واقع یک مدل دوربین مدار بسته تولید شرکت داهوا است، از نوع دام و Ip ورژن یعنی اتصال آن به وسیله کابل صورت می گیرد، می باشد. دستگاه IPC-HDW1230S دارای دوربین 2 مگا پیکسلی و ویژگی دید در شب تا فاصله 30 متری می باشد و می تواند تصاویر را به صورت اچ دی ثبت کند. این دوربین مقاوم برابر آب و گرد و غبار می باشد که برای استفاده در فضاهای باز و داخلی آن را یک گزینه مناسب می کند.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دوربین خورشیدی / دستگاه IPC-HFW4431T / doorbinmarket.com

 

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. انواع دوربین های مدار بسته، دزدگیرهای اماکن محصول برندهای معتبر، ردیاب خودرو، دوربین ماشین، دوربین مدار بسته  بیبی کم و... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در این سایت مشاهده کنید. با یک مقایسه کوچک میتوانید متوجه تفاوت قیمت های موجود در بازار و قیمت های محصولات سایت دوربین مارکت شد. به عنوان مثال قیمت دوربین خورشیدی موجود در سایت دوربین مارکت، به نسبت باقی سایت ها و مغازه هایی که دوربین خورشیدی دارند، بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد. مطالب و اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، کار خرید را حتی برای اشخاص بی تجربه و تازه کار نیز راحت و آسان کرده است. شما می توانید با اطلاعاتی که در صفحه محصولات ذکر شده است، با کاربردها و ویژگی های هر محصول آشنا شوید. مسلما هنگامی که متوجه شوید آن دوربین مدار بسته یا دزدگیر برای چه چطور اماکنی مناسب است، انتخاب برای شما نیز آسان تر خواهد شد. در دوربین مارکت شما می توانید محصولات را از نظر کیفیت و کارآیی با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین سیستم امنیتی ممکن با بودجه خودتان را تهیه کنید. علاوه بر اطلاعات درباره محصولات، مطالب وبلاگ نیز در این سایت قرار دارد. با خواندن مطالب وبلاگ، شما اطلاعاتی بسیار مفید و آموزنده ای درباره انواع محصولات و برندهای دنیا کسب خواهید کرد.

سایت دوربین مارکت، از تنوع بالای دوربین های مدار بسته برخوردار می باشد. از جمله دوربین های مدار بسته ای که در این سایت وجود دارد، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند مشهور داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با بهره مندی از دوربین 4 مگا پیکسلی که تصاویر را با کیفیت فول اچ دی ثبت می کند، از قابلیت دید در شب با پوشش دهی تا 80 متر را ساپورت می کند. بدنه فلزی دستگاه IPC-HFW4431T برابر آب، گرد و غبار مقاوم می باشد و دارای درجه حفاظت IP67 می باشد که همین امر دستگاه IPC-HFW4431T را به گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهای بیرونی تبدیل می کند. برای مشاهده محصولات دیگر و مشابه دستگاه IPC-HFW4431T می توانید از سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربین مارکت

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. از آنجایی که انسان در هر مکان و هر زمانی نیاز به احساس امنیت دارد، تکنولوژی سعی داشته است تا با عرضه پیشرفت های جدید خود، در تامین این حس امنیت به مردم کمک کند. اما پیدا کردن مکانی که بتواند شما را در جریان محصولات جدید و پیشرفت های انجام شده در آنها، قرار دهد کار دشواری خواهد بود. سایت دوربین مارکت می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید و کسب اطلاعات باشد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعال است، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

یکی از محصولات جدید و پیشرفته سایت دوبین مارکت، دوربین  imou  رنجر 2 است. دوربین  imou  رنجر 2 با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فردی همانند چرخش افقی و عمودی، زاویه دید 115 درجه، پشتیبانی از رم تا ظرفیت 256، دید در شب تا مسافت 10 متر و... یکی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار کشور می باشد. از دیگر قابلیت های جالب و کاربردی این دوربین 2 مگا پیکسلی می توان به سنسور های تشخیص حرکت و تشخیص صداهای غیرعادی همانند صدای شکستن یا فریاد، اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق سایت دوربین مارکت آن ها را تهیه کنید دستگاه های دی وی آر و ان وی آر می باشند. این دو دستگاه از جمله دستگاه های ضروری و مهم در هر سیستم امنیتی و نظارتی است که در خرید بهترین نوع آن نباید تردید کرد. دستگاه DH-XVR5216ANX یکی از دستگاه های آنالوگ و تولید شرکت داهوا می باشد که با توجه به 16 کانال ورودی و پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی و تصویری و همچنین پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت، می تواند گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت / دزدگیر گپ g13/ دوربین داهوا dh-hac-b2a21p

 

تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در  کسب و کارها و همینطور منازل ویلایی و آپارتمانی شاهد نصب دوربین های مداربسته هستیم. . استفاده از دزدگیر گپ g13 برای مکان کسب و کار خود، می تواند خیال شما را برای زمانی که در مغازه به طور فیزیکی حضور ندارید راحت کند. این دزدگیر که از جمله بهترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد، با قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از پر فروش ترین دزدگیرهای اماکن نیز می باشد. بهره مندی از حسگرهای تشخیص دود که برای اطلاع رسانی از وجود آتش استفاده می شوند، قابلیت کنترل از راه دور، پشتیبانی از حسگرهای بی سیم و در نهایت محیط کاربری راحت که قابلیت اجرا بر روی اندروید و IOS را دارد، دزدگیر گپ g13 را به یکی از قوی ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر تبدیل کرده است.

همانند مغازه ها و اماکن تجاری، بسیاری از منازل و مجتمع های مسکونی نیز به سیستم های امنیتی و نظارتی نیاز دارند. صاحبان منازل دوست دارند فارغ از هرگونه فکر و خیال و نگرانی بابت مورد سرقت قرار گرفتن در غیاب خود، به مسافرت و مهمانی بروند. سیستم های امنیتی و نظارتی زیادی برای صاحبان منازل و کسب و کار وجود دارد که می توانند طبق نیاز خود یکی را انتخاب کنند. مطمئنا تنوع بالای سیستم های نظارتی و امنیتی می تواند انتخاب را تبدیل به کاری دشوار کند. از این رو، مشورت با افراد متخصص و یا افرادی که تجربه استفاده از سیستم های امنیتی را دارند، به شما برای خرید دوربین مداربسته و انتخاب آن کمک زیادی خواهد کرد. سایت دوربین مارکت با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه در این زمینه می تواند شما را در انتخاب گزینه مناسب کمک و یاری برساند.

از جمله دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که جزو بهترین ها و محبوب ترین دوربین های موجود در بازار نیز می باشد، دوربین داهوا dh-hac-b2a21p می باشد. این دوربین با برخورداری از قابلیت های زووم دیجیتال، دید در شب،  کیفیت تصویر فول اچ دی، در کنار زاویه دوربین مناسب و قیمت عالی یکی از گزینه های بی نظیر برای استفاده در اماکن تجاری و منازل مسکونی به شمار می رود. در صورتی که قصد تهیه دوربین داهوا dh-hac-b2a21p و دزدگیر گپ g13 را دارید، می توانید به راحتی با مراجعه به سایت دوربین مارکت آنها را سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دی وی آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دوربین مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. این مدل دوربین مدار بسته که نام دیگر آن،  دوربین ipc-hdw4431em-as است، جزو سری IP دوربین های مدار بسته شرکت داهوا است، و از نوع فیلمبرداری آن با کیفیت اچ دی می باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی بهره می برد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی قادر به پوشش دهی می کند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزی است که این دستگاه را برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می کند. یکی از خصوصیت های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، میکروفون داخلی این دستگاه می باشد. بهره مندی از میکرفون داخلی با کیفیت که به خوبی می تواند صدای محیط را نیز ثبت کند، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به لطف پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقیم و مستل تصاور به دستگاه ان وی آر است. یکی از کاربردهایی بسیار خوبی که دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، قابلیت پلاک خوانی است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندی از قابلیت یکسان سازی نور بکار رفته در این دوربین مدار بسته و همچنین دید در شب کیفیت قابل قبولی آن ، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی همانند دستگاه ان وی آر، دستگاه دی وی آر و ... در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیمکارتی / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

با پیشرفت فروشگاه های آنلاین و استقبال مردم از خریداری محصولات به صورت آنلاین، فروش تمامی مایجتاج و محصولات در اینترنت امری عادی و رایج شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه آن شاید چندین روز زمان ببرد را می توان با جستجویی ساده در چند سایت پیدا کرده و سپس سفارش داد. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. سایت دوربین مارکت، جدیدترین محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی هایی همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی و ... از جدیدترین دوربین های مدار بسته دنیا هستند که در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سری دوربین های مدار بسته IP شرکت داهوا می باشد که از کیفیت تصاویر اچ دی نیز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی دارد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی پشتیبانی می کند. دستگاه ipc-hdw4431em-as دارای بدنه ای فلزی است که برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه ipc-hdw4431em-as می توان به قابلیت پلاک خوانی این دستگاه اشاره کرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربین مدار بسته ای است که تحت شبکه کار می کند و به دلیل وجود ویژگی یکسان سازی نور که در این دوربین مدار بسته به کار رفته است و همچنین دید در شب مناسبی که دارد، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندی از میکروفون داخلی می باشد. قرار داشتن میکرفون داخلی در دوربین ipc-hdw4431em-as برای شنیدن صدای محیط با کمترین میزان پارازیت، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به دلیل پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند تصاویر را به طور مستقیم و مستقل به دستگاه ان وی آر ارسال کند.

تهیه دستگاه ipc-hdw4431em-as و یا دوربین سیمکارتی و حتی دوربین خورشیدی هم اکنون از طریق سایت دوربین مارکت برای شما فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp/ قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا / دوربین مارکت

 

با افزایش جرم و جنایت و خطراتی که روزانه جان خود و عزیزان ما را تهدید می کنند، نیاز به وجود سیستم های امنیتی و نظارتی روز به روز بیشتر احساس می شود. با توجه به این نیاز و تقاضا شرکت های سازنده این محصولات نیز افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. در ایران هم شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. با توجه به شیوع کرونا بیشتر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند و شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایت دوربین مارکت از جمله سایت های فعال در این زمینه است. کیفیت و قیمت محصولات موجود در دوربین مارکت با توجه به دیگر سایت های مشابه بسیار شگفت انگیزتر می باشد. قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا با توجه به کیفیت فوق العاده ی این محصول بسیار مناسب و عالی است. البته با توجه به تنوع دوربین های مدار بسته و دزدگیرهای مختلفی که اکثر شرکت ها و برندها به بازار عرضه می کنند، پیدا کردن سیستم امنیتی و نظارتی دلخواه، کار چندان دشواری نخواهد بود.

اگر به دنبال برندی شناخته شده در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی هستید، مطمئنا نام داهوا را زیاد به گوشتان خواهد خورد. شرکت داهوا که به طور تخصصی در زمینه تولید و تنظیم سیستم های امنیتی و نظارتی فعال است، در چند سال اخیر یکی از پیشروها در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. این برند با عرضه دوربین های مدار بسته متنوع با قیمت و کیفیت عالی توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبین را جلب کند. دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه این برند معتبر به شمار می رود. این دوربین با توجه به قیمت مناسبی که دارد از تمامی ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته عالی باید برخوردار باشد، پشتیبانی می کند. ویژگی هایی همانند دید در شب، زاویه دید عالی و همچنین دوربین با کیفیت فول اچ دی از جمله ویژگی های عالی دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت/دزدگیر سایلکس sg8/dh-hac-b2a21p

 

برای کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، پیدا کردن مکانی که بتواند تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را در یک جا داشته باشد، کار بسیار دشواری خواهد بود. این مشکلات برای تمام افرادی که برای اولین بار قصد خرید سیستم امنیتی و نظارتی را دارند، پیش می آید. قطعا بهره مندی از لوازم امنیتی همانند انواع دوربین مدار بسته با قابلیت های مناسب و یا لوازم امنیتی دیگری همانند دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین و ...از ضروریات زندگی جوامع امروزی شده اند. حتی بسیاری از کسب و کارهای قدیمی نیز اقدام به نصب دوربین های مداربسته و دوربین های بیسیم کرده اند. این امر از نیاز مردم به ایجاد حس اطمینان و امنیت نسبت به مال و اموال خود، نشان می دهد. قطعا این امری طبیعی است که انسان بخواهد از متعلقات و املاک خود محافظت کند. ایده ها و کاربردهای فراوانی که سیستم های امنیتی به افراد ارائه می دهند، هر شخصی را ترغیب و تشویق به استفاده از آن ها می کند. سایت دوربین مارکت با برخورداری از تنوع بالای محصولات و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می تواند از بسیاری جهات به مشتریان خود کمک های فراوانی کند.

از جمله محصولاتی که می توان در دوربین مارکت مشاهده کرد، محصولات برند معروف و معتبر داهوا هستند. یکی از این محصولات دوربین مدار بسته مدل dh-hac-b2a21p می باشد که در دسته محصولات مقرون به صرفه این شرکت قرار دارد. دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p با بهره مندی از کیفیت بالای دوربین و ضدآب و ضد خاک بودن و همچنین پشتیبانی از ویژگی دید در شب، یکی از محصولات پر فروش و محبوب در بازار دوربین های امنیتی و نظارتی می باشد.

یکی دیگر از ضروریات در بسیار از مناطق مسکونی و تمامی اماکن کسب و کار، دزدگیر اماکن می باشد. محصولات متنوع و مختلفی برای دزدگیر اماکن در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. یکی از بهترین دزدگیر اماکن موجود در بازار، دزدگیر سایلکس sg8 می باشد. این برند فوق العاده مشهور که جزو معروف ترین سازنده های دزدگیر اماکن نیز می باشد، این مدل از دزدگیر اماکن خود را به دو حالت سیم کارت و تلفن کننده مجهزه کرده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید دوربین مدار بسته dh-hac-b2a21p و دزدگیر سایلکس sg8 می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()