خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یا کامپیوتر ابزاراتی هستند که معمولا به دلایل متفاوتی دچار خرابی می شوند زیرا اکثر کاربران به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده می کنند و همان طور که می دانید استفاده مداوم از هر دستگاهی احتمال خرابی آن دستگاه را بالا می برد. یکی از مشکلات رایجی که برای اکثر کاربران لپ تاپ پیش می آید، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. برند های سازنده ی لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهایت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراین به همان میزان در تعمیرات لپ تاپ نیز باید نهایت دقت و حساسیت به کار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به علت مشکلات نرم افزاری باشد معمولا با تنظیمات دستی و تصحیح ایرادات ساده ی نرم افزاری مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتی با عوض کردن ویندوز نیز مشکل لپ تاپ حل نشد باید برای تعمیرات سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

 پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر به شمار می رود و در صورت خرابی آن باید به سرعت برای تعمیر پاور کامپیوتر خود اقدام کنید. در صورتی که پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر دچار مشکل شود، کامپیوتر شما به طور کلی روشن نخواهد شد و بنابراین شما نمی توانید فعالیت های خود را به کمک کامپیوتر خود انجام دهید یا به طور کلی فعالیت هایی که به طور کامل وابسته به کامپیوتر هستند را نمی توانید انجام دهید. بنابراین زمانی که کامپیوتر خود را به فاصله ی چندماه سرویس می کنید حتما سلامت عملکرد پاور کامپیوتر خود را چک کنید زیرا این قطعه ی سخت افزاری قیمت بسیار زیادی دارد و در صورتی که پاور کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض پاور کامپیوتر خود خواهید شد بنابراین باید هزینه بسیار زیادی را صرف تعمیر کامپیوتر خود کنید.

خرابی اینترنت نیز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ است زیرا معمولا اکثر کاربرانی که به لپ تاپ و کامپیوتر بخشی از فعالیت های خود را انجام می دهند به اینترنت نیز نیاز دارند.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: