دوربین سیم کارت خور
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربین سیم کارت خور

 

شرکت ها و سایت های فراوانی وجود دارند که در عرصه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. تعداد بی شمار این شرکت ها و سایت ها نشان از تقاضای بالا و نیاز این نوع سیستم ها در هر مکانی است. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از سایت های معتبر و تخصصی در عرصه فروش خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور دانست. مشتری و کسی که قصد آشنایی با دوربین های مدار بسته یا دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دزدگیر اماکن، دوربین خودرو، دوربین سیم کارت خور و ... را دارد می تواند با مراجعه به سایت دوربین مارکت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفید و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است با جدیدترین تکنولوژی های بکار رفته در دوربین های مدار بسته و عملکرد آنها آشنا شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند برای کسب راهنمایی قبل از خرید از تجربه و مهارت کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت برای انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی موردنیاز خود استفاده کنند.

امروزه شاهد مدل های مختلف و متنوعی از دوربین های مدار بسته هستیم. پس از دوربین های آنالوگ، شاهد عرضه دوربین های مدار بسته وایرلس و آی پی بودیم. هم اکنون دوربین سیم کارت خور را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی های دوربین های مدار بسته دانست. دوربین سیم کارت خور به دلیل قابلیت نصب سیم کارت بر روی آن و فعال سازی بسته اینترنت سیم کارت، می تواند به صورت مستقل از مودم و کابل اتصال به اینترنت وصل شود. همین باعث شده است دوربین سیم کارت خور به سرعت به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود.

یک سیستم امنیتی و نظارتی تنها از یک دوربین مدار بسته و مانیتور تشکیل نمی شود! برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی به دستگاه های متعددی نیاز است. از جمله دستگاه های مورد نیاز برای انجام این کار، دستگاه های ضبط تصاویر و صدا می باشد. دستگاه XVR5232AN-X یکی از دستگاه های آنالوگ تولید شده توسط شرکت معروف و معتبر داهوا می باشد که علاوه بر بهره مندی از قیمت مناسب، از ویژگی های خوبی برخوردار است که می تواند پاسخگوی خواسته های مشتریان خود باشد.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: