سیستم های امنیتی
نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: