نقاشی ساده
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی ساده
تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: