نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر مذهبی / اسم دخترانه امروزی / voolak.com

 

در اغلب موارد، پدران و مادران کشور ما دوست دارند که برای انتخاب اسم کودک خود چه دختر و چه پسر از اسامی مذهبی استفاده کنند. با توجه به عشق و علاقه ای که مردم ایران به ائمه اطهار و اسامی با معنای آنها دارند، به طور حتم انتخاب یک اسم دختر مذهبی نشان از شخصیت والایی است که آن کودک در آینده می تواند با الهام از اسم خود، کسب کند. اسم دختر مذهبی و یا اسم پسر که از اسامی مذهبی ریشه گرفته باشند، به کودکان این حس را می دهد که باید متناسب با اسم شخصیتی که بر اساس آن نام گذاری شده اند، رفتار و منش خود را تنظیم کنند. همین امر باعث می شود کودک به مرور زمان بتواند شخصیت و رفتاری بسیار بزرگتر از سن و سال خود نشان دهد. این امر نشان می دهد که انتخاب یک اسم صحیح تا چه میزان بر شخصیت، عزت نفس و اعتماد به نفس کودک تاثیر گذار می باشد.

توجه به تغییراتی که در جامعه صورت گرفته است، ممکن است استفاده از برخی اسامی دختر مذهبی به تنهایی برای یک کودک، کمی سنگین به نظر آید. به همین دلیل است که پدران و مادران سعی می کنند با با ترکیب یک اسم دختر مذهبی با یک اسم دخترانه امروزی، حالتی امروزی و مدرن به اسم دختر مذهبی بدهند. البته این حالت باعث می شود کودک دارای دو اسم خاص و زیبا شود و در زندگی بزرگسالای خود می تواند از هر دوی آنها به طور همزمان یا اختیاری از یکی از آنها استفاده کند.

انتخاب و یا نحوه ترکیب اسم دخترانه امروزی با اسامی مذهبی ممکن است برای بسیاری از پدران و مادرانی که برای اولین بار است حس والدینی را تجربه می کنند کار سختی باشد. مخصوصا اگر پدر و مادر هیچ گونه ذهنیتی از انواع ترکیب ها و معانی احتمالی آنها نداشته باشند. به همین دلیل است که سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، با تهیه و در اختیار قرار دادن یک لیست از اسامی جدید و ترکیب های اسم دختر با اسم دخترانه مذهبی می تواند به طرق و روش های مختلفی به والدین کمک کند تا با ترکیب های اسامی و همچنین معانی مختلف آنها، آشنا شوند.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی طوطی / نقاشی سنجاقک / وولک

 

می توانید در حین انجام نقاشی طوطی برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی طوطی و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی طوطی یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی طوطی باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

همچنین کودکان در مسیر اتمام نقاشی طوطی با رنگ ها، الگو ها و طرح های جدید بسیار زیادی آشنا می شوند و زمانی که نقاشی طوطی خود را به اتمام می رسانند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر های خود نشان می دهند، این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در کودکی به آن توجه شود. در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار مشکلات و اختلالات بسیار زیادی خواهد شد. همچنین ممکن است هنگامی که کودک نقاشی طوطی خود را به اطرافیانش نشان می دهد، مورد انتقاد قرار بگیرد. این امر نیز باعث تقویت و افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت آن کودک می شود.

نابراین طرح نقاشی سنجاقک می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی سنجاقک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

زمانی که کودک شما نقاشی سنجاقک خود را به اتمام می رساند و آن را به اطرافیان و بزرگ تر ها یا دوستان خود نشان می دهد. اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید اعتماد به نفس کافی نقش بسیار مهمی در سلامت روانی افراد دارد. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. شما می توانید با آموزش نقاشی سنجاقک به کودکان خود در سایت کودکانه وولک شخصیت بهتری را در فرزندان خود پرورش دهید و آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی آفتاب پرست / نقاشی سرسره / وولک

 

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم اگر قصد آشنا کردن کودکان خود با حیوانات بیش تری را دارید می توانید از روش نقاشی استفاده کنید. به همین دلیل است که نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان محسوب می شود. کودکان معمولا از سن بسیار کم به حیوانات علاقمند هستند و با آن ها رابطه ی خوبی دارند. بنابراین طرح نقاشی آفتاب پرست می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی آفتاب پرست یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

تغییر و تحول در سبک زندگی افراد باعث شده است تا سرگرمی ها، بازی ها و فعالیت کودکان امروزی نیز دچار تغییراتی شود و علایق و سلایق کودکان تغییر کند. کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها علاقمند هستند و نسبت به قبل کمتر به کشیدن نقاشی سرسره یا ساختن کاردستی می پردازند. به همین دلیل است که پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه اشتیاق و تمایل فرزندانشان را به انجام اینگونه فعالیت ها و سرگرمی ها مانند نقاشی کشیدن افزایش دهند. نقاشی کشیدن یکی از راه های دور کردن کودکان حتی برای ساعاتی از دنیای دیجیتال و مجازی است. از آن جایی که کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین با راه کار هایی ساده می توانید کودکان را به سمت نقاشی کشیدن جذب کنید. انتخاب یک طرح مناسب در اولین مرحله قرار دارد. پدر و مادر ها می توانند با انتخاب یک طرح مناسب و نزدیک به روحیات کودک خود او را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه متنوع و آموزشی برای کودکان میتوانید با محتواهایی که در وبسایت وولک هست، استفاده کنید. در وولک تعداد انبوهی از نقاشی ها و کاردستی ها وجود دارند، شعر و ها و آهنگ  و لالایی های متنوع و جذاب و آموزنده برای کودکان، و مقالات روانشناسی متعددی که به شما مادران و پدران عزیز کمک می کند تا فرزندان خود را راحت تر و بهتر تربیت کنید، همه در وولک هستند و به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی ماهی مرکب / نقاشی تنگ ماهی / وولک

 

ترسیم نقاشی ماهی مرکب می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. چرا که به احتمال زیاد کودک شما با حضور در فضا ها و جمع های عمومی درباره ی این سریال و بازی های آن شنیده است. به همین علت شما می توانید با پیشنهاد ترسیم نقاشی ماهی مرکب کودکان خود را به کشیدن نقاشی ترغیب کنید. از آن جایی که کشیدن نقاشی ماهی مرکب یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیار زیادی در روند مسیر رشد ذهنی و جسمی کودک شما دارد. می توانید با ترفند هایی مانند انتخاب یک طرح جذاب و هیجان انگیز مانند نقاشی ماهی مرکب، تمایل و اشتیاق فرزند خود را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

برای هیجان انگیز تر کردن کشیدن نقاشی ماهی مرکب می توانید بعد از به اتمام رساندن نقاشی ماهی مرکب توسط فرزند خود، به عنوان جایزه، به ساخت آبنبات های سریال اسکویید گیم بپردازید و با کودک خود مشغول بازی شوید. با این کار انجام بازی های فیزیکی و مفید را نیز در کودک خود افزایش می دهید. از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند و بیش تر وقت خود را با تجهیزات الکترونیکی مانند کنسول های بازی و گوشی های همراه می پردازند، مشغول شدن این کودکان ملقب به نسل شبکه به نقاشی کشیدن و ساخت کاردستی می تواند قدم بسیار بزرگ برای دور کردن آن ها از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باشد.

از جمله مواردی که نقاشی تنگ ماهی یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی تنگ ماهی یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی تنگ ماهی هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. شما عزیزان در سایت وولک می توانید به نقاشی های دیگری که برای کوکانتان آموزنده هستند، دسترسی داشته باشید. با انتخاب نقاشی مورد علاقه کودکتان، او را در رشد مهارت های ذهنی و حرکتی، یاری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی ساده
عکس نقاشی
وولک

 

بهترین شیوه ها برای انتخاب سایت کودک

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ، سایت مناسب آنها را پیداکنید؟

رشد خلاقیت

کاردستی سادهخلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساخت کاردستی
نقاشی بچه گانه
وولک

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی بچه گانه زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. در وولک همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کار دستی ساده
نقاشی آسون
وولک

 

 

شما می توانید ایده نقاشی آسونبه کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی که در وولک وجود دارد می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است  دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کار دستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی برای کودکان / نقاشی ساده   https://www.voolak.com/

 

 

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

 

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی برای کودکانکار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید 

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 

رنگ های روشن در یک سایت مخصوص کودک توجه کودکان 3 تا 5 ساله را به خود جلب می کند و همچنین شخصیت های زیبا که برای بچه ها بسیار جذاب هستند نیز تاثیر بسزایی برای جلب توجه کودکان دارند از آنجا که کودکان هنوز به مهارت خواندن دست نیافته اند ، متن ها باید محدود شود و فقط به معدودی از کلمات منحصر به فرد باقی بماند بنابراین در یک سایت کودکانه از همه این عناصر استفاده می شود تا کودکان بتوانند با شخصیت های زیبا و رنگارنگ در مقابل یک آسمان آبی و پس زمینه چمن سبز سرگرم شوند بخش های مختلفی برای سرگرمی و یادگیری نیز وجود دارد و هر کدام به وضوح با تصاویر دوست داشتنی تر و عناوین بارزی که والدین می توانند به آنها کمک کنند مشخص شده اند تصاویر در رنگ های روشن ، اشباع و طرح های جسورانه ، یک سایت جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ارمفان خواهد آورد. این مئاردی است که سایت وولک به خوبی رعایت است.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی پونی
نقاشی آناناس
وولک

 

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسرانه شمالی / اسم پسرانه کردی / voolak.com

 

ایران کشوری است متشکل از قومیت های مختلف که در سراسر کشور پخش شده اند. در بخش جنوب ایران اقوام بلوچ و بندری و عرب ، قسمت های غربی اکثرا کرد و لر و ترک و در قسمت های شمالی نیز اقوام شمالی که اکثر در استان های گیلان و مازندران متمرکز شده اند ، زندگی می کنند. با توجه به چند قومیتی بودن کشور ایران ، مسلما وصلت هایی نیز در میان این اقوام صورت گرفته است. همانطور که امروزه شاهد هستیم بسیاری از خانواده های ایرانی را پدران و مادرانی از قومیت های مختلف تشکیل می دهند. در نتیجه کودکان آنها چند قومیتی خواهند بود. در همچین خانواده هایی انتخاب اسم برای کودکان ممکن است کمی دشوارتر از همیشه باشد. زیرا هر پدر و مادری مایل است از قوم خود برای کودک اسم انتخاب کند. یک پدر شمالی ترجیح می دهد برای پسر هنوز متولد نشده خود یک اسم پسرانه شمالی انتخاب کند. از سوی دیگر ، مادر کرد آن فرزند اسم پسرانه کردی را بر هر اسم دیگری ترجیح می دهد. این اختلاف نظراتی که بین پدران و مادران پیش می آید باعث می شود که گاهی کودکان این خانواده های چند قومیتی ، دارای چند اسم مختلف شوند. تنها بدین ترتیب است که کودک می تواند هم یک اسم پسرانه کردی داشته باشد و هم یک اسم پسرانه شمالی!

سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com ، از جمله سایت هایی است که تجربه زیادی در زمینه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان دارد. مطالبی همراه با آموزش های متنوع و مفید برای کودکان و همچنین پدران و مادران آنها قرار داده است. کودکان می توانند از آموزش هایی که در حیطه نقاشی و کار دستی تهیه شده اند برای ارتقا و گسترش مهارت های خود استفاده کنند. بسیاری از کودکان نیز هنگام تمرین کردن طبق این آموزش ها متوجه می شوند که در ساخت یکی از صنایع دستی و یا نقاشی کشیدن دارای استعداد هستند و در آینده به طور جدی تری این رشته را دنبال خواهند کرد. علاوه بر کودکان ، سایت وولک برای پدران و مادران نیز مطالب مفیدی آماده کرده است. هر کودک در دوره رشد و تکامل خود با مشکلات و اختلالات فراوانی مواجه می شود. از آنجایی که بدن هر کودک با دیگری متفاوت است ، راهکارها و مدیریت این مشکلات نیز متفاوت خواهد بود. سایت وولک با تهیه مطالب پزشکی معتبر سعی کرده است تا تمامی ابعاد این گونه مشکلات را پوشش دهی کند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسرانه / اسم دخترانه پر طرفدار / voolak.com

 

در اکثر مواقع زمانی که خبر بارداری شنیده می شود و یا حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک، پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب یک اسم دخترانه پر طرفدار و اسم پسرانه جذاب به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه پر طرفدار و انتخاب اسم پسرانه جذاب برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین کارهایی است که پدران و مادران انجام می دهند. اما این فعالیت جذاب  می تواند با سختی های خاص خود نیز همراه باشد. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت کودک خواهد بود.

نظر سنجی از دوستان و مشورت کردن با اعضای فامیل یکی از واضح ترین روش هایی است که حتی در حالت عادی نیز به خودی خود انجام می شود. زیرا همه افراد فامیل و دوستان از اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده هیجان زده هستند و دوست دارند تا به هر نحوی که شده در انتخاب اسم آن مشارکت داشته باشند. به همین دلیل است که در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازار اظهار نظر در رابطه با اسم کودک هنوز متولد نشده، بسیار داغ خواهد بود!

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله سایت هایی است که می تواند نه تنها در انتخاب اسم بلکه در بسیاری از موارد دیگر به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک، مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج دوره رشد و کودکی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. پدران و مادرانی که دارای فرزندی با این مشکلات هستند به راحتی می توانند با مطالعه مطالب سایت وولک با راهکارهای مقابله این مشکل، آشنا شوند. علاوه بر مطالب پزشکی که برای کمک به والدین در سایت وولک قرار داده شده است، وولک به فکر کودکان نیز بوده است. در سایت وولک انواع آموزش ها و نکات مفید تحصیلی برای کودکان نیز قرار داده شده است. تمامی این آموزش ها که شامل ساخت انواع صنایع دستی و یا نقاشی طرح های مختلف می شوند، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر پر طرفدار / اسم پسر کمیاب / وولک

 

سایت وولک را می توان سایتی همه کاره در زمینه کودک و نوجوان دانست. پدران و مادران می توانند با مراجعه به سایت وولک از بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده ای که در آن قرار دارد استفاده های فراوانی ببرند. در سایت وولک می توان به اکثر سوالات پزشکی که ممکن است در طول مراحل رشد کودک به ذهن پدر و مادر خطور کند، پاسخ داده شود. کودکان در دوره رشد خود، به نقاط عطف متعددی می رسند، با اختلالات مختلفی مواجه می شود و ممکن است به دفعات دچار بیماری شوند. پدران و مادران، حتی اگر تجربه کودک داشتن را نیز داشته باشند، باز هم نمی توانند از تمامی مسائل مرتبط به کودکان با خبر باشند. به همین دلیل است که سایت کودک سعی کرده است تمامی نکات مهمی که ممکن است در طول رشد و رسیدن به نقاط عطف کودک با آنها مواجه شود را پوشش دهد. هر پدر و مادری با ورود به سایت وولک و مطالعه مطالب پزشکی آن می تواند راه و روش مقابله، مدیریت و کنترل اکثر اختلالات و مشکلات دوره کودکی را یاد بگیرد.

البته سایت وولک تنها دارای مطالب پزشکی نمی باشد. در واقع وولک سایتی متعلق به کودکان است. انواع آموزش های نقاشی و یا ساخت کار دستی های کودکانه از جمله مطالبی هستند که همگی متناسب با سن و سال کودکان در رده های سنی مختلف و مفید برای ارتقای مهارت های فردی کودکان، تهیه شده اند. در کنار این مطالب آموزشی بخش هایی نیز به سرگرمی کودکان اختصاص داده شده است. قصه شب، یکی از بخش های پر طرفدار سایت وولک است که پدر و مادر می توانند هنگام خواب برای کودک خود از آن استفاده کنند. بخش قصه شب به صورت تصویری و متنی قرار داده شده است تا پدر و مادر به انتخاب خود یک روش را که با شرایط آنها مناسب تر است، انتخاب کنند.

در کنار تمامی مسائل آموزشی و پزشکی، سایت وولک را می تواند در انتخاب اسم نیز به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. جستجوی اسم دختر پر طرفدار یا اسم پسر کمیاب امروزه بسیار زیاد شده است. سایت وولک نیز با محیا کردن یک لیست از اسامی محبوب دخترانه و پسرانه ایرانی همراه با معانی آنها، سعی کرده است در انتخاب اسم که یکی از سخت ترین کارها برای هر پدر و مادری است، کمک های لازم را انجام دهد.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر جدید / اسم پسرونه محلی / voolak.com

 

تمامی اسم های ایرانی دارای اصالت خاصی هستند که به یک قوم منسوب می شوند. هر اسم پسرونه محلی را می تواند در گویش های مختلف و به مرور زمان، دچار تغییرات فراوانی شود. حتی برخی مواقع ممکن است یک اسم پسرونه محلی را با یک اسم پسر جدید اشتباه بگیرند. این امر به دلیل نا آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف کشور ایران، به دفعات زیاد رخ می دهد.  به همین دلیل است که راه های مختلفی برای آشنایی با اسامی پسر جدید و دیگر اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی و محلی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به استفاده از کتاب های اسم و همچنین سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، اشاره کرد. هر دو روش دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

در روش استفاده از کتاب اسامی و معانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا لیست شده اند. معنی و ریشه هر اسم نیز مقابل آن ذکر شده اند. اما در این روش، حوصله و زمان زیادی لازم است. به همین دلیل است که اکثر افراد از روش دوم، یعنی جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت های کودک و نوجوان استفاده می کنند.

در این روش، کافی است پدر یا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با ریشه و معنی آن آشنا شوند. یا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلی از یک قوم خاص را دارند می توانند با جستجوی همین کلمات به آن دسترسی یابند. سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com   با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم پسر جدید و یا اسم پسرونه محلی به آن مراجعه کرد. در سایت وولک، در کنار مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان در سایت قرار دارند، آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر، نیز برای سرگرمی و یادگیری کودکان نیز در دسترس قرار دارند. در واقع می توان گفت، سایت وولک به طور همزمان مخاطبین خود را تمامی اعضای خانواده یعنی پدر، مادر و کودکان قرار داده است. به همین دلیل است که انواع مختلف مطالب را می توان در این سایت پیدا کرد.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر با کلاس / اسم دختر کمیاب / وولک

 

انتخاب اسامی خاص، انتخاب خاص ترین کیف، انتخاب خاص ترین دکوراسیون منزل و...  نشان از این است که همه به دنبال مسائل خاص هستند. این خاص طلبی حتی در انتخاب اسم کودکان نیز به چشم می آید. پدران و مادران برای انتخاب اسامی خاص و کمیاب زمان زیادی را صرف جستجو در میان اسامی ایرانی و اسامی قومیت های مختلف می کنند. حتی گاهی اوقات پدران و مادران و دیگر اعضای دیگر خانواده و آشنایان زمان زیادی را صرف انتخاب یک اسم دختر با کلاس می کنند. انتخاب یک اسم دختر کمیاب که در عین زیبایی، یک نام منحصر به فرد و دارای آوایی دلنشین نیز باشد، به هیچوجه کار آسانی نیست. انتخاب یک اسم دخترانه کمیاب با معنی و آوای زیبا، کاری زمان بر و گاه ممکن است حتی کلافه کننده نیز باشد. برای کمک به انتخاب اسم راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که پدر و مادر می توانند از آن استفاده کنند.

در قدیم هنگامی که خبر اضافه شدن عضوی جدید به خانواده پخش می شد ، همه اعضای خانواده ، اقوام و نزدیکان علاوه بر حدس زدن جنسیت کودک به پیشنهاد اسم می پرداختند. این کار باعث می شد که به طور غیر مستقیم اسامی مختلفی برای هر دو جنسیت دختر و پسر توجه پدر و مادر را جلب کند.

یکی دیگر از راه های قدیمی انتخاب اسم کودک استفاده از کتاب هایی است که حاوی اسامی و معانی ایرانی است. در کتاب های اسامی ایرانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا ردیف شده اند. مقابل هر اسم، معنی و ریشه اصلی آن نیز ذکر شده است. هر پدر و مادری که قصد انتخاب اسم برای کودک خود را دارند می توانند با مطالعه این کتاب ها، با اسامی مختلفی آشنا شوند.

امروزه به لطف پیشرفت های تکنولوژی و کمک گرفتن از اینترنت ، جستجوی اسامی کودک بسیار راحت و ساده شده سات.  در جستجوی اینترنتی کافی است فقط اسم مورد نظر را برای یافتن معنی و یا جستجوی اسامی بر اساس قومیت خاصی را انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید. در جستجوی آنلاین می توانید اسامی را بر اساس حروف الفبا ، جنسیت و حتی قومیت نیز دسته بندی و سپس جستجو کنید. یکی از سایت هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند سایت وولک است. سایت وولک ، یک سایت تخصصی کودک و نوجوان است که حاوی تمامی مطالب مورد نیاز برای کودکان و والدین آنها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر امروزی / نام دخترانه مذهبی / وولک

 

انتخاب اسم کودک، یکی از شیرین ترین و در عین حال دشوار ترین کارهایی است که پدران و مادران با آن مواجه می شوند.هر چند بار هم که تجربه پدر و مادر شدن داشته باشند، همچنان انتخاب اسم یک کار چالش بر انگیز است که باید تا پیش از به دنیا اومدن کودک، برای آن تصمیم گیری شود. در برخی موارد کودک حتی تا چند روز پس از تولد همچنان یک اسم  و هویت ندارد! این امر نشان می دهند که انتخاب یک اسم دخترانه امروزی برای والدین چه کار سختی می باشد.

همفکری گرفتن از اقوام و دوستان یکی از راه های قدیمی برای انتخاب اسم های جدید و امروزی بوده است. هر چند که هنوز هم تعداد بی شماری از مردم یک نام دخترانه مذهبی را به یک اسم دختر امروزی ترجیح می دهند. اما همچنان نظر سنجی کردن و شنیدن اسامی مختلف می تواند به پدر و مادر کمک کند تا با اسامی که شاید یک زمانی از آن خوششان می آمده ولی الان فراموش کرده اند، دوباره آشنا شوند.

انتخاب اسم دخترانه مذهبی کار به نسبت راحت تری از انتخاب اسم دختر امروزی است. برای آشنایی با اسامی دخترانه امروزی و مدرن، والدین به سمت جستجوی آنلاین و کمک گرفتن از سایت های مختلفی که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، روی می آورند. در اکثر این سایت ها، اسامی به ترتیب حروف الفبا، لیست شده اند. این امر کار والدین را به طرز چشمگیری آسان تر خواهد کرد.

سایت وولک را می توان یکی از سایت هایی دانست که می تواند به روش های مختلف به پدران و مادران و حتی خود کودکان کمک های فراوانی کند. تنها انتخاب اسم کودک نیست که ذهن پدر و مادر را به خود مشغول کرده است. کودکان در طول مراحل رشد خود با مشکلات متعددی مواجه می شوند که اکثر پدران و مادران با آن آشنایی ندارند. مطالب سایت وولک را می توان به صورت مطالب پزشکی و آموزشی دسته بندی کرد. در بخش پزشکی مخاطب آن پدر و مادری هستند که کودک آنها با مشکل خاص پزشکی درگیر است. در بخش پزشکی به بررسی و نحوه مدیریت مشکلات و مسائل رایج در دوره کودکی پرداخته شده است. اما در بخش آموزشی کودکان هدف قرار داده شده اند. آموزش نقاشی و انواع صنایع دستی از جمله آموزش های مفیدی هستند که کودکان می توانند در سایت وولک از آنها بهره ببرند.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دخترانه / اسم پسرانه / وولک

 

سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، سایتی است که در طی سال های اخیر به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان در حال فعالیت بوده است. پدران و مادران می توانند تمامی نیازها و آموزش هایی که لازم است بدانند همانند آشنایی با مشکلات و مسائل مختلف دوره کودکی، پیدا کردن بهترین پزشکان کودک در هر شهر و ویژگی های آن ها و حتی خصوصیات مهم یک مهد کودک، از طریق مراجعه به سایت وولک پیدا می کنند. در کنار تمامی این گونه مطالب، سایت وولک مطالب مفید و مستند پزشکی مختلفی در رابطه با مسائل و بیماری های رایج و همچنین ناشناخته دوره کودکی و نوجوانی در اختیار پدران و مادرانی قرار می دهد که با چنین مشکلاتی درگیر هستند. علاوه بر موضوعات متنوعی که در اکثر اوقات والدین را مخاطب خود قرار داده اند، سایت وولک بخش هایی مخصوص به کودکان نیز دارد. در بخش های کودکان، بخش های تفریجی و آموزشی بسیار زیادی به چشم می خورد. آموزش نقاشی ها حیوانات و اشکال مختلف، ساخت صنایع دستی و کار دستی های مختلف و حتی قصه های شب به صورت متنی و تصویری برای سرگرمی و تفریح کودکان در سایت وولک قرار دارد که پدران و مادران می توانند از آن ها برای آموزش به کودکان خود استفاده کنند.

علاوه بر تمامی مطالب آموزشی و راهنمایی هایی که در سایت وولک قرار دارد، بخش هایی به صورت خدماتی و کمک رسانی به پدران و مادران نیز وجود دارد. یکی از دشواری هایی که پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم برای کودک هنوز متولد نشده خود، می باشد. دغدغه فکری انتخاب یک اسم پسرانه و یا اسم دخترانه برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده است، ذهن بسیاری از پدران و مادران را در تمام طول بارداری به خود مشغول نگه می دارد. در برخی موارد پدر و مادر حتی پس از به دنیا آمدن کودک خود همچنان برای انتخاب یک اسم برای کودک خود به نتیجه دلخواه نرسیده اند. اسامی ایرانی ریشه های مختلفی دارند. گاهی اسامی ریشه ترکی، گاهی کرد و گاهی ممکن است یک اسم پسرانه ساده از میان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب کند. سایت وولک می تواند با در اختیار قرار دادن یک لیست از اسامی مختلف کودکان با معنی و ریشه های آنها، به پدران و مادران کمک کند تا هر چه سریع تر برای انتخاب اسم کودک خود، تصمیم نهایی را بگیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نام دختر / اسم پسر امروزی / وولک

 

خبر اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده، برای همگان خبری خوش و مفرح است. کودکان دارای نیازها و مایحتاج های منحصر به فرد خود هستند که برخی از آنها باید پیش از به دنیا آمدن آنها محیا شوند. دکوراسیون اتاق کودک، انتخاب یک دکتر کودک مطمئن برای رسیدگی به نیازهای پزشکی کودک در طی مراحل رشد  و... از جمله احتیاجات ضروری ای هستند که باید پیش از تولد کودکان به طور کامل آماده و فراهم شوند. اما در کنار تمامی این مسائل، هویت کودک و نحوه خطاب کردن او نیز یک نگرانی های هر پدر و مادری است. انتخاب اسم برای کودک، کاری چالش بر انگیز است که حتی ممکن است تا بعد به دنیا آمدن کودک نیز همچنان به نتیجه مورد نظر خود نرسیده باشد. اما در اکثر مواقع پدران و مادران حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک اقدام به انتخاب اسامی مختلف برای دختر و پسر می کنند. بدین ترتیب زمانی که جنسیت کودک مشخص شد، اسم او نیز آماده خواهد بود.

امروزه همه به دنبال اسامی خاص و پر طرفدار هستند. نام دختر  و اسم پسر امروزی از جمله عباراتی هستند که دارای درصد بالایی از جستجوی آنلاین می باشند. احتمالا به همین دلیل است که اسامی مشابه، بسیار بیش از گذشته به گوش می خورد. بسیاری از اسامی جدید نیز همانند سابق خاص به شمار نمی روند. برای آشنایی با اسامی منحصر به فرد، بسیاری از پدران و مادران از اسامی قومیت های دیگر کشور و یا حتی استفاده از اسامی خارجی، استفاده می کنند. اما بسیاری از معانی آن را به طور دقیق نمی دانند. استفاده از جستجوی آنلاین و یافتن معنی و ریشه اسم، ساده ترین و راحت ترین راه ممکن است که پدران و مادران می توانند از آن استفاده کنند.

با توجه به اینکه کودکان دارای نیازها و احتیاجات فراوانی هستند، سایت های متعددی در زمینه فراهم کرد این احتیاجات مشغول به کار شده اند. از جمله یکی از فعال ترین سایت های کودک در کشور می توان به سایت وولک اشاره کرد. سایت وولک با چندین سال تجربه در زمینه تولید محتواهای کودکان و نوجوانان و مطالب پزشکی، آموزشی و مفید برای والدین و کودکان یکی از پر سابقه ترین و مطمئن ترین سایت ها در زمینه کودک و نوجوان می باشد که می توان در زمینه های مختلف از مطالب آن، استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

انتخاب اسم دختر / انتخاب اسم پسر/ voolak.com

 

در اغلب موارد بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از لذت بخش ترین بخش های والدین شدن و در عین حال سخت ترین کارهایی است که پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت او است. در برخی موارد روانشناسان معتقد هستند که اسم ممکن است بر روی شخصیت و اعتماد به نفس کودک نیز تاثیر مستقیم بگذارد. همین امر، کار انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر را بیش از گذشته دشوار و چالش بر انگیز می کند.

مشورت گرفتن از دوستان و نظرسنجی از اعضای خانواده یکی از اصلی ترین راه های انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر می باشد. در اکثر جمع های خانوادگی و دوستانه زمانی که متوجه می شوند کودکی در راه است، همگی شروع به اظهار نظر درباره اسامی مورد نظر خود می شوند. شاید در میان آنها برخی اسامی زیبا به نظر آیند ولی ندانستن معنی دقیق آن ممکن است که ذهن همگان را درگیر کند. به همین دلیل است که در کنار مشورت و نظرسنجی از دوستان و اعضای خانواده، بسیاری از والدین از جستجوی آنلاین و یا به طور سنتی تر از کتاب های اسامی و معانی آنها استفاده می کنند.

در هنگام استفاده از کتاب های اسامی و معانی، ساعات متوالی صرف خواندن و یا یافتن یک اسم به خصوص می شود. اما در جستجوی آنلاین این مشکلات به طور کامل حذف می شود. زیرا کافی است با جستجوی اسم مدنظرشان به معانی مختلف آن دسترسی پیدا کنند. سایت وولک با آدرس اینترنتی  https://voolak.com با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، یکی از گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر از آن کمک گرفت. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان، سایتی است که اقدام به قرار دادن بسیاری آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر می کند. سایت وولک سایتی است که شما می توانید از طریق مراجعه به آن، بسیاری از موارد سرگرمی و پزشکی کودکان خود را تامین کنید.



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر / اسم پسر امروزی / وولک

 

اسم، چیزی است که پدر و مادر برای کودک انتخاب می کنند و کودک نیز تا آخر عمر آن را حمل می کند. اسم تنها یک نشان هویت و ابزاری برای خطاب کردن کودک به شمار نمی رود. بسیاری از کودکان از اسامی خود برای شکل گیری شخصیت و حتی اعتماد به نفس خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که انتخاب اسم پسر و دختر برای کودک هنوز به دنیا نیامده و خطاب کردن او به این اسم در دوره باداری، تاثیر بسزایی بر ضمیر ناخودآگاه کودک می گذارد.

انتخاب اسم دختر و اسم پسر امروزی یکی از دغدغه ها و نگرانی هایی است که اکثر پدران و مادران و حتی دوستان و خانواده های آنها با آن مواجه هستند. از آنجایی که انتخاب اسم پسر و اسم دختر یکی از دشوارترین کارهایی است که پدر و مادر باید انجام دهند، بسیاری از اعضای خانواده و دوستان نیز با اظهار نظر و گفتن اسامی جدید و امروز سعی می کنند به آنها کمک کنند تا گزینه های بیشتری پیش روی آنها قرار دهند.

بسیاری از اسامی امروزی که اکثر آنها ریشه های ترکی و کردی دارند از اسامی زیبا و با معنایی هستند که پدران و مادران می توانند برای کودکان خود انتخاب کنند. اما حتی یافتن همین اسامی جدید برای انتخاب یک اسم پسر امروزی و یا اسم دختر، نیز یک چالش است که پیش روی پدران و مادران قرار دارد. استفاده از کتاب های اسامی که یک شیوه سنتی و قدیمی به شمار می رود، می تواند یک راه حل مناسب برای کمک به حل و رفع این مشکل باشد. هر چند باید توجه داشت که در کتاب های اسامی و معانی، تمامی نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممکن است پیدا کردن یک نام دختر و یا اسم پسر امروزی که مطابق با ریشه و معیارهای مدنظر والدین است، دشوار شود. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از پدران و مادران برای کمک به پیدا کردن اسم پسر و اسم دختر خود از خدمات سایت های آنلاین کمک می گیرند. سایت وولک نیز سایتی است که می تواند به والدین از بسیاری جهات کمک های بسزایی کند. در سایت وولک علاوه بر آشنایی با اسامی مختلف، بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده برای کودکان و والدین آنها قرار گرفته است که می توانند از آنها استفاده کنند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر مازنی / اسم دختر / وولک

 

کشور وسیع و پهناور ایران را قومیت های مختلفی تشکیل می دهد. هر قوم و گویشی که در ایران وجود دارند دارای فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد خود می باشند. این تفاوت فرهنگ ها در گویش و لهجه و حتی اسامی ای که والدین برای کودکان خود انتخاب می کنند ، به وضوح قابل رویت می باشد. استان های شمالی ایران همانند گیلان و مازندران نیز دارای گویش محلی خاص خود می باشند. در این میان اسامی مختلف این گویش ها نیز دارای طرفداران خاص خود هستند.در بسیاری از خانواده های مازندرانی انتخاب یک اسم پسرانه مازنی را به هر اسم دیگری ترجیح می دهند. انتخاب یک اسم دختر یا اسم پسر مازنی ، از میان انبوه اسامی اصیل و زیبای مازنی کار دشواری است که پدران و مادران باید انجام دهند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ بومی خود برای کودکشان انتخاب کنند. مسلما برای پدران و مادران مازندرانی که قصد انتخاب تنها یک اسم از میان اسم های زیبا و دلنشین مازندرانی را دارند کار بسیار چالش بر انگیزی خواهد بود.

در کنار انتخاب اسم ، کودکان پیش از تولد و پس از آن نیازهای مختلفی دارند. هر کودک در دوره رشد و نمو خود با مشکلات و مسائل متعددی مواجه می شود که هر کدام از آنها به راهکار خاص و منحصر به فرد خود نیاز دارند. آشنایی با این گونه مشکلات و راهکارهای مناسب برای مدیریت و کنترل آنها کاری است که بسیاری از پدران و مادران به اندازه کافی اطلاعی از آنها ندارند. کمک گرفتن از دکتر کودکان در هر زمان و هر مکانی امکان پذیر نمی باشد. پدران و مادران باید اطلاعات شخصی خود را در رابطه با مشکلات کودکان خود افزایش دهند. یکی از راه های افزایش اطلاعات پزشکی پدران و مادران ، استفاده از مطالب مستند و معتبری است که در سایت های کودک و نوجوان قرار دارند. سایت وولک نیز از جمله سایت هایی است که به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کند. سایت وولک با توجه به تجربه ای که از در طول سالیان فعالیت در حیطه کودک و نوجوان کسب کرده است ، یکی از اولین مقاصد پدران و مادران برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود می باشد. مطالب پزشکی معتبری در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان تهیه شده است که در تمامی آنها راهکارهای مدیریت و کنترل هر کدام ذکر شده است ، در سایت وولک قرار داده شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر کردی / اسم پسرانه ترکی / وولک

 

انتخاب اسم برای هر پدر و مادری در عین لذت بخش بودن، یکی از دشوار ترین و چالش برانگیز ترین کار هایی است که باید پیش از تولد کودک خود، آن را انجام دهند. اسامی زیبا و جذاب مختلفی وجود دارد که کار را برای هر پدر و مادری بسیار دشوارتر می کند. ایران نیز یک کشور چند قومیتی است که هر قومیت نیز اسامی خاص خود را دارند. مسلما هر پدر و مادری دوست دارند کودک آن ها یک اسم با ریشه و اصل قومیت خود داشته باشد. اسامی قومیتی هر کدام زیبایی و گیرایی خود را برای افراد آن قومیت دارند. به عنوان مثال یک اسم پسر کردی برای آن اقوام کرد کشور، جذابیت بیشتری نسبت به یک اسم پسرانه ترکی دارد. همین امر برای افراد ترک زبان صدق می کند که انتخاب اسم پسرانه ترکی را به انتخاب اسم پسرانه از یک قومیت دیگر ترجیح می دهند. روش های متعددی برای آشنایی با اسامی قومیت های مختلف و همچنین معانی آنها وجود دارد. پرسیدن از افراد آن قومیت و یا جستجوی آنلاین را می توان راحت ترین و ساده ترین این راه ها دانست. مسلما همه ما افرادی از قومیت های مختلف در اطراف خود نداریم، در نتیجه سریع ترین راه ممکن می تواند جستجوی آنلاین باشد که از هر نقطه از کشور و در هر زمان امکان پذیر می باشد. با یک جستجوی ساده برای یافتن یک اسم پسر کردی و یا اسم پسرانه ترکی با کلی اسامی مختلف و همچنین معانی آن ها مواجه خواهید شد که کار انتخاب را هم آسان تر و هم ممکن است دشوارتر کند. آسان تر از آن جهت که اسامی مختلف زیادی  پیش روی شما قرار دارد، و دشوار تر از این جهت که گزینه های بیشتر ممکن است باعث گیج شدن برای انتخاب تنها یک اسم از میان آن همه اسم زیبا، شود!

سایت وولک می تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک با چندین سال تجربه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان، نه تنها می تواند در انتخاب اسم به پدران و مادران کمک های فراوانی کند، بلکه می تواند در رابطه با مسائل و مشکلات مختلف دوره کودکی نیز راهنمایی و مشاوره های مختلفی به پدران و مادرانی که با آن مشکلات مواجه هستند، انجام دهد. سایت وولک در کنار مطالبی که برای والدین قرار می دهد، آموزش های مختلف و مفیدی نیز برای ارتقای مهارت های کودکان و همچنین سرگرمی آنها دارد که والدین می توانند متناسب با سلیقه کودک خود یکی از آن ها را انتخاب و به کودک خود آموزش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نام دختر ایرانی / اسم دختر شمالی / وولک

 

سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت در زمینه کودکان می باشد. پدران و مادران می توانند تمامی احتیاجات خود اعم از آشنایی با مشکلات و مسائل مختلف دوره کودکی، آشنایی با بهترین مهد کودک های کشور و ویژگی های آن ها و حتی خصوصیات مهم یک دکتر کودکان آشنایی کامل پیدا کنند. علاوه بر این، سایت وولک مطالب پزشکی مختلفی در رابطه با اختلالات و بیماری های رایج و همچنین ناشناخته دوره کودکی و نوجوانی در اختیار پدران و مادرانی قرار می دهد که با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. علاوه بر موضوعات متعددی که اغلب مخاطب آن ها پدران و مادران هستند، سایت وولک بخش هایی مختص به کودکان نیز دارد. در بخش های کودکان، بخش های سرگرمی و آموزشی بسیار زیادی به چشم می خورد. آموزش نقاشی ها حیوانات و اشکال مختلف، ساخت صنایع دستی و کار دستی های متعدد و حتی قصه های شب به صورت متنی و تصویری برای سرگرمی و تفریح کودکان در سایت وولک قرار دارد که پدران و مادران می توانند از آن ها برای آموزش به کودکان خود استفاده کنند.

در کنار تمامی مطالب آموزشی و آموزنده ای که در سایت وولک قرار دارد، بخش هایی به صورت خدماتی و کمک رسانی به پدران و مادران نیز وجود دارد. یکی از دشواری هایی که پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم برای کودک نو رسیده خود می باشد. دغدغه فکری انتخاب یک اسم پسرانه و یا نام دختر ایرانی برای کودک هنوز متولد نشده، ذهن بسیاری از پدران و مادران را در تمام طول بارداری به خود مشغول نگه می دارد. در برخی موارد والدین حتی پس از اتمام دوره بارداری و به دنیا آمدن کودک نیز همچنان برای انتخاب یک اسم برای کودک خود به نتیجه نرسیده اند. اسامی ایرانی ریشه های مختلفی دارند. گاهی اسامی ریشه ترکی، گاهی کرد و گاهی ممکن است یک اسم دختر شمالی از میان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب کند. سایت وولک می تواند با در اختیار قرار دادن یک لیست از اسامی مختلف کودکان با ریشه های کردی، ترکی و حتی شمالی، به پدران و مادران کمک کند تا هر چه سریع تر برای انتخاب اسم کودک خود، تصمیم نهایی را بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی حباب
نقاشی کریستال
وولک

 

 

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی حباب باید طرح نهایی نقاشی حباب را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی حباب با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی حباب خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی حباب او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی حباب به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یافت. به همین علت است که سایت وولک همواره بچه ها را به کشیدن نقاشی تشویق میکند. برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کودکانه کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی کریستال کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی سنجاب / نقاشی شتر https://www.voolak.com/

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

 

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فیلم کاردستی با کاغذ
نقاشی آسان و زیبا
وولک

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستیجدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش فیلم کاردستی با کاغذ دارید. ساختکاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستیسادهوآسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .قیلم های آموزش کاردیتی را میتوانید در وولک ببینید.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی آسان و زیبا که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشیزیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرحنقاشیکودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشیساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق کودک و حتی بهترین دکتر کودکان، تمامی پدران و مادران باید برای کودکی که در راه دارند، یک اسم انتخاب کنند. هزاران هزار اسم زیبا و جذاب ایرانی و اصیل وجود دارند که انتخاب را برای هر پدر و مادری دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و یا یک اسم پسرونه ، همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که ممکن است شنیده باشند را به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که مسلما برای همه امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، می باشد. در این کتاب ها، تمامی اسامی را براساس حروف الفبا لیست می کند و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتاب های در عین دسترسی آسانی که دارند، دارای یک ایراد و سختی نیز می باشد. این ایراد را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، نیز می باشد.

آسان ترین و راحت ترین شیوه برای انتخاب اسم دختر به روز و یا انتخاب یک اسم پسرونه، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://www.voolak.com یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق کودک و حتی بهترین دکتر کودکان، تمامی پدران و مادران باید برای کودکی که در راه دارند، یک اسم انتخاب کنند. هزاران هزار اسم زیبا و جذاب ایرانی و اصیل وجود دارند که انتخاب را برای هر پدر و مادری دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و یا یک اسم پسرونه ، همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که ممکن است شنیده باشند را به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که مسلما برای همه امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، می باشد. در این کتاب ها، تمامی اسامی را براساس حروف الفبا لیست می کند و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتاب های در عین دسترسی آسانی که دارند، دارای یک ایراد و سختی نیز می باشد. این ایراد را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، نیز می باشد.

آسان ترین و راحت ترین شیوه برای انتخاب اسم دختر به روز و یا انتخاب یک اسم پسرونه، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://www.voolak.com یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر فارسی / اسم دختر محبوب / وولک

 

اضافه شدن یک عضوی کوچک و جدید به خانواده، از مسرت بخش ترین خبرهایی است که می توان به یک خانواده داد. آمدن یک کودک به خانواده همه را به تکاپو و جنب و جوش وادار می کند. کودک دارای نیازهای خاص خود است. باید اتاق کودک آماده باشد، لوازم خواب مناسب برای او تهیه شود، دکوراسیون مناسب برای جنس دختر یا جنس پسر انتخاب شود. والدین سعی می کنند تمام مایحتاجی که ممکن است یک کودک در بدو تولد به آن نیاز پیدا کنند را، فراهم کنند. علاوه بر همچین نیازهایی، کودک به یک هویت نیاز دارد. انتخاب اسم برای کودک به اندازه انتخاب دکوراسیون اتاق کودک، لباس کودک و حتی انتخاب دکتر کودکان مناسب برای او، سخت و در عین حال لذت بخش است. 

برخی از پدران و مادران هستند که دوست ندارند تا جنسیت کودک خود را تا زمان تولد بدانند. به همین دلیل است که برای انتخاب اسم مناسب بین اسم پسر فارسی و اسم دختر محبوب برای کودک خود از هر دو جنسیت دختر و جنسیت پسر جستجو می کنند. برخی دیگر از پدران و مادران اینگونه نیستند. آنها ترجیح می دهند تا جنسیت کودک خود را در همان ماه های اول بارداری، متوجه شوند. همین دانستند جنسیت کودک پیش از تولد می تواند کمک کننده باشد. زیرا دایره جستجو بین اسامی را راحت تر می کند. در هر دو حالت، پدران ومادران باید زمان زیادی را صرف فکر کردن و انتخاب یک اسم متناسب و دلخواه برای کودک کنند. بسیاری از پدران و مادران برای انتخاب اسم پسر فارسی و یا اسم دختر محبوب بین کودکان، از سایت های کودک و گزینه هایی همانند کتاب های اسم کودکان استفاده می کنند.

از جمله سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند و در بسیاری از عرصه های مختلف به کودکان کمک می کنند، سایت وولک می باشد. سایت وولک با داشتن سال ها تجربه در زمینه های آموزشی و مطالب مفید پزشکی از بسیاری جهات می توانند به پدران و مادران و همچنین کودکان کمک های فراوانی کنند. پدران و مادران می توانند با مراجعه به سایت وولک تمامی با نکات و اقدامات مهمی که نوزادان و کودکان در مراحل مختلف رشد به آن نیاز پیدا می کنند و یا پدران و مادران باید انجام دهند را، آشنا شوند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اسم دخترانه مازنی / اسم پسرانه ایرانی / وولک

 

کشور ایران دارای قومیت های مختلف و گویش های شیرین متنوعی می باشد. هر قومیت ، از فرهنگ، آداب و رسوم و لحجه زیبا و دلنشین مخصوص به خود بهره مند هستند. هر گویش و هر قومیتی دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خود است. از جمله دلنشین ترین و جذاب ترین گویش ها در میان اقوام ایرانی، می توان به گویش مازنی که متعلق به مردم استان عزیزمان مازندران است، اشاره کرد. مردم مازندرانی با لهجه شیرین و گویش محلی خود می توانند توجه هر شخص غریبه ای را به خود جلب کند. با توجه به گسترش ارتباطات در میان اقوام ایرانی و همچنین وصلت هایی که با هر قوم صورت می گیرد، امروزه اکثر خانواده های ایران دارای اصالتی چند قومیتی هستند. به همین دلیل است که در برخی خانواده ها که پدر ترک و یا مادر مازنی است ممکن است اسم دخترانه مازنی برای فرزند خود انتخاب کنند. این امر کاملا طبیعی است. زیرا هر پدر و مادری سعی می کند اصل و نسب خود را از طریق فرزندانش حفظ و به نسل بعدی انتقال دهد. اسم نیز بخشی از اصالت و فرهنگ است که تاثیر زیادی بر روی شخصیت و حتی هویت اصلی کودک می گذارد. اکثر نام ها و اسامی ایرانی دارای معانی زیبا و جذابی هستند. بنابراین مهم نیست که از کدام قوم و فرهنگ برای کودک خود اسم انتخاب کنید، زیرا هر نامی انتخاب کنید در نهایت یک اسم پسرانه ایرانی انتخاب کرده اید. به دلیل اینکه، تمامی اقوام و قومیت ها با تمامی تفاوت های که دارند، همگی جزوی از کشور عزیزمان ایران هستند.

برای آشنایی با اسامی و معانی آنها استفاده از سایت های ایرانی یک ایده راحت و سریع می باشد. سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند همانند سایت وولک، در کنار انتخاب اسم و آشنایی با معانی آنها از بسیاری جهات دیگر نیز می تواند مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار دهد. مطالبی که اکثر آنها جنبه های آموزشی و یا راهنمایی برای نحوه مدیریت یک مشکل پزشکی می باشند. اکثر آموزش هایی که در سایت وولک قرار می گیرد برای کودکان است تا از طریق انجام آن مهارت های فردی خود را ارتقا دهند. مطالب پزشکی نیز برای کمک به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشکی ای که ممکن است کودکان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنایی پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ های شاد کودکانه
وولک

 

 

آهنگ و ترانه کودکانه سرشار از احساسات است و تمامی احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادی ، خنده ، … که با یادگیری دانلود آهنگ کودکانه قشنگ کم کم از متوجه احساسات او خواهید شد .
خواندن آهنگ های شاد کودکانه باعث افزایش خلاقیت کودک شما می شود و می تواند با کلمات بازی کرده و شعر های جدیدی از خود بسازد .شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. بمیتوانید در سایت وولک این شعر و آهنگ ها همراه با صد ها قصه پیدا کنید. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. میتوانید آنرا به شکل نمایش هم دربیاورید که بسیار مفید است و میتواند باعث رشد خلاقیت کودک شود.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه جدید / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه جدید می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

ذهن کودکان شما عاشق یادگیری است و سایت وولک فرصتی عالی برای ایجاد سرگرمی و جذاب کردن یادگیری است بنابراین کودکان خود را با بازی ها و فعالیت هایی که شامل یادگیری و پازل ها در یک سایت است، مشغول کنید. اگرچه سایت مناسب برای کودکان فرصتی برای شکستن هنجارهای سایت مناسب برای بزرگسالان است ، اما هنوز هم با مجموعه بهترین دستورالعمل های عملکرد خود همراه است به هر حال فرصتی است که با هم متفاوت فکر کنیم و تفریح ​​زیادی داشته باشیم و برای یک راهنمایی عمومی انتخاب سایت کودک خود به یاد داشته باشید که باید روشن و جسورانه و سرگرم کننده و آموزشی برای کودک شما باشد فرزندان شما می توانند امروز در یک محیط آنلاین ایمن چیز جدیدی بیاموزند بنابراین سایت های آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده هستند اگر سایت کودکانه مناسب طراحی شده باشد و محتوای مناسبی داشته باشد کودکان شما می توانند صدها ویدئو کلیپ نمایش را تماشا کرده و بازی هایی را انجام دهند که به آنها کمک می کند حروف ، صداهای حیوانات ، قافیه ها ، رنگ ها و موارد دیگر را یاد بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ کودکانه شاد
https://www.voolak.com

 

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان آهنگ کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند. کودکان نیاز زیادی به شادی دارند و اگر این نیاز آنها برطرف نشود در آینده دچار مشکلات زیادی خواهند شد. بنابرین میتوانید با آهنگ های شاد این نیاز آنها را تامین کنید اما مهم است این آهنگ ها کودکانه و مناسب سن او باشند. اگر چنین باشد این آهنگ ها میتواند کاربرد تربیتی هم داشته باشد و کودک را با مفاهیم اخلاقی آشنا کند. حتی آهنگ گذاشتن برای نوزادان هم مفید است زیرا حواس شنیداری آنها را تقویت میکند و مغز او را فعال تر میکند. او ریتم را میاموزد و زمانی که به حرف افتاد دایره لغات وسیع تری دارد. همچنین زمانی که مفهوم آهنگ را فهمید احساسات او گسترش پیدا میکند. شما میتوانید بیش از 100 آهمگ و شعر کودکانه را در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com ببنید و گوش کنید



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ کودکانه فارسی
وولک

 

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود در سایت های کودکانه مانند وولک عموما بر روی حوزه هایی مثل قصه و کارتن و آهنگ های کودکانه کار میکنند. خیلی مهم است که کودکان شما در چه سایتی گشت و گذار کنند برخی از سایت ها فقط سرگرم کننده هستند و هیچ آیدی رشدی و تربیتی برای کودک ندارند. سایت هایی نیز هستند که به محتوای خود دقت میکنند. محتواهایی مثل قصه و آهنگ کودکانه فارسی منتشر میکنند که به محتواهای آن دقت شده که مناسب سن کودک باشد. آهنگ های کودکانه سایت وولک میتوانند جایگزین مناسبی بجای آهنگ های بزرگسالان باشند که بسیار هم برای کودک بد آموزی دارند. آهنگ های کودکانه برای کودکان نوشته شدند و از این جهت مناسب روحیات آنها هستند. این اهنگ ها از آهنگ های قدیمی و نوستالژیک و آهنگ های جدید هستند که عواطف و دایره لغات کودک را هم گسترش میدهند.  کودک با خیال پردازی در خصوص این آهنگ ها خود را در موقیعت های متفاوت تصور میکند و به تجربیات ذهنی او میافزاید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ کودکانه صوتی
وولک

آهنگ های کودکانه کمک زیاید به رشد کودک میکنند و برای او بسیار مفید هستند. چرا که حواس شنیداری کودک را درگیر میکنند و ذهنم فعال کودک به تحلیل داده های ورودی میپردازد و تمام لغات و مفاهیم آهنگ در مغز کودک حک میشود. به نظر میرسد حالا متوجه شده اید که چرا کارشناسان کودک، کودکان را از شنیدن محتواهایی که مناسب سن آن نیستند منع میکند. فک کنید که کودک شما به جای گوش دادن به آهنگ کودکانه صوتی و مفاهیمی همچون کمک، همدلی، تلاش و ... به محتواهایی مثل آهنگ های دکتر و سمیه گوش کند و با مفاهیم خارج از سنش آشنا شود و به آنها توجه کند!!! و به تفکر در آن خصوص بپدازد و دایره لغاتش در آن زمینه ها گسترده شود. هیچ پدر و مادری این را نمیخواهد. هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود. یادگیری همراه با آهنگ کودکانه شاد ، مغز کودک را برای یادگیری در زمان مدرسه آماده می کند .اما قبل از آن هم میتوانید در سایت هایی مثل وولک به او کمک کنید آهنگ گوش کند و حفظ کند.
جنبش های فیزیکی که در هنگام خواندن آهنگ کودکانه صوتی ایجاد می شود کودک شما را از لحاظ جسمی قدرتمند می کند و به نوعی با این روش یعنی پخش ترانه کودکانه شاد می توانید موجب ورزش کردن او شوید .
با دانلود ترانه شاد کودکانه برای فرزند خود به حفظ آرامش او کمک می کنید . کودک با گوش دادن به آهنگ های شاد کودکانه بی کلام می تواند به راحتی بخوابد یا با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام از خشم کودک خود جلو گیری می کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کوتاه کودکانه
https://www.voolak.com

 

 

آهنگ کودکانه به راحتی در ذهن کودک حک می شود و با همین آهنگ های شاد کودکانه و ساده می توانید برای کودکان تدریس کنید تا به راحتی کلمات را به ذهن بسپارند . نگه داشتن کلمات همراه با آهنگ کودکانه صوتی در ذهن برای کودکان به مراتب راحت تر از یادگیری ساده آن است . شنیدن شعر کودکانه کوتاه و همچنین تماشای فیلم آهنگ کودکانه تصویری که به صورت ویدیو است، به کودک شما کمک می کند تا صدا و آوا های کلمات جدید و همچنین شکل کلمات جدید بیشتر آشنا شوند. بنابراین شنیدن شعر کودکانه زیبا توسط کودک دایره لغات فرزند شما را بزرگ تر می کند.
شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .
یادگیری با شعر کودکانه کوتاه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .
هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود..

سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com با فعالیت تخصصی حوزه کودک همیشه به این نکته اهمیت میدهد که درگیر کردن حواس کودک با آهنگ ها و قصه ها چقدر برای کودک مفید است. آهنگ ها هم مانند قصه با تصویر سازی که در ذهن ایجاد میکنند موجب رشد تخیل کودک میشوند. این باید برای ما مهم باشد که کودکان ما به چه کحتواهایی سرگرم میشوند و آیا این محتوا ها برای آنها مفید است یا مضر؟



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آهنگ بچه گانه فارسی / voolak

 

یکی از راه های ارتباط با فرزند در دوران جنینی گوش دادن به شعر کودکانه است . اما باید بدانید صدای زیاد موجب ترسیدن کودک شما می گردد و شاید خطراتی را به همراه داشته باشد شما می توانید با دانلود آهنگ کودکانه بی کلام و آرام با ا ارتباط بر قرار کنید و یا اگر می خواهید کلیپ آهنگ کودکانه ببینید یا گوش دهید صدای آن را کم کنید تا آزاری به کودکتان نرسد . گوش دادن به ترانه کودکانه فارسی باعث می شود در دوران کودکی کلمات را به راحتی متوجه شوند . در دوران نوزادی نیز به دانلود ترانه کودکانه بپردازید تا هم او را با کلمات آشنا کنید هم موجب آرامش او شوید و هم بتوانید با شعر کودکانه صوتی با او ارتباط برقرار کنید.

تاثیر شعر و آهنگ بچه گانه فارسی بر روی فرزند شما در سنین مختلف متفاوت است. کودک شما حتی زمانی که در رحم مادر بود نیز قادر به شنیدن صدای شما بود. خواندن آهنگ کودکانه قشنگ با صدای بلند برای نوزاد تازه متولد شده نیز تاثیراتی دارد. شما از زمان تولد فرزند خود می توانید شروع به خواندن ترانه کودکانه زیبا برای او کنید؛ چرا که شنیدن صدای مادر به فرزند شما آرامش را منتقل می کند و بی شک شنیدن صدای مادر در حالی که متن شعر کودکانه را می خواند برای کودک شما بسیار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگی: قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.

برای شنیدن آهنگ های و شعر های کودکانه جذاب و فارسی می توانید به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کنید و در آن جا به تمامی سرگرمی های مورد نیاز برای روح و جسم کودک خود دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه کوتاه صوتی / voolak

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن شعر کودکانه کوتاه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند. کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

استفاده از اشکال قابل تشخیص برای کودکان خصوصاً خردسالان جذابیت بیشتری دارد زیرا این روند یادگیری را در کودکان ترغیب و تقویت می کند حیوانات ، اشکال طبیعت و اشیاء اطراف خانه همه برای کودکان آشنا و قابل شناسایی هستند ، زیرا بخش اعظمی از جهان بینایی و لمسی کودکان را تشکیل می دهد و جالب است بدانید که سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com از این ویژگی ها به نحو احسن بهره برده است.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

متن شعر کودکانه / voolak

 

شعر های کودکانه زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه متن شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند.

انتخاب یک سایت کودک با عمق بصری باعث می شود که دنیای روی صفحه نمایش واقعی تر به نظر برسد و احساس واقعی تری برای کودک داشته باشد و کودکان با ظاهر یک سایت معمولی بیشتر آشنا می شوند سایه ها ، جلوه های برجسته ، شیب ها و طرح های سه بعدی برای شکل دادن به یک دید واقع بینانه تر استفاده می شود.

یکی از بهترین سایت هایی که در زمینه کودک در فرمت وب و اپلیکیشن فعالیت می کند، وبسایت وولک است. وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com با رعایت تمامی نکات روانشناسی کودک، سعی کرده است تا وبسایتی کامل را برای سرگرمی کودکان و آموزش های مورد نیاز برای والدین به وجود اورد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت وولک، به سرگرمی های متعددی که کودک را می تواند تا ساعت ها سرگرم کند، دسترسی داشته باشید. در وولک، نقاشی، کاردستی، آهنگ ها و شعر های متعدد کودکانه، و قصه های منحصر به فردی است که هر کدام از آن ها پر از نکته و سرگرمی برای فرزندان دلبند شماست.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شعر های کودکانه صوتی / وولک

 

شعر های کودکانه صوتی زیادی مناسب کودکان وجود دارد. شنیدن شعر و آهنگ کودکانه، چه شعر کودکانه قدیمی چه جدید توسط کودک برای فرزند شما بسیار مفید است و مزیت های زیادی دارد. کودکان دوست دارند آهنگ کودکانه تصویری یا صوتی مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا کودکان شعر کودکانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ می کنند و همان طور که اشاره شد این امر باعث تقویت حافظه کودک شما می شود. اهمیت شنیدن شعر کودکانه زیاد است چرا که همانطور که می دانید اولین راه ارتباطی کودک با مادر خود قدرت شنوایی و صدا است بنابراین در صورتی که مادر با کودک خود صحبت نکند و یا برای او شروع به خواندن آهنگ کودکانه شاد فارسی نکند ممکن است کودک شما به اندازه کافی محبتی که نیاز دارد را دریافت نکند. بنابراین از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد کودکانه برای او غافل نشوید. همچنین والدین می تواند نکات آموزشی کوچکی را در قالب اشعار و آهنگ کودکانه به فرزند خود انتقال دهند برای این منظور می توانید برای دانلود آهنگ کودکانه فارسی آموزنده اقدام کنید. در مهدکودک ها یکی از راه های آموزش به کودکان، شعر های کودکانه است. استفاده از فیلم شعر کودکانه تصویری می تواند به کودک شما کمک کند تا محتوای شعر کودکانه کوتاه و مورد نظر شما را بهتر درک کند.

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید در انتخاب خود استفاده نمایید زیرا توجه همه کودکان بیشتر به رنگ ها جلب خواهد شد کودکان از یک سایت تجربه خوشبختی می خواهند ، بنابراین از رنگ هایی که روشن و “خوشحال” هستند ، در انتخاب یک سایت کودک مانند وولک باید استفاده شود چهره های خندان ، شخصیت های شاد ، حرکات پرانرژی و حرف های مثبت همه به تجربه ای از تفریح ​​ دوستانه به کودکان شما کمک می کنند بنابراین هنگام انتخاب سایتی با هدفی برای کودکان، از رنگ های روشن و واضح استفاده کنید که قوه بصری کودک را به روشی فراموش نشدنی تحریک می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()