دوربین خودرو
نوشته شده توسط : shayan

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند. در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند.

داهوا یکی از شرکت های سازنده بسیار محبوب است که همواره بیش از 15 سال است در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی امنیتی فعالیت می کند و همیشه محصولات امنیتی با کیفیت و پرکاربردی را به کاربران معرفی کرده است. البته بهتر است بدانید که قیمت مدل های دوربین های مداربسته داهوا با یکدیگر تفاوت دارند. مدل t1a21p یکی از محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا است که از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

دوربین مارکت یک سایت فروش دوربین های مداربسته اس تکه بدون واسطه قادر است تا تمامی محصولات امنیتی شرکت های سازنده ی متفاوت را در کم ترین زمان ممکن تهیه کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی های شرکتی هستند. گارانتی شرکتی محصولات شامل یک سال و نیم پشتیبانی، هرگونه تعمیر و در نهایت تعویض دستگاه می باشد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با خیال راحت تجهیزات امنیتی مورد نیاز خود را تهیه کنید و امنیت اموال و محیط اطراف خود را افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: