فیلم شعر کودکانه / voolak
نوشته شده توسط : shayan

فیلم شعر کودکانه / voolak

 

صدا یکی از عوامل تاثیر گذار در رشد ذهنی کودک است و ایجاد صدا ، آواز ، ترانه یا حتی صداهای گوش خراش، ذهن کودک را به خود مشغول می کند . حال ما می خواهیم به جنبه مثبت صدا یعنی فیلم شعر کودکانه و ترانه کودکانه شاد بپردازیم و تاثیرات آن را بر ذهن کودک بررسی کنیم . بسیاری از آموزه هایی که از کودکی به یادگار داریم بدون توجه به معنی آن ها تنها به دلیل ریتم و آهنگ کودکانه ای که داشته اند در ذهن ما باقی مانده اند و به همین دلیل همچنان ان ها را به یاد داریم . مثلا یادگیری الفبا با کلیپ آهنگ کودکانه که از کودکی والدینمان به ما آموزش داده اند هیچگاه از ذهنمان پاک نمی شود.

هم چنین شنیدن شعر کودکانه فارسی به کودکان در روان خواندن کمک می کند. اولین چیزی که کودکان شما هنگام شنیدن شعر کوتاه کودکانه فرا می گیرند و به آن دقت می کنند قافیه های متن شعر کودکانه صوتی است. در بعضی موارد کودکان هنگام شنیدن شعر کودکانه زیبا تلاش می کنند تا متن شعر کودکانه را به خاطر بسپارند و این امر باعث می شود تا قدرت حافظه فرزند شما نیز از این راه تقویت شود و خود آن ها شروع به خواندن شعر های کودکانه کنند.

این که از زمانی که نوزاد شما متولد می شود شروع به خواندن شعر کودکانه برای او کنید تاثیر بسیار مثبتی در روند رشد توانایی شنوایی کودک شما دارد. شما حتی می توانید این کار را به صورت یک برنامه ثابت انجام دهید و به طور روزانه قبل از خواب کودک خود، برای او شروع به خواندن شعر کودکانه جدید کنید یا حتی برای کودک خود اقدام به دانلود شعر کودکانه یا آهنگ کودکانه کنید و برای او شعر های کودکانه پخش کنید. حتی می توانید در سن مناسب کودک خود برای او عروسک هایی که مجهز به شعر کودکانه شاد هستند، تهیه کنید.

فرزندان شما می توانند امروز در یک محیط آنلاین ایمن چیز جدیدی بیاموزند بنابراین سایت های تخصصی مانند وولک به نشانی https://www.voolak.com برای کودکان بسیار سرگرم کننده هستند اگر سایت کودکانه مناسب طراحی شده باشد و محتوای مناسبی داشته باشد کودکان شما می توانند صدها ویدئو کلیپ نمایش را تماشا کرده و بازی هایی را انجام دهند که به آنها کمک می کند حروف ، صداهای حیوانات ، قافیه ها ، رنگ ها و موارد دیگر را یاد بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: