اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com
نوشته شده توسط : shayan

اسم دختر به روز / اسم پسرونه / voolak.com

 

پیش از انتخاب بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق کودک و حتی بهترین دکتر کودکان، تمامی پدران و مادران باید برای کودکی که در راه دارند، یک اسم انتخاب کنند. هزاران هزار اسم زیبا و جذاب ایرانی و اصیل وجود دارند که انتخاب را برای هر پدر و مادری دشوار می کنند. آشنایی با معانی و ریشه اسامی کار سختی است. هنگام انتخاب اسم دختر به روز و یا یک اسم پسرونه ، همه اعضای فامیل و حتی دوستان و آشنایان سعی می کنند اسامی مختلفی که ممکن است شنیده باشند را به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، معرفی کنند. آشنایی با ریشه و معانی مختلف اسامی کار دشواری است که مسلما برای همه امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل است که راه های مختلفی برای پیدا کردن اسامی و همچنین معانی و ریشه آن مقابل پدران و مادران قرار دارد.

از جمله قدیمی ترین روش های انتخاب اسم استفاده از کتاب های اسامی و معانی آنها، می باشد. در این کتاب ها، تمامی اسامی را براساس حروف الفبا لیست می کند و پدران و مادران می توانند با خواندن آن علاوه بر آشنایی با اسامی بیشتر، معانی و ریشه های مختلف آن ها را نیز بشناسند. اما استفاده از کتاب های در عین دسترسی آسانی که دارند، دارای یک ایراد و سختی نیز می باشد. این ایراد را می توان زمان بر و حوصله سر بر بودن آن، دانست. برای کسانی که اسم خاصی مد نظر دارند استفاده از کتاب برای یافتن معنی آن کار سختی خواهد بود چون باید بین کلی اسم به دنبال اسم مورد نظر خود بگردند. اما استفاده از کتاب دارای مزیت آشنایی با اسامی بیشتر، نیز می باشد.

آسان ترین و راحت ترین شیوه برای انتخاب اسم دختر به روز و یا انتخاب یک اسم پسرونه، استفاده از سایت هایی است که در حیطه کودک و نوجوان فعالیت می کنند. از جمله این سایت ها که در زمینه کودک فعالیت می کند سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://www.voolak.com یک سایت با مطالب متعدد در رابطه با کودک و مسائل مرتبط با آن ها می باشد. والدین می توانند با مراجعه به سایت وولک، به مطالب مختلف پزشکی کودکان و همچنین آموزش های متعدد برای کودکان خود دسترسی پیدا کنند. تمامی این آموزش ها و مطالب به طور رایگان در اختیار والدین و کودکان قرار می گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: