پکیج دوربین داهوا
نوشته شده توسط : shayan

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.





:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: