شعر های کودکانه فارسی / وولک
نوشته شده توسط : shayan

شعر های کودکانه فارسی / وولک

 

آهنگ کودکانه به راحتی در ذهن کودک حک می شود و با همین شعر های کودکانه فارسی و ساده می توانید برای کودکان تدریس کنید تا به راحتی کلمات را به ذهن بسپارند . نگه داشتن کلمات همراه با آهنگ کودکانه صوتی در ذهن برای کودکان به مراتب راحت تر از یادگیری ساده آن است . شنیدن شعر کودکانه کوتاه و همچنین تماشای فیلم آهنگ کودکانه تصویری که به صورت ویدیو است، به کودک شما کمک می کند تا صدا و آوا های کلمات جدید و همچنین شکل کلمات جدید بیشتر آشنا شوند. بنابراین شنیدن شعر کودکانه زیبا توسط کودک دایره لغات فرزند شما را بزرگ تر می کند.

شما با خواندن ترانه کودکانه شاد برای فرزندانتان به او آرامش می دهید و خواندن ترانه های کودکانه باعث صمیمیت بیشتر بین فرزندان و والدین می شود .یادگیری با آهنگ کودکانه شاد اعتماد به نفس او را بالا می برد؛ زیرا سرعت یادگیری بالا می رود و بازدهی بیشتر می شود به همین دلیل است که اعتماد به نفس کودک از طریق گوش دادن به آهنگ کودکانه زیبا بیشتر می شود .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

کودکان عاشق شخصیت های متحرک ، به خصوص شخصیت های شاد و دوست داشتنی هستند  این روش ممکن است برگرفته از شخصیت های تازه ایجاد شده و یا ممکن است از برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها یا بازی هایی که با آنها آشنا هستند نیز باشد.

وقتی برای فرزند خود یک قصه تعریف می کنید کودک می تواند تخیل کند می تواند رویاپردازی کند و خود را جای قهرمان قصه ها قرار دهد و ذهن و فکر خود را برای ارتباط برقرار کردن با قصه فعال نماید. وولک جاییه برای وول زدن بچه ها، جاییه که پدر و مادرها میتونن به راحتی و با خیال راحت بچه هاشون رو رها کنن تا اونها اونجا قصه کودکانه گوش کنن، بازی کنن، سرگرم بشن و آموزش ببینن!





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: