کاردستی جارو
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی جارو / کاردستی کراوات / https://www.voolak.com

 

کاردستی یکی از سرگرمی های هنری است که از گذشته تا به امروز در بین کودکان جذابیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است چرا که کودکان و به طور کلی تر انسان ها به طور غریزی و ذاتی به ساختن و خلق کردن علاقمند هستند و ساختن کاردستی نیز ارتباط مستقیم با این نیاز انسان ها دارد. ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. همچنین بهتر است بدانید که ساخت جارو بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی جارو که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند.

کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین شما با انتخاب یک طرح جذاب کاردستی مانند کاردستی کراوات می توانید کودک خود را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید. همچنین ساخت کاردستی کراوات یا هر کاردستی کودکانه دیگری به تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک شما کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شما ساخت کاردستی کراوات خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از ویژگی های شخصیتی مثبت او یعنی اعتماد به نفس می شود.

کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متنوع تری را در وبسایت وولک https://www.voolak.com می توانید برای فرزندان خود ببینید و آن ها را تا ساعت ها به راحتی سرگرم کنید.





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: