تعمیر مادربرد
نوشته شده توسط : shayan

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: