نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

از قدیم قصه گویی در بین کودکان و والدین رواج داشته است. کودکان از سن بسیار کم حتی از نوزادی به داستان ها و قصه های کودکانه علاقه نشان می دهند. قصه های هنگام خواب رواج بیشتری دارد و شما نیز می توانید برای علاقمند کردن کودکان به شنیدن داستان ها و قصه ها، از داستان های محبوب و معروف مانند پینوکیو استفاده کنید.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های سالم و البته کم هزینه است که می توانید کودکان خود را به وسیله ی آن سرگرم کنید. البته شما می توانید بسیاری از نکات آموزشی که می خواهید به فرزند خود یاد دهید را با استفاده از ساخت کاردستی به او با روش غیرمستقیم و همراه بازی و سرگرمی آموزش دهید. به عنوان مثال ساخت کاردستی قلک می تواند کمک بسیار زیادی به کودک شما کند. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی قلک را به اتمام رساند سپس شما می توانید کاربرد قلک را به کودک خود آموزش دهید و در این مرحله کودک شما با استفاده از کاردستی قلک، روش پس انداز کردن را فرا می گیرد. پس انداز کردن یکی از خصلت های مثبتی است که می توانید با بازی و سرگرمی از سن بسیار کم به فرزندان خود آموزش دهید.

کاردستی پرچم یکی از طرح های کاردستی است که اکثر کودکان ما اگر در سن کم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه یا مهدکودک با آن برخورد خواهند داشت. ساخت کاردستی پرچم کودک شما را از سن بسیار پایین با پرچم کشور خود آشنا خواهد کرد. ساخت کاردستی پرچم یا کار دستی های کودکانه ی دیگر با طرح های متفاوت فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و رفتاری کودک شما خواهد داشت به همین دلیل در مهدکودک ها کودکان را برای ساخت کاردستی پرچم یا طرح های دیگر بسیار تشویق می کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در انتخاب یک مهد کودک مناسب برای فرزند خود باید به پارامتر های متفاوتی توجه کنید و همه جوانب را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین ساکن هستید، مهد کودک قزوین انتخابی شما باید ویژگی های بهترین مهد کودک قزوین را داشته باشد تا کودک شما هنگام ورود به مهد کودک خوب قزوین احساس آرامش و امنیت اولیه و مورد نیاز خود را دریافت کند. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که بهترین مهد کودک قزوین باید داشته باشد می پردازیم.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد بررسی قرار دهید می توان به شهریه مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در کرمان بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. امکانات و میزان رفاهی که مهد کودک کرمان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت مهد کودک کرمان هستند. موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

حتی آدرس مهد کودک نیز مهم است. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

حتما شما از اهمیت انتخاب یک مهد کودک خوب ایلام یا هر شهری که در آن زندگی می کنید مطلع هستید. انتخاب یک مهد کودک خوب در ایلام به دلایل بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مهد کودک ایلام طبیعتا ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد که این ویژگی ها آن مهد کودک ایلام را از سایر مهدکودک ها متمایز کرده است. به بررسی ویژگی های یک مهد کودک خوب در ایلام می پردازیم. یک مهد کودک خوب در ایلام تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما می گذراد.

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

قیمت مهد کودک بجنورد می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد زیرا هرگونه فعالیتی که د محیط یک مهد کودک بجنورد برای کودکان یا والدین آن ها انجام می شود طبیعتا بر روی شهریه مهد کودک بجنورد تاثیر گذار است. بنابراین برای تخمین زدن یا مقایسه شهریه مهد کودک بجنورد در ابتدا میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک بجنورد انتخابی شما در اختیار شما و کودک شما قرار می دهد را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که بهترین مهد کودک های بجنورد از امکانات بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بجنورد برخوردار هستند بنابراین شهریه و قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر مهد کودک های بجنورد است.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.

 


:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تاثیر موسیقی بر زندگی ما قابل انکار نیست و کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شنیدن موسیقی برای کودکان به خصوص آهنگ کودکانه فارسی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و رشد شخصیتی آن ها دارد. از جمله فوایدی که موسیقی بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد زیرا کودکان پس از شنیدن یک آهنگ تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک و معلم مدرسه خود بخوانند. این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. حتی نواختن موسیقی نیز کودک شما را به هیجان می آورد. بنابراین تاثیر موسیقی بر روی کودکان را دست کم نگیرید.

از دیگر فعالیت ها و سرگرمی هایی که تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارد می توان به کارتون کودکانه اشاره کرد. کودکانه از کارتون ها و انیمیشن ها تاثیر بسیار زیادی می گیرند و به همین علت است که یکی از بهترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تماشای کارتون است. کودکان در سن بسیار کم قدرت زبان پذیری بسیار بالایی دارند یعنی با سرعت بیشتری نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جدیدی را بیاموزند. بنابراین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید.

از دیگر محتوا های کودکانه ی جذاب در سایت های کودک می توان به بازی کودکانه جدید اشاره کرد. بازی های آنلاینی که در سایت ها وجود دارد می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. البته بعضی از این سایت ها بازی های جدید کودکانه که به صورت فیزیکی انجام می شوند را نیز شرح می دهند که می توانید با فرزند خود آن ها را انجام دهید. اما به طور کلی کودکان امروزی به بازی های آنلاین یا کنسول های بازی علاقه ی بیشتری نشان می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

ویژگی های عکس نقاشی کودکانه شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید.

کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

نقاشی خروس یکی از طرح های محبوب کودکان به شمار می رود. به دلیل آسان بودن طرح نقاشی خروس می توانید طرح نقاشی خروس را به فرزند خود از سن بسیار کمک آموزش دهید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی یکی از راه های پیشرفت و شکوفایی استعداد های کودک شما به شمار می رود. شما با استفاده از طرح نقاشی خروس می توانید فرزند خود را از سن بسیار کمک با انواع حیوانات آشنا کنید و این نوع آموزش های غیرمستقیم بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارد زیرا با توجه به تحقیقات انجام شده نتایج نشان می دهد که آموزش غیرمستقیم بر روی کودکان با سن کم بیشترین بازدهی را دارد. بنابراین شما با استفاده از نقاشی خروس یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید.

وولک با ارئه نقاشی های کودکانه متعدد، والدین را برای فراهم کردن اوقات فراغتی مفید برای کودکان یاری می نماید.

 


:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

گاهی کودکان پس از رشد و رسیدن به سنین بالاتر دیگر نقاشی جدید آسان نمی کشند یا کمتر می کشند ، بعضی هم کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و ادامه می دهند حتی در سنین بالا . یکی از دلایلی که کودک از کشیدن نقاشی ساده و آسان خود دست کشیده ، ترس از قضاوت دیگران است زیرا دیگر کشیدن خط و نقطه و دایره شکل واقعی اجسام را نشان نمی دهد و کودک به همین دلیل و عدم داشتن توانایی در کشیدن شکل واقعی اجسام از نقاشی کودکانه ساده خود دست می کشد . اما گاهی کودکان با نشان دادن علاقه و دیدن آموزش های نقاشی های جدید متنوع می توانند این کار را ادامه دهند حتی شاید به شغل آینده آنان تبدیل شود.

کشیدن نقاشی خرگوش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه باعث افزایش و تقویت مهارت حرکتی کودک شما می شود و فعالیت های فیزیکی کودک شما را بیشتر می کند. کودکان با سن پایین مثلا 6 ماهگی تا 12 ماهگی از کشیدن نقاشی مانند کشیدن نقاشی خرگوش برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده می کنند. به عنوان مثال آن ها پس از به اتمام رساندن نقاشی خرگوش آن را به والدین خود نشان می دهند و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود و تقویت اعتماد به نفس یکی از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در شخصیت هر کودکی شکل گیرد. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب مانند نقاشی خرگوش به فرزند خود می توانید با هزینه بسیار کم فرزند خود را از فضای مجازی دور کنید و او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. البته امروزه سایت های بسیار زیادی با محتوای کودکانه وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید طرح های متفاوت کودکانه ی زیادی را به فرزندان خود آموزش دهید. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید الگو های نقاشی کودکانه بسیار زیادی را به کودک خود آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

اهواز جز شهر هایی است که مجهز به مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی است. تاسیس مهد کودک شبانه روزی در اهواز نیاز به مجوز خاص خود دارد بنابراین اگر قصد ثبت نام فرزند خود در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی را دارید حتما مجوز مهد کودک اهواز مورد نظر را بررسی کنید. به طور کلی کارشناسان و روانشناسان معتقدند که تاسیس مهد کودک در اهواز به صورت شبانه روزی یا در هر شهر دیگری، کار درستی نیست و تاثیرات منفی آن بر روی کودکان بیشتر از تاثیرات مثبت آن است. معمولا افرادی تصمیم می گیرند که کودک خود را در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند که مادر نتواند از کودک خود مراقبت کند و یا حتی صلاحیت مراقبت از کودک خود را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که مجبور نشده اید به هیچ وجه کودک خود را در یک مهد کودک شبتنه روزی در اهواز یا هر شهر دیگری ثبت نام نکنید زیرا این نوع مهد کودک اهواز به هیچ وجه نقش مادر را برای کودکان پر نمی کند.

قیمت مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. مهد کودک درجه یک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

بررسی لیست مهد کودک قم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا بهتر است مهد کودک قم که برای کودک خود انتخاب می کنید باید ویژگی های یک مهدکودک استاندارد را داشته باشد و همگنین با ملاک های شخصی مهد کودک قم انتخابی ذهن شما همخوانی داشته باشد تا کودک شما در ساعاتی که در مهد کودک قم حضور دارد احساس امنیت و آرامش لازمه را داشته باشد.

از جمله ویژگی هایی که یک مهد کودک اهواز خوب و بهترین مهد کودک اهواز باید داشته باشد عبارت اند از:

فضای مهد کودک: یک مهدکودک در اهواز اگر خوب باشد اولین چیزی که باید به آن توجه کرده باشد محیط و فضای مهد کودک اهواز است. فضای یک مهد کودک در اهواز یا در هر شهر دیگری باید شاد باشد و از رنگ های شاد در طراحی آن به کار رفته باشد تا با روحیات کودکان سازگارتر باشد.

روابط داخلی مهد کودک: روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد قیمت مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود .



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی کودکانه آسان و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند زیرا همانطور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکانی که سن بسیار کمی دارند این است که به طور غیرمستقیم آموزش ببینند. شما با مراجعه به سایت های مخصوص کودک می توانید به محتوا های کودکانه ی بسیار زیادی دست پیدا کنید. وولک بهترین سایت با محتوای کودکانه است که می توانید برای رفع نیاز خود به آن مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

یکی از ویژگی های مثبت یک مهد کودک اراک این است که به برنامه ی تغذیه ی کودکان توجه ویژه شود. زیر تغذیه یکی از دغدغه های بزرگ همه ی والدین است. برنامه غذایی مناسب برای کودکان می تواند بسیار کم کننده و مفید باشد. بی شک یک انتخاب مناسب در بین مهد کودک های خوب اراک، باید برنامه غذایی منظمی را برای کودکانی که در آن مهد کودک اراک ثبت نام می کنند ارائه دهد.

قیمت مهد کودک ایلام از جمله مواردی است که بسیار از عوامل مختلف بر روی آن تاثیر گذار هستند. میزان امکاناتی که یک مهد کودک در ایلام در اختیار کودک و والدین آن قرار می دهد، تاثیر مستقیم بر روی شهریه مهد کودک های ایلام دارد. همچنین بعضی مهدکودک در برنامه کاری خود اردو های تفریحی دارند که این اردو ها نیز بر روی شهریه مهد کودک های ایلام تاثیرگذار است. بهترین مهد کودک ایلام قطعا امکانات بسیار زیادی دارد و این امکانات بر شهریه آن نیز تاثیرگذار است.

و همچنین درباره ویژگی های بهترین مهد کودک، به عنوان مثال قاعدتا بهترین مهد کودک بجنورد باید بهترین ویژگی های مربوط به یک مهد کودک خوب در بجنورد را نیز داشته باشد تا از سایر مهد کودک های بجنورد متمایز شود. البته بهتر است با توجه به روحیات فرزند خود و ملاک های شخصی خودتان از بین بهترین مهد کودک های بجنورد، مناسب ترین مهد کودک بجنورد را برای فرزند خود انتخاب کنید. در صورتی که انتخاب نادرستی برای مهدکودک مناسب کودک خود داشته باشید، این اشتباه تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روی رشد شخصیتی کودک شما خواهد گذاشت اما اگر مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد را برای کودک خود انتخاب کنید، شاهد تاثیرات بسیار مثبت و تقویت ویژگی های خوب زیادی بر روی شخصیت کودک خود می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک گرگان یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. البته به یاد داشته باشید که عوامل بسیار زیادی بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیرگذار هستند. مواردی مانند: آدرس و محل جغرافیایی مهد کودک گرگان، امکانات مهد کودک در گرگان، مربیان مهد کودک گرگان و ... بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیر مستقیم دارند.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

کودکان از سن دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با افرادی غیر از خانواده خود نیز در تعامل باشند. کودکانی که در مهد کودک یزد ثبت نام می کنند بخشی از وقت روزانه ی خود را به جای مادر خود با مربی مهد کودک یزد سپری می کنند. مربیان مهد کودک یزد یا هر شهری که در آن ساکن هستید پر رنگ ترین و مهم ترین نقش را در مهد کودک یزد ایفا می کنند. همانطور که به احتمال زیاد می دانید مهد کودک یزد و تمامی مهد کودک ها در آموزش و پرورش شخصیتی، رفتاری و... کودکان شما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی دارند و مهم ترین نقش را در مهدکودک ها، مربیان مهدکودک ایفا می کنند. یکی از ملاک های شما برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک یزد برای فرزند خود بی شک باید مربی مهد کودک در یزد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فرآیند تولید کاغذ سنگی

  • تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.
  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لیست مهد کودک های گرگان یکی از بهترین راه های برای بررسی هر مهد کودک در گرگان است زیرا لیست مهد کودک های گرگان شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز از هر مهد کودک گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امکانات، شرح فعالیت ها و... . یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی انتخاب بهترین مهد کودک گرگان برای فرزند خود است.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

نرخ مهد کودک های یزد و قیمت مهد کودک یزد می تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد و همچنین عوامل زیادی بر  روی قیمت مهد کودک یزد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور که راجع به مهد کودک دو زبانه یزد اشاره کردیم، دو زبانه بودن مهد کودک در یزد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک یزد داشته باشد و طبیعتا هزینه مهد کودک دو زبانه یزد به طور کلی از نرخ مهد کودک های یزد که تک زبانه هستند بیشتر است. مجموعه فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و... بر روی قیمت مهد کودک یزد بسیار تاثیرگذارند. هرچقدر یک مهد کودک در یزد امکانات بیشتری را برای کودکان و والدین فراهم کرده باشد طبیعتا قیمت مهد کودک یزد نیز بیشتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با بررسی مهد کودک ها می توانید متوجه شوید که یک مهد کودک خوب در بوشهر که برای فرزندتان مناسب باشد کجاست. البته که معیار های هر خانواده در انتخاب یک مهد کودک خوب در بوشهر متفاوت است بنابراین شما باید بهترین مهد کودک بوشهر که مناسب کودک شما باشد را پیدا کنید و برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

مهد کودک مکانی است که کودک شما بدون حضور خانواده خود در آن حضور می یابد. بنابراین تجربه حضور در مهد کودک بیرجند یا هر شهری که در آن ساکن هستید تاثیر بسیار زیادی بر روی شکل گیری شخصیت فرزند شما خواهد داشت. تاثیرات حضور در مهد کودک بیرجند می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد و بلعکس می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک بیرجند از بین بهترین مهد کودک های بیرجند، انتخابی بسیار مهم والدین برای فرزند خود است.

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

طرح خط تولید کاغذ سنگی به واسطه مزایای نسبی و مطلق اقتصادی ایران مورد استقبال سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است و از سوی دیگر به دلیل عدم قطع درختان و نیز عدم مصرف آب در فرآیند تولید مورد حمایت سازمان حمایت از محیط زیست کشور بوده و امید می رود این صنعت جایگاه ویژه ای در عرصه تولید و اقتصاد کشور داشته باشد مهمترین مزیت محصولات این صنعت ، امکان جایگزینی هم زمان محصولات آن با صنعت تولید کاغذ و مقوای سلولزی و همچنین صنایع ورق های پلیمری است طوری که :

الف) علاوه بر حفظ ویژگیهای مثبت کاغذ و مقوا در حوزه چاپ آسان و ارزان مزیتهای بی نظیر کیفیت چاپ بالا ، ضد آب بودن را با حفظ صرفه اقتصادی به همراه دارد .

ب) تمامی مزیتهای ورقهای پلیمری به لحاض مقاومت در مقابل پارگی ، کیفیت چاپ بالا  و … را در کنار قیمت ارزان تولید محصول با رویکرد توسعه پایدار را شامل می شود.

قیمت کاغذ سنگی

با توجه به اینکه کاغذ سنگی در بخش های مختلفی مورد استفاده است و کاربرد های مختلفی دارد ، قیمت کاغذ سنگی نیز به همین دلیل متفاوت است . مقاومت بالای این کاغذ نسبت به کاغذ های دیگر ، ارزش آن را بیشتر می کند .

ویژگی های کاغذ سنگی نسبت به کاغذ معمولی

  • ضد آب بودن کاغذ سنگی
  • کاغذ سنگی مقاوم در برابر حمله موریانه ها
  • کاغذ سنگی شعله ور نمیشود!!
  • استحکام بالای کاغذ سنگی

تولید کاغذ از سنگ آهک از جمله جدید ترین دستاوردهای بشریت در صنعت کاغذ سازی جهان بوده و راه اندازی خطوط تولید این کاغذ تنها در کشورهای دارای سنگ آهک مرغوبی همچون کشور ما قابل انجام است. در دیگر کارخانه های کاغذ سازی از موادی همچون: چوب درختان، ضایعات کارتن و مقوا و نیز پلاستیک به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. در حالی که مهمترین ماده در تولید نمودن کاغذ سنگی، سنگ آهک است. تولید کاغذ با مواد بیان شده دردسر و گرفتاری های زیادی را برای بشر به همراه آورده و خطرات زیادی را نیز به سلامت طبیعت و موجودات آن تحمیل نموده است. اما تولید کاغذ از سنگ آهک هیچکدام از این مشکلات را به همراه نخواهد آورد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که از ترکیب کلسیم کربنات و پلی اتیلن پرچگال به دست می آید. مواد اصلی تهیه و تولید کاغذ سنگی را پسمانده های معادن و سنگ های مرمر پودر شده تشکیل می دهد.

از ویژگی های اصلی کاغذ سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد آب بودن و مقاومت بسیر بالای کاغذ سنگی در برابر پارگی، حشرات و روغن

خنثی بودن کاغذ سنگی از لحاظ ph و خاصیت اسیدی و بازی

چگالی کم

کاغذ های سنگی کاغذ سنگی دارای سطحی نرم و مسطح است.

عدم ساطع کردن گاز های گلخانه ای در صورت سوختن و واکنش با اکسیژن

با توجه به ویژگی های یاد شده، خرید کاغذ سنگی و استفاده از آن به جای محصولات تجزیه ناپذیر، بسیار مهم است و در نگهداری از محیط زیست تاثیر بسیار زیادی دارد. برای خرید کاغذ سنگی و آشنایی بیشتر با آن می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان، با فروش خط تولید کاغذ سنگی در نظر دارد تا به مهندسان صنایع و دوست داران این حوزه، در مسیر گسترش تولید کاغذ سنگی در ایران یاری نماید.

فروش خط تولید کاغذ سنگی، شامل فروش تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تولید محصولات مختلف کاغذ سنگی در صنعت می باشد. احداث و فروش خط تولید کاغذ سنگی را می توان در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد:

محصولات کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری شده و باید متناسب با این کاربرد باشند.

محصولات کاغذ سنگی که می توانند جایگزین محصولاتی باشند که داشتن شق و رق مناسب در آن ها اهمیتی ندارد.

علاقمندان به خرید خط تولید کاغذ سنگی، باید با در نظر گرفتن این دو دسته، حوزه فعالیت متناسب خود را انتخاب کرده و خط تولیدی خود را احداث نمایند. مشاوران و متخصصان شرکت آذرخش آدلی ایرانیان شما را در این انتخاب یاری می نمایند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیرات گوشی ال جی

تعمیر گوشی ال جی از مبحث های مهم است که در این مقاله به آن میپردازیم زیرا با این که شرکت های سامسونگ و اپل پرچمدار گوشی های هوشمند هستند اما به دلایل مختلف گوشی های هوشمند شرکت ال جی نیز طرفداران خاص خود را دارند و آن ها نیز در زمانی به دنیال تعمیر موبایل های خود می باشند. ال جی یکی از شرکت های بزرگ الکترونیکی و قدیمی کره جنوبی است که سازنده گوشی های همراه هوشمند، انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی است . با وجود گوشی های ساخت شرکت سامسونگ و اپل شاید گوشی های هوشمند ساخت شرکت ال جی جذابیت کمتری داشته باشند اما بعضی از مدل های آن از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخودار هستند که گوشی های هوشمند ال جی را از دیگر گوشی ها متمایز میکند. قیمت گوشی ال جی نسبت به گوشی های شرکت اپل و سامسونگ کمتر و مناسب تر است و برای کسانی که به دنبال جدیدترین مدل های گوشی نیاز ندارند انتخاب مناسبی است. از مدل های محبوب و جدید گوشی های ال جی میتوان به: ال جی G8، ال جی V40، ال جی G7، ال جی V35،  … اشاره کرد، اما برای تعمیر گوشی ال جی بیشتر برای مدل های g2، g3، g4، g5، k10، v10 و v20 مراجعه میشود. می خواهیم به یک مبحث در تعمیر موبایل ال جی بپردازیم .

چرا گوشی دیر شارژ میشود

باتری یکی از قطعات مهم گوشی همراه محسوب میشود. باتری بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی در روند تعمیرات گوشی ال جی قابل تعویض نیستند. باتری که در مدت زمان کوتاه تری شارژ شود و ظرفیت میلی آمپر بیشتری داشته باشد، باتری خوبی محسوب میشود.در انتخاب گوشی با یک باتری خوب دقت کنید تا بعد ها به دلایل مشکلات مربوط به باتری مجبور به مراجعه به مراکز خدمات تعمیرات موبایل ال جی نشوید. اما اینکه چرا گوشی دیر شارژ میشود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، مانند فیک بودن باطری ، ضربه دیدن USB گوشی ، اشکال در درگاه شارژ گوشی ، فعال بودن برنامه ها در هنگام شارژ و مشکلات مربوط به باطری .

 



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از ابزارات الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که اکثر ما ها بسیار از فعالیت های روزمره یا مربوط به شغل یا تحصیل خود را به کمک لپ تاپ ها انجام می دهیم. از آنجایی که لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در پیشروی شغل یا تحصیل بسیاری از کاربران دارد بنابراین تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد و کاربرد زیاد لپ تاپ ها، احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری برای آن ها نیز بالا می رود.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ خود، به سرعت برای رفع آن به مرکز تعمیرات حرفه ای انتخابی خود مراجعه کنید و مشکل لپ تاپ خود را رفع کنید. بهتر است هرگز خودتان برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید یا دستگاه خود را به دست هر مرکز تعمیر یا تعمیرکاری نسپارید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی کار کردن آن ها است. به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید تعمیرات مک بوک، تعمیر آی مک و تمامی محصولات اپل را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا همان طور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات دارند. بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات محصولات اپل بتواند مشکلات دستگاه شما را حل کند. به طور کلی بهتر است برای تعمیر لپ تاپ خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی لپ تاپ خود مراجعه کنید تا احتمال بروز اشتباه را به حداقل برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر برند های مختلف گوشی

تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیر آیفون و سرویس آن توسط متخصص مسلط برسیستم عامل ios، در بهینه سازی عملکرد گوشی نقش پررنگی دارد. سرویس آیفون در دوره های زمانی مشخص، در آشنایی و تسلط در استفاده از بخش های نرم افزاری گوشی بسیار کمک کننده است. بهتر است خدمات تعمیرات آیفون خود را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ زیرا این متخصصان با قسمت های مختلف گوشی آشنایی کافی داشته، مهارت مورد نیاز برای انجام تعمیر گوشی آیفون را فرا گرفته اند و با بهره گیری از این مهارت ها اقدامات لازم برای تعمیرات گوشی اپل را انجام میدهند.

تعمیرات موبایل هواوی به صورت تخصصی

  • برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات قطعات آسیب دیده
  • جایگزینی قطعات آسیب دیده سخت افزاری با قطعات سالم و نمونه های 100% اورجینال آن ها
  • تعمیرات موبایل هواوی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش یا قاب
  • رفع مشکلات و اختلالات نرم افزاری مانند کند شدن دستگاه و یا هنگ کردن مداوم آن

در صورت وجود هرگونه اختلال در روند کار گوشی هواوی ممکن است مشکل از بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در تعمیر موبایل هواوی ، کارشناس در ابتدا باید دستگاه شما را عیب یابی کند و سپس هرکدام از اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود.

تعمیر گوشی تلفن شیائومی

سیستم عاملی که گوشی های شیائومی حمایت میکنند miui است، بس این گوشی ها از نظر نرم افزاری با بقیه گوشی های هوشمند متفاوت هستند پس در تعمیرات موبایل شیائومی باید نهایت دقت به کار گرفته شود و کارشناس مربوطه باید ماهر و مجرب باشد. قبل از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار مطمئن شوید که او بر تفاوت های جزئی اندروید و MIUI مسلط است. شما برای تعمیرات گوشی شیائومی میتوانید از خدمات تعمیر گوشی شیائومی درمحل، تعمیر گوشی شیائومی آنلاین و یا به صورت مراجعه به مراکز حضوری استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی شما نیاز به تاسیس یک کارخانه برای تولید کاغذ از براده های سنگ اهک دارید. کارخانه شما باید دارای تجهیزاتی باشد که شامل دستکاه های متعددی می شود. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان این امکان را برای شما به وجود آورده است که تا با استفاده از آپشن هایی که این شرکت برای شما در نظر گرفته است، بتوانید خط تولید کاغذ سنگی مختص خود را راه اندازی نمایید.

از میان صنایع موجود در بازار برای تولید محصولات مختلف، راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یک صنعت تازه وارد و متمایز به شمار می رود. بدین گونه که شما با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی برای خود، هم به رواج یک محصول مفید در صنعت کمک کرده اید و هم محصولی را در جامعه معرفی و قابل استفاده کرده اید که به شدت به حفاظت محیط زیست انسانی کمک می کند و از این جهت نیز برای جامعه قدم بزرگی برداشته اید.

حفاظت و نگهداری از محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی این روز های زندگی بشر است؛ می دانید که منابع طبیعی مورد استفاده انسان روز به روز  بیشتر در حال کم شدن و از بین رفتن است، لذا فکر کردن برای جلوگیری از این امر،موضوعی مهم است گه به هیچ وجه نباید آن را فراموش کرد.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با کمک به جوانان و صنعت دوستان ایرانی، آن  ها را برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یاری می نماید. راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی در آذرخش ادلی ایرانیان با هدف حفاظت محیط زیست، درختان و جنگل های متعدد ایران انجام می شود.

کاغذ سنگی مدل ها و کاربرد های متنوعی را شامل می شود که هرکدام از آن ها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات مشابه و تجزیه ناپذیر باشند. مقاومت بالای کاغذ های سنگی و ویژگی های منحصر به فرد آن، باعث شده است تا افراد پس از آشنایی با آن، دیگر از محصولات دیگر برای کاربردهای مشابه استفاده نکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی وولک

کاردستی را می توان یکی از روش های مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان به حساب آورد در فرآیند ساخت کاردستی کودک مهارت های مختلفی را تمرین می کند و می تواند مهارت های خود را افزایش دهد

کاردستی برای کودک یک روش کلیدی در رشد و افزایش خلاقیت و خودباوری محسوب می شود کاردستی می تواند تمرکز فکری و رشد و شکوفایی و خلاقیت کودک را افزایش دهد

برا دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد مانند:

-          افزایش اعتماد به نفس کودک

-          ارتقا سطح توانمندی کودک در زندگی اجتماعی و تیم ورک (کار گروهی)

-          افزایش سطح خلاقیت کودکان

-          سرحال و سرزنده شدن کودکان به دلیل انجام یه فعالیت مفرح

همیشه یکی از آرزوهای والدین این است که کودکشان خوش فکر و خلاق باشد تا در آینده بتاودن مشکلات زندگی خود را حل کند و خود را از چالش هایی که ممکن است در آن گرفتار شود رهایی بخشد در فرآیند ساخت کاردستی کودک باید بتواند بر محدودیت ها غلبه کند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کند پس می آموزد از امکانات خود بیشترین استفاده را نموده و مشکلات را حل کند و این فشار حل مشکل می تواند باعث افزایش خلاقیت کودک شود. البته لازم است توجه کنید که کودک شاید نتواند کاردستی را با همان کیفیتی که شما میخواهید بسازد در این حالت به هیچ وجه نباید او را سرزنش کنید یا از کیفیت کاردستی او ایراد بگیرد چون باعث سرخوردگی و از بین رفتن خلاقیت می شود هر چند کیفیت کار کودک آنچه شما می خواهید نباشد او را برای بهتر شدن کیفیت تشویق کنید تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. در این حالت بهتر است کودک را تشویق کنید ضمنا ایرادهای او را هم به او بگویید تا ضمن انگیزه رفتن مسیر بهتر شدن را پیدا کند.

به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از ایده های متنوع و جدید آنها استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه کودک راحت تر وارد مسیر ساخت کاردستی شود ابتدا وسایل، ابزارها و اقلامی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند را به کودک معرفی کنید و توضیح دهید که هر کدام برای چه کاری مناسب هستند با این روش کودک با ترس کمتری به ساختن کاردستی می پردازد برای ساخت هر قسمت از کاردستی هم ابتدا نظر کودک را بپرسید و از او بخواهید که ایده بدهد اگر هم سریع گفت نمی دانم او را تشویق کنید که بیشتر فکر کند و ایده جدیدی برای ساخت کاردستی ارائه کند اگر ایده درستی داد او را تشویق کنید تا فرآیند خلاقیت و ایده دادن کودک تشویق شود اگر هم درست نگفت واکنش منفی نشان ندهید ولی نادرست بودن ایده را به او بگویید و از او بخواهید و کمکش کنید که دوباره و بهتر فکر کند

برای دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()