قیمت بلبرینگ سیمان
نوشته شده توسط : shayan

 

برای داشتن صنعتی موفق و پیشرفته ، نیاز به ماشین آلات و دستگاه های قوی می باشد. با توجه به اینکه صنعت کشور ایران از بسیاری جهات مورد تحریم قرار گرفته است ، رسیدگی به ماشین آلات و تعمیر آن ها نیز بسیار دشوار و سخت شده است. بسیاری از قطعات دستگاه ها و ماشین آلات که در گذشته از طریق نمایندگی های رسمی شرکت های تولید کننده خارجی تامین می شدند ، امروزه باید به کمک شرکت های وارد کننده بدست صاحبان صنایع برسد. این امر بر قیمت های بازار نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. به عنوان مثال قیمت بلبرینگ سیمان که در گذشته از طریق نمایندگی رسمی شرکت تولید کننده به دست صاحب صنعت می رسید ، امروزه به دلیل تحریمات اعمال شده بسیار افزایش پیدا کرده است و باید با هزینه ای گزاف تر تهیه شود.

یکی از شرکت هایی که در تعادل قیمت های قطعات صنعتی نقش بسیاری مهمی ایفا می کند ، شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد. شرکت دانا صنعت آپادانا که بیش از دو دهه سابقه و تجربه در حیطه واردات ، فروش و تولید انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و گریس به کشور را دارد ، در طی این دوران سخت موفق به وارد کردن قطعاتی مورد نظر صنایع مختلف به کشور شده است. شرکت دانا صنعت آپادانا اکثر محصولات خود را از طریق سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با یک نگاه اجمالی به سایت دیجی برینگ می توان متوجه کیفیت و مرغوبیت محصولات آن شد.

شرکت دانا صنعت آپادانا که به لطف سالیان تجربه در حیطه واردات انواع بلبرینگ و رولبرینگ خارجی ، در زمره شناخته شده ترین شرکت های ایرانی در جهان قرار دارد ، محصولات بسیاری از برندهایی که به دلیل تحریمات قادر به داشتن نمایندگی رسمی در کشور نمی باشند را به کشور وارد می کند. این امر باعث شده است که این شرکت عملکردی همانند نمایندگی رسمی آن برند در کشور ایران داشته باشد. همانند برند معروف و معتبر اس کا اف که تمامی محصولات آن در سایت دیجی برینگ قابل مشاهده و و خریداری می باشند. به همین دلیل است که بسیاری افرادی شرکت دانا صنعت آپادانا را به عنوان نمایندگی فروش بلبرینگ skf در ایران می شناسند. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این شرکت معتبر ، می توانید از سایت دیجی برینگ با آدرسی اینترنتی https://digibearings.com/ دیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: