کارتون کودکانه
نوشته شده توسط : shayan

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: