اسم لاکچری
نوشته شده توسط : shayan

اسم لاکچری / اسم دختر فارسی / وولک

 

هزاران هزار اسم دختر فارسی وجود دارد که می توان از میان آنها یکی را برای کودک خود انتخاب کنید. اما هر چقدر تعداد انتخاب های مقابل شما بیشتر شود، باعث سردرگمی و گیجی بیشتر نیز می شود. در برخی موارد برای کسانی که نمی توانند از میان اسامی یکی را انتخاب کنند، گزینه استفاده از اسامی ترکیبی نیز وجود دارد. در این حالت پدر و مادر می توانند هر کدام یک اسم دختر فارسی را برداشته و با یک اسم لاکچری دخترانه جدید ترکیب کنند. در این حالت می توان یک حالت امروزی و سنتی به اسم کودک داد. مخصوصا با روند افزایش محبوبیت اسامی جدید و لاکچری در میان پدران و مادران، این کار می تواند در کنار نگه داشتن سنت ها، یک حالت امروزی نیز به اسم و هویت کودک بدهد.

اما هر اسم لاکچری و یا اسم دختر فارسی را نمی توان برای کودک خود انتخاب کرد. برای آشنایی با اسامی و معانی آنها، راه های متعددی پیش روی پدران و مادران، وجود دارد. یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش ها برای انتخاب اسم، استفاده از کتاب های اسم و معنی آنها می باشد. این روش در عین کامل و جامع بودن، روشی بسیار وقت گیر است که پدران و مادران باید با صبر و حوصله زیادی به مطالعه آن بپردازند.

اما از سوی دیگر، سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای انتخاب اسم لاکچری از میان هزاران اسم دختر فارسی، استفاده از مطالب سایت های آنلاین و جستجو در اینترنت می باشد. سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستند که می توان از مطالب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. یکی از این سایت هایی که می توانند در این زمینه به پدران و مادران کمک کنند، سایت وولک می باشد. سایت وولک، یک سایت آموزشی،خدماتی و گاهی پزشکی است که اطلاعات و مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. مطالب آموزنده پزشکی و راهنمایی هایی در رابطه با مدیریت و مشکلاتی که کودک در طول مراحل رشد با آنها مواجه می شود، برای والدین و آموزش های رایگان ساخت صنایع دستی و یا طراحی و نقاشی برای کودکان از جمله مطالبی هستند که در سایت وولک پیدا می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: