لیست قیمت داهوا
نوشته شده توسط : shayan

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: