نقاشی میکروفون
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی میکروفون / نقاشی فلامینگو / فیلم نقاشی

 

کودکان برای بازی کردن وسایل بسیار استفاده کنم برخی وسایل مربوط به بزرگترهاست و کودکان برای برای اینکه حس بزرگ بودن به آنها دست دهد از این وسایل استفاده می کنند یکی از از این اشیا که کودکان با آن بازی می کنند میکروفون است بعضی اوقات برای اینکه حس مثبتی از این اشیا دریافت کنند نقاشی آن را میکشند مثلاً مادر وولک آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی کودکان در خانه بتوانند آن را تماشا کنند و سرگرم بمانند.

فلامینگو یکی از حیوانات بامزه و زیباست که رنگ زیبا و شادی هم دارد و یکی از مناسب ترین الگوهای نقاشی برای کودکان محسوب می شود. برای اینکه کودکان بتوانند آن را به زیبایی ترسیم کنند و نقاشی آن را بکشند نیاز به آموزش نقاشی فلامینگو دارند. آموزش نقاشی فلامینگو هم در وولک به صورت ویدئویی در حال پخش است و به راحتی و با تماشای آن می توانید نقاشی فلامینگو را به کودک آموزش دهید یا خودش به تنهایی آن را بکشد.

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد. هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: