کاردستی ساعت دیواری
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی ساعت دیواری / کاردستی تانک / کاردستی کودکانه

 

ساخت کاردستی ساعت دیواری یا طرح های کودکانه دیگر، هوش فرزندان شما را افزایش می دهد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ساعت دیواری یا هر طرح دیگری را با موفقیت به اتمام می رساند، باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند شما می شود. همچنین ساخت کاردستی ساعت دیواری و طرح های جذاب کودکانه ی دیگر باعث تقویت و کمک به رشد جسمانی فرزند شما نیز می شود زیرا به عنوان مثال با ساخت کاردستی ساعت دیواری مهارت کنترل عضلات دست در کودک شما افزایش می یابد و همچنین این امر باعث کمک به هماهنگی هر چه بیشتر حواس پنجگانه فرزند شما خواهد شد.

بنابراین فعالیت ها و سرگرمی هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر و افزایش آگاهی اشان کمک می کند، محبوبیت زیادی در بین کودکان دارند و کاردستی یکی از همین سرگرمی ها است. به عنوان مثال ساخت کاردستی تانک می تواند فرزندان شما را با وسایل نقلیه و جنگی بیشتری آشنا کند. اما در نظر داشته باشید که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتالی و کامپیوتری بیشتر علاقمند هستند.

کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی کودکانه ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم .

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: