کاغذ سنگی
نوشته شده توسط : shayan

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که طبق فرایند تولید آن، از براده های سنگ آهک، کاغذ تولید می شود. در مسیر تولید کاغذ سنگی، محیط زیست و طبیعت محافظت شده و برای تولید و استفاده از کاغذ، درختان کمتری به حیات خود پایان می دهند.

کاغذ سنگی از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با کاغذ های معمولی که از الیاف سلولزی تولید می شوند دارند؛ و این تفاوت نیز به سبب ویژگی های ساختاری و الیافی این دو نوع اغذ با یکدیگر است.

کاغذ های تولید شده از سنگ مقاوت بیشتری نسبت به کاغذ های سلولزی دارند و در نتیجه در صورت تماس با آب خیس نمی شوند و هم چنین به دلیل قدرت کشسانی بالای کاغذ های سنگی، این محصولات صنعتی، هرگز در برابر ضربه پاره نمی شوند.

به دلیل ویژگی های گفته شده است که می توان گفت کاغذ سنگی، جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های دستی خرید می باشد. نایلون پلاستیکی به دلیل تجزیه ناپذیر بودن و باقی ماندن در طبیعت، ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند، به همین دلیل است که پیدا کردن جایگزینی که کار آن ها را به خوبی انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکنون کارخانه های بسیاری به تولید کاغذ سنگی و معرفی این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر محصولات تجزیه ناپذیر پرداخته اند. کارخانه آذرخش آدلی ایرانیان با احداث خط تولید کاغذ سنگی این امکان را برای مهندسین صنایع فراهم آوره است تا با استفاده از این خط تولید بتوانند میزان تولید این محصول در کشور را افزایش دهد و نیز در این مسیر کمکی شایان به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان، و مطالعه کاربردهای متعدد کاغذ سنکی می توانید با این محصول صنعتی بیشتر آشنا شده و شما هم سهمی در حفاظت از محیط زیست و طبیعت ایران زیبا داشته باشید!





:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: