اسم دختر امروزی
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر امروزی / نام دخترانه مذهبی / وولک

 

انتخاب اسم کودک، یکی از شیرین ترین و در عین حال دشوار ترین کارهایی است که پدران و مادران با آن مواجه می شوند.هر چند بار هم که تجربه پدر و مادر شدن داشته باشند، همچنان انتخاب اسم یک کار چالش بر انگیز است که باید تا پیش از به دنیا اومدن کودک، برای آن تصمیم گیری شود. در برخی موارد کودک حتی تا چند روز پس از تولد همچنان یک اسم  و هویت ندارد! این امر نشان می دهند که انتخاب یک اسم دخترانه امروزی برای والدین چه کار سختی می باشد.

همفکری گرفتن از اقوام و دوستان یکی از راه های قدیمی برای انتخاب اسم های جدید و امروزی بوده است. هر چند که هنوز هم تعداد بی شماری از مردم یک نام دخترانه مذهبی را به یک اسم دختر امروزی ترجیح می دهند. اما همچنان نظر سنجی کردن و شنیدن اسامی مختلف می تواند به پدر و مادر کمک کند تا با اسامی که شاید یک زمانی از آن خوششان می آمده ولی الان فراموش کرده اند، دوباره آشنا شوند.

انتخاب اسم دخترانه مذهبی کار به نسبت راحت تری از انتخاب اسم دختر امروزی است. برای آشنایی با اسامی دخترانه امروزی و مدرن، والدین به سمت جستجوی آنلاین و کمک گرفتن از سایت های مختلفی که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، روی می آورند. در اکثر این سایت ها، اسامی به ترتیب حروف الفبا، لیست شده اند. این امر کار والدین را به طرز چشمگیری آسان تر خواهد کرد.

سایت وولک را می توان یکی از سایت هایی دانست که می تواند به روش های مختلف به پدران و مادران و حتی خود کودکان کمک های فراوانی کند. تنها انتخاب اسم کودک نیست که ذهن پدر و مادر را به خود مشغول کرده است. کودکان در طول مراحل رشد خود با مشکلات متعددی مواجه می شوند که اکثر پدران و مادران با آن آشنایی ندارند. مطالب سایت وولک را می توان به صورت مطالب پزشکی و آموزشی دسته بندی کرد. در بخش پزشکی مخاطب آن پدر و مادری هستند که کودک آنها با مشکل خاص پزشکی درگیر است. در بخش پزشکی به بررسی و نحوه مدیریت مشکلات و مسائل رایج در دوره کودکی پرداخته شده است. اما در بخش آموزشی کودکان هدف قرار داده شده اند. آموزش نقاشی و انواع صنایع دستی از جمله آموزش های مفیدی هستند که کودکان می توانند در سایت وولک از آنها بهره ببرند.





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: