کاردستی جعبه سوپرایز
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی جعبه سوپرایز / کاردستی سفینه فضایی / وولک

 

کودکان علاقه بسیاری به هدیه دادن و غافلگیر کردن دیگران دارند. برای همین هم از راه های مختلفی برای این غافلگیری استفاده می کنند. را پیشنهادی ما برای غافلگیر کردن کودکان، ساخت کاردستی ساده است. حال اگر این کاردستی، کاردستی جعبه سوپرایز باشد که چه بهتر. کاردستی جعبه سوپرایز مخصوص هدیه دادن است. اگر کودک کاردستی جعبه سوپرایز را بسازد و به یکی از اعضای خانواده هدیه بدهد، علاوه بر اینکه آن ها را شاد می کند خودش نیز خوشحال می شود. کاردستی جعبه سوپرایز به سادگی ساخته می شود و نیازی به کمک بزرگتر ها نسیت مگر اینکه نیاز به برش وجود داشته باشد که قطعا در ساخات کاردستی جعبه سوپرایز نیاز به برش هست و پدر یا مادر باید کار با قیچی را انجام دهند یا اگر خود کودک آن را انجام می دهد حتما زیر نظر یک بزرگتر باشد. ساخت کاردستی جعبه سوپرایز کودک بسیار ساده است و می توانید از رنگ های جذابی در آن استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد برای کودکان بسیار نشاط آور است و موجب انرژی مثبت آنان می گردد.

ساخت کاردستی سفینه فضایی هم به دست کودک و هم به دست والدین به سادگی قابل ساخت است. ساخت کاردستی سفینه فضایی بسیار ساده است و تنها به چند تکه مقوای رنگی و تلق نیازمند هستید. برای زیبایی کگاردستی هم می توانید از پولک یا سنگ های مختلف رنگی استفاده کنید. البته از آنجایی که نیاز به برش دارد بهتر است این کار را والدین انجام دهند. برای ساخت کاردستی سفینه فضایی ویدئو را برای کودک خود پخش کنید و خودتان هم از طرفی او را همراهی کنید.

برای آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه به فرزند خود، به صورت مرحله به مرحله و کاملا رایگان می توانید از محتواهای مفید موجود در وبسایت تخصصی کودکان وولک استفاده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: