اسم پسر جدید
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسر جدید / اسم پسرونه محلی / voolak.com

 

تمامی اسم های ایرانی دارای اصالت خاصی هستند که به یک قوم منسوب می شوند. هر اسم پسرونه محلی را می تواند در گویش های مختلف و به مرور زمان، دچار تغییرات فراوانی شود. حتی برخی مواقع ممکن است یک اسم پسرونه محلی را با یک اسم پسر جدید اشتباه بگیرند. این امر به دلیل نا آشنایی با فرهنگ ها و قومیت های مختلف کشور ایران، به دفعات زیاد رخ می دهد.  به همین دلیل است که راه های مختلفی برای آشنایی با اسامی پسر جدید و دیگر اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی و محلی وجود دارد. از جمله این راه ها می توان به استفاده از کتاب های اسم و همچنین سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، اشاره کرد. هر دو روش دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

در روش استفاده از کتاب اسامی و معانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا لیست شده اند. معنی و ریشه هر اسم نیز مقابل آن ذکر شده اند. اما در این روش، حوصله و زمان زیادی لازم است. به همین دلیل است که اکثر افراد از روش دوم، یعنی جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت های کودک و نوجوان استفاده می کنند.

در این روش، کافی است پدر یا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با ریشه و معنی آن آشنا شوند. یا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلی از یک قوم خاص را دارند می توانند با جستجوی همین کلمات به آن دسترسی یابند. سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com   با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم پسر جدید و یا اسم پسرونه محلی به آن مراجعه کرد. در سایت وولک، در کنار مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان در سایت قرار دارند، آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر، نیز برای سرگرمی و یادگیری کودکان نیز در دسترس قرار دارند. در واقع می توان گفت، سایت وولک به طور همزمان مخاطبین خود را تمامی اعضای خانواده یعنی پدر، مادر و کودکان قرار داده است. به همین دلیل است که انواع مختلف مطالب را می توان در این سایت پیدا کرد.





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: