کاردستی دونات
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی دونات / کاردستی مبل / کاردستی ساده

 

کاردستی دونات یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به ساخت کاردستی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید. انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به ساختن کاردستی بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین کاردستی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ساخت کاردستی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از ساخت کاردستی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند. همچنین ساخت کاردستی دونات یا هر کاردستی دیگر فواید دیگر برای رشد شخصیتی کودکان دارد.

کاردستی، یکی از فعالیت های جذابی است که که کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. ویدیو کاردستی مبل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته شده است. به کاردستی هایی مانند کاردستی مبل بالا که تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند کاردستی های اوریگامی می گویند. کاردستی های اوریگامی هزینه بسیار کمی دارند زیرا تنها با کاغذ می توانید آن ها را بسازید. بنابراین با آموزش کاردستی مبل و نشان دادن ویدیو به فرزند خود، او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید.

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: