بلبرینگ skf
نوشته شده توسط : shayan

 

صنعت هر کشور تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد چرخه اقتصادی آن کشور دارد. برای داشتن رونق اقتصادی و پیشرفت بیشتر ، به دستگاه و ماشین آلات قابل اعتماد و مستحکم نیاز است. بسیاری از صنایع که قادر به خریداری مداوم ماشین آلات جدید نیستند ، تنها به تعمیر و یا تعویض قطعات آن بسنده می کنند. یکی از قطعاتی که در عملکرد ماشین آلات بسیار تاثیر گذار است ، بلبرینگ می باشد. گاهی یک دستگاه قدیمی تنها با تعویض بلبرینگ قدیمی خود با یک بلبرینگ جدید می تواند همانند روز اول خود به فعالیت ادامه دهد. این امر نشان می دهد که بلبرینگ تا چه حد بر عملکرد و کارآیی ماشین آلات و دستگاه های صنایع مختلف ، تاثیر گذار می باشد.

سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ ، از جمله سایت هایی است که در حیطه فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ در کشور فعالیت می کند. حیطه فعالیت سایت دیجی برینگ تنها به فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ محدود نمی شود. سایت دیجی برینگ که متعلق به شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد ، مالک چندین برند بلبرینگ و رولبرینگ از جمله R&Z, DSA, ZZK,GSK می باشد که در میان برترین و با کیفیت ترین محصولات بلبرینگ در بازارهای داخلی و خارجی به شمار می روند.

به لطف چندین سال تجربه در واردات بلبرینگ های برندهای معتبر و معروف خارجی ، شرکت دانا صنعت آپادانا قادر به وارد کردن محصولات برندهایی همچون بلبرینگ skf به کشور شده است. شرکت سوئدی skf یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان بلبرینگ و رولبرینگ در جهان به شمار می رود. متاسفانه به دلیل تحریماتی که علیه کشور ایران اعمال شده است ، امکان خریداری محصولات این برند از نمایندگی رسمی و اصلی آن در کشور مقدور نمی باشد. اما به لطف تلاش هایی که شرکت دانا صنعت آپادانا انجام داده است ، اکثر و انواع محصولات برند skf در سایت دیجی برینگ در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

علاوه بر بلبرینگ و رولبرینگ ، فروش گرمکن القایی بلبرینگ نیز به همان اندازه پر تقاضا و پر فروش می باشد. کمکی که گرمکن القایی بلبرینگ در هنگام نصب و راه اندازی بلبرینگ بر روی دستگاه می کند ، کمک بسیار بزرگی به تعمیرکار و همچنین صاحب دستگاه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: