نوشته شده توسط : shayan

طبق آمار، حدود 55 درصد از دزد ها در 15 دقیقه اول به محل نگه داری وسایل با ارزش مثل پول و جواهرات دست می یابند. بهتر است اماکن مهم مثل منزل یا مغازه یا محل کار خود را بیمه سرقت کنید اما معمولا بیمه در خودرو ها اجباری است و بلافاصله بعد از خرید خودرو آن را بیمه می کنند. شما می توانید برای تامین امنیت منزل یا محل کار خود به خرید دزدگیر اماکن روی آورید . بسیاری از افراد نیز برای جلوگیری از سرقت به خرید دزدگیر مغازه می پردازند اما افرادی هم هستند که با مشاهده قیمت دزدگیر اماکن از این کار پشیمان شده اند. باید توجه داشت که تنوع بالا در سیستم های امنیتی ، شما را در انتخاب و خرید دزدگیر خانه یا مغازه یاری می کند و انتخاب راحت تری خواهید داشت . در این تنوع محصول نیز قیمت دزدگیر خانه (قیمت دزدگیر منزل) هم متنوع تر می شود . یکی از مشکلات مهم در خرید دزدگیر خانه یا مغازه ، نصب این سیستم است زیرا بسیاری از سیستم های امنیتی تنها توسط تولید کننده آن امکان نصب دارد و بدون دخالت آن ها سیستم دچار مشکل می شود . با این حال افراد متفرقه ای نیز هستند که پس از خرید دزدگیر مغازه و یا خانه به نصب آن می پردازند. دزدگیر مغازه نیز بعد از دزدگیر خانه کاربرد زیادی در بین کاربران دارد.

در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. یکی از مدل های محبوب بیبی کم، بیبی کم v380 است که با توجه به کیفیت و کارایی بالا اش از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند. در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند.

داهوا یکی از شرکت های سازنده بسیار محبوب است که همواره بیش از 15 سال است در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی امنیتی فعالیت می کند و همیشه محصولات امنیتی با کیفیت و پرکاربردی را به کاربران معرفی کرده است. البته بهتر است بدانید که قیمت مدل های دوربین های مداربسته داهوا با یکدیگر تفاوت دارند. مدل t1a21p یکی از محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا است که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

دوربین مارکت یک سایت فروش دوربین های مداربسته اس تکه بدون واسطه قادر است تا تمامی محصولات امنیتی شرکت های سازنده ی متفاوت را در کم ترین زمان ممکن تهیه کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی های شرکتی هستند. گارانتی شرکتی محصولات شامل یک سال و نیم پشتیبانی، هرگونه تعمیر و در نهایت تعویض دستگاه می باشد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با خیال راحت تجهیزات امنیتی مورد نیاز خود را تهیه کنید و امنیت اموال و محیط اطراف خود را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین لامپی دارای امکانات بسیار زیادی میباشد و با توجه به امکانات قیمت  دوربین لامپی بسیار مقرون بصرفه می باشد. قیمت دوربین لامپی از سایر دوربین های مدار بسته بی سیم پایین تر میباشد و این دوربین لامپی ارزان قیمت از لحاظ قابلیت و امکانات چیزی از سایر مدل های دوربین مدار بسته بی سیمکم ندارد. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید ، می توانید با تماس تلفنی با دوربین مارکت برای خرید دوربین مدار بسته لامپی اقدام کنید یا به مراکز فروش دوربین مدار بسته لامپی بروید که وبسایت دوربین مارکت یکی از مراکز معتبر فروش دوربین لامپی است. روش دیگری که میتوانید برای خرید دوربین لامپی اقدام کنید و راحت ترین روش خرید است نیز خرید دوربین مداربسته لامپی، از فروشگاه های اینترنتی دوربین مارکت است. برای خرید دوربین مداربسته لامپی همانطور که در قسمت های بالا گفته شد می توانید هم به صورت حضوری مراجعه فرمایید هم به صورت  تلفنی یا آنلاین خرید دوربین مدار بسته لامپی را انجام دهید.

برای متوجه شدن از بصرفه بودن  قیمت دوربین مدار بسته لامپی دوربین مارکت می توانید قیمت محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید یا قیمت دوربین مداربسته لامپی را در فروشگاه های اینترنتی دیگر مطالعه فرمایید. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید، یافتن آن خیلی سخت نیست و با مقایسه قیمت ها در خرید دوربین مدار بسته لامپی به صورت اینترنتی یه راحتی دوربین لامپی ارزان را پیدا می کنید. نکته مهم در خرید دوربین لامپی که باید بدانید این است که از لحاظ اخلاقی فردی که تحت نظر شماست باید از این موضوع آگاه باشد  و این نوع دوربین با وجود اینکه اینکه به صورت مخفی قابلیت نصب دارد ولی نیازی به مجوز نصب ندارد. در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. دوربین بولت شیائومی نیز یکی از محصولات محبوب از شرکت سازنده ی شیائومی است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به کیفیت و کارایی زیادی که دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در مسیر ساخت لپ تاپ ها ظرافت و حساسیت بسیار زیادی به کار رفته است. به همین اقدامات مربوط به تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز بسیار حساس است و باید حتما به دست متخصص در زمینه ی تعمیر دستگاه های الکترونیکی انجام شود. در غیر این صورت به احتمال خیلی زیاد مشکل دستگاه شما فقط در لحظه حل می شود و در دراز مدت خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد خواهد شد.

یک تعمیرکار ماهر باید در زمینه های تعمیر تمامی محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت لپ تاپ تسلط داشته باشد؛ زیرا محصولات برند ها یا همان شرکت های سازنده ی مختلف با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری جزئی و کلی دارند بنابراین یک تعمیرکار حرفه ای باید این تفاوت ها را بشناسد تا احتمال برو اشتباه در حین تعمیرات را به حداقل برساند. به عنوان مثال اگر تعمیرکاری برای تعمیر باتری لپ تاپ اقدام کند باید باتری برند سازنده ی دستگاه را به خوبی بشناسد تا ویژگی های باتری دستگاه را به خوبی بداند.

برای این که احتمال بروز اشتباه در تعمیرات دستگاه خود را به حداقل برسانید باید یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار خوب را برای تعمیر دستگاه های خود انتخاقب کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات تجهیزات الکترونیکی قابل اعتماد است که می توانید با خیال راحت دستگاه ود را به این مجموعه بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن سالم تحویل بگیرید. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و مجرب ترین تعمیرکاران قادر است تا هرگونه مشکل خت افزاری یا نرم افزاری ابزارات الکترونیکی شما را با کم ترین هزینه ی ممکن رفع کند. همچنین این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها تعمیر و قطعات اورجینال الکترونیکی است تا در صورت نیاز به تعویض رقطعه نسبت به اورجینال بودن قطعه ی جایگزینی مطمئن باشید.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازند.

طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

پدر و مادر هایی که از سن بسیار کم شور و شوق انجام کار ها و فعالیت های هنری را در کودک خود افزایش می دهند و آن ها را به انجام کار های هنری تشویق می کنند در آینده فرزندانی باهوش تر و خلاق تری خواهند داشت. اما چگونه می توانید اشتیاق و تمایل فرزندان خود را به ساخت کاردستی افزایش دهید؟ در اولین مرحله باید طرحی جذاب و هیجان انگیز برای فرزند خود انتخاب کنید. طرح هایی که برای کودکان جذاب نباشد آن ها را تشویق به ساخت کاردستی کودکانه نخواهد کرد.

اما چرا کاردستی تلفن؟ کودکان امروزی از سن بسیار کم به انجام کار ها و فعالیت هایی که با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های موبایل انواع تلفن ها و کامپیوتر ها انجام می شود علاقه ی بسیار زیادی نشان می دهند. بنابراین طرح کاردستی تلفن می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای فرزندتان باشد. از جمله فواید کاردستی می تواند به خلاق تر شدن کودکان و تقویت قدرت خیال پردازی آن ها اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

گوشی های موبایل با وجود کوچکی و ظاهر ساده ای که دارند، برای سرویس و تعمیرات گوشی موبایل، مانند سایر دستگاه ها و وسیله ها، وجود یک متخصص لازم است. همانطور که در صورت خرابی ماشین به تعمیرگاه مراجعه می کنید تا تعمیرکار(مکانیک) آن را سرویس کند؛ برای تعمیر گوشی موبایل یا سرویس آن نیز باید به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

متخصصان تعمیر گوشی، با گذراندن واحدها و دوره های مختلف، و آشنایی با بخش های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل، قادر به عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل می شوند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که متخصص تعمیر موبایل، باید داشته باشد؛ قطعه شناسی تخصصی تجهیزات تلفن همراه می باشد. متخصصی که با ساختار سیستم عامل گوشی آشنا باشد؛ مسلما در عیب یابی راحت تر وسریعتر عمل کرده و متعاقبا تعمیرات گوشی برای او آسان تر خواهد بود.

کاربران این تجهیزات الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف و متفاوتی مانند جویا شدن علت خاموش شدن گوشی خود به طور ناگهانی به مرکز تعمیرات مراجعه کنند. یک تعمیرکار ماهر باید پس از بررسی کامل دستگاه شما بتواند دلیل بالا نیامدن گوشی سامسونگ را کشف کند و پس از عیب یابی صحیح با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کند. در صورتی که تعمیرکار یا مرکز تعمیرات حرفه ای را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب نکنید ممکن است خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد شود و در نهایت شما مجبور به صرف هزینه ی بیش تری برای دستگاه خود شوید. بنابراین بهتر است یک تعمیرکار یا مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت لزوم به سرعت بتوانید برای تعمیر دستگاه های مختلف خود مانند لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، گوشی های همراه و... به آن مراجعه کنید و مشکل دستگاه خود را رفع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد. اما یو پی اس برای دوربین مدار بسته، دارای ویژگی های خاص خود است که به آن می پردازیم. در یو پی اس برای دوربین مدار بسته از باطری 12 ولت استفاده می شود و بین 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامین می کند.

از برق اضطراری که بگذریم. امروزه شرکت سازنده شیائومی نیز محبوبیت خاص خود را در بین کاربران به دست آورده است و همین امر باعث شده است تا کاربران به دنبال بهترین دوربین مدار بسته شیائومی نیز باشند. دوربین های تحت شبکه شیائومی نیز کیفیت بسیار زیادی دارند. دوربین های تحت شبکه مشخصات خاص خود را دارند که آن ها در بین کاربران محبوب کرده است.

دوربین های تحت شبکه تمام اطلاعات خود را با کمک اینتر و به وسیله ی شبکه منتقل می کنند و این امر باعث شده تا نیاز به هیچگونه کابلی نداشته باشند. شما می توانید با مراجعه به مجموعه و سایت دوربین مارکت هر دوربین مداربسته یا تجهیزات امنیتی از هر شرکت سازنده ای را به راحتی تهیه کنید و از گارانتی شرکتی محصولات نیز برخوردار شوید. گارانتی شرکتی شامل یک سال و نیم پشتیبانی، تعمیر و تعویض دستگاه می باشد. برای ثبت درخواست خود به آدرس doorbinmarket.com مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()