کامپوزیت سارمکو
نوشته شده توسط : shayan

کامپوزیت دندان یکی از شایع ترین و پرطرفدار ترین خدمات دندان پزشکی است. با توجه به اهمیتی که زیبایی دندان ها در جامعه امروز پیدا کرده است. اغلب افراد علاقه مند بدست آوردن این زیبایی از طریق راه های مختلف هستند. در بین روش های شایع دندان پزشکی برای زیبایی دندان ها، کامپوزیت دارای محبوبیت بیشتر و فوق العاده تری است. اجرای کامپوزیت می تواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد.

برای کار کردن راحت تر با کامپوزیت سارمکو بهتر است در ابتدا ویژگی های این سازنده لبخند زیبا را بدانید. این برند سئویسی علاوه  بر داشتن قیمت مناسب به خاطر داشتن ویژگی های زیر پر تقاضا است: میکروهیبرید، لایت کیور، حداقل شیرینکیج، رادیواپک، شکل پذیری آسان، عدم ایجاد حساسیت، عدم چسبندگی به قلم، فاقد مونومر های آزاد سمی، پایداری رنگ مطلوب در طولانی مدت، حداقل جذب آب و انحلال در آب، مقاومت در برابر نور یونیت تا ۷ دقیقه در ۱۱۰۰ لوکس، دارای نمونه رنگ های ویتا و رنگ های بلیچ سفید برفی.

برای شناخت بهتر کامپوزیت سارمکو بهتر است نگاهی به خواص فیزیکی این مواد داشته باشید. هیچ کامپوزیتی در بازار چنین ترکیبی از فشار انقباض پایین و شرینکیج حجمی پایین مانند کامپوزیت ELS را از خود نشان نداده است. کامپوزیت ELS کمترین فشار انقباض در بین همه مواد را از خود نشان می دهد.

از ویژگی‌های کامپوزیت سارمکو می‌توان به عدم چسبندگی به قلم، عدم ایجاد حساسیت پس از درمان، پایداری رنگ مطلوب در طولانی مدت، رادیو اپک بودن و شکل‌پذیری آسان اشاره کرد. نگاه ما در فروشگاه اینترنتی رایکا، خدمت رسانی به دندانپزشکان عزیز در سراسر ایران با مناسب ترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن به همراه ضمانت اصل بودن کالا می باشد. ما همواره در تیم رایکادنتال در تلاش هستیم، با گسترش کار خود و بالا بردن کیفیت ارائه خدمات، خرید آنلاین را برای شما عزیزان آسان تر کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: