دوربین مدار بسته شیائومی
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه برق اضطراری یو پی اس یا uninterruptible power supply در واقع تامین کننده انرژی دستگاه های متصل به خود است و بدون وقفه، حتی در نبود برق هم کار می کند. دستگاه UPS با استفاده از باطری، انرژی خود را تامین میکند تا در زمان نیاز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامین برق شبکه مانع از ورود نویز و اختلال به اتصالات و  تجهیزات می شود. زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد. اما یو پی اس برای دوربین مدار بسته، دارای ویژگی های خاص خود است که به آن می پردازیم. در یو پی اس برای دوربین مدار بسته از باطری 12 ولت استفاده می شود و بین 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامین می کند.

از برق اضطراری که بگذریم. امروزه شرکت سازنده شیائومی نیز محبوبیت خاص خود را در بین کاربران به دست آورده است و همین امر باعث شده است تا کاربران به دنبال بهترین دوربین مدار بسته شیائومی نیز باشند. دوربین های تحت شبکه شیائومی نیز کیفیت بسیار زیادی دارند. دوربین های تحت شبکه مشخصات خاص خود را دارند که آن ها در بین کاربران محبوب کرده است.

دوربین های تحت شبکه تمام اطلاعات خود را با کمک اینتر و به وسیله ی شبکه منتقل می کنند و این امر باعث شده تا نیاز به هیچگونه کابلی نداشته باشند. شما می توانید با مراجعه به مجموعه و سایت دوربین مارکت هر دوربین مداربسته یا تجهیزات امنیتی از هر شرکت سازنده ای را به راحتی تهیه کنید و از گارانتی شرکتی محصولات نیز برخوردار شوید. گارانتی شرکتی شامل یک سال و نیم پشتیبانی، تعمیر و تعویض دستگاه می باشد. برای ثبت درخواست خود به آدرس doorbinmarket.com مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: