پکیج دوربین مدار بسته داهوا
نوشته شده توسط : shayan

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد. پکیج  دوربین مدار بسته داهوا انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربین آنالوگ داهوا به دلیل رزولیشن و کیفیت تصاویر پایین ، منسوخ شدند و تولید کنندگانی مانند داهوا به دنبال تولید انواع دیگری از دوربین آنالوگ بودند تا کیفیت بهتری را به بازار ارائه دهند . یکی از این دوربین های با کیفیت ، دوربین HD داهوا است . دوربین HD داهوا با کیفیت و رزولیشن بهتر از دوربین قدیمی آنالوگ ، وارد بازار شدند و از کیفیت 2 مگاپیکسل شروع به کار کردند تا امروز که کیفیت های بهتری تولید شده است . نسل جدید دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصویر و صدا می پردازد و قیمت مناسبی نیز دارد . قیمت دوربین HD داهوا مانند دوربین قدیمی آن خیلی زیاد نیست و به صرفه است . تنها ایرادی که بر دوربین اچ دی داهوا وارد است ، نداشتن همخوانی با دیگر دستگاه های ضبط است یعنی نمی توان با هر دستگاهی تصاویر آن را ضبط نمود . یکی از دوربین هایی که با کابل کواکسیال انتقال تصویر انجام می دهد دوربین HDCVI است و تقریبا نسبت به دوربین آنالوگ کیفیت بهتری دارد و در رقابت با دوربین های تحت شبکه می باشد .

دوربین تحت شبکه داهوا

با وجود یک فضای مجازی به نام اینترنت و گسترش روز افزون این بستر مجازی و با دسترسی آسان کاربران به این فناوری باعث شد تا نسل جدیدی از دوربین تحت شبکه داهوا بوجود آیند. دوربین مداربسته های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین مداربسته با یک IP منحصر به فرد در یک مجموعه Local شبکه داخلی تعریف کرد و با استفاده از این شناسه IP می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه ای انتقال داد تا کاربر بتواند بر روی شبکه تصاویر را مشاهده کند همچنین با استفاده از این شناسه می توان انتقال تصویر از راه دور را براحتی فعال، مدیریت و به صورت آنلاین تصاویر دریافتی این دوربین ها را ملاحظه کرد. پس از اتصال دوربین مداربسته به  سوئیچ شبکه داخلی، کاربر با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ مربوطه از هر کامپیوتر متصل به همان شبکه و یا خارج از شبکه با استفاده از بستر اینترنت می تواند به تصاویر دوربین مداربسته IP دسترسی داشته باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: