نقاشی گوزن نقاشی کفش وولک
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی گوزن
نقاشی کفش
وولک

 

از گذشته تا به امروز با تغییر سبک زندگی خانواده ها، بازی ها و سرگرمی ها و همینطور علایق و سلایق کودکان امروزی نیز دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است اما جالب است بدانید که با وجود تمام این تغییرات همچنان کودکان به سرگرمی محبوب همیشگی اشان یعنی نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و آن ها را برای ساعاتی از کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی دور کنند. سایت هایی هم هستنند که ترکیب تکنولوژی و این سرگرمی ها هستند. سایت هایی مثل وولک که از بهترین های این حوزه است.

همچنین می توانید با کمک آموزش نقاشی طرح های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را از راه غیرمستقیم نقاشی کشیدن افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی گوزن بامزه کودکان را با انواع حیوانات نادر و جنگلی آشنا کنید. همچنین می توانید برای سرگرمی بیشتر کودکان خود، هنگامی که فرزندتان درحال ترسیم نقاشی گوزن است، شعر ها و قصه های مربوط به گوزن را برای کودک خود بخوانید و از این طریق اطلاعات او را افزایش دهید.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کفش هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود.

درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کفش است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کفش می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کفش با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: